צהרון 'ניצנים' גם ההורים מרוצים

מאת: אביבה דקל ● 13/12/2011 19:46 ● ערב ערב 2064
אביה, מנכ"ל מלון 'הרודס' ממליצה על מיטל וחופית הנהדרות, ויש גם מבצע לחנוכה
צהרון 'ניצנים' גם ההורים מרוצים

מסתבר שלא רק הילדים נהנים ומרוצים מצהרון 'ניצנים' בהנהלת חופית ומיטל גם ההורים מרוצים מאוד. וכשכולם מרוצים, אין פלא שכולם מכייפים, מחייכים ונהנים. עובדה.

תמונת כתבה
איזה כיף בצהרון ניצנים


צהרון 'ניצנים' שהחל לפעול בתחילת שנת הלימודים היה פעיל מאוד גם בחגים. בסוכות לקחו הבנות את הילדים ליום כייף שכלל הפלגה בספינת זכוכית של 'ישראל ים' שנתן יחס חם ומועדף לילדים. בהמשך היום הלכו לסיור קטן במרינה וישבו לאכול את ארוחת הצהרים בחוף 'חנניה'. ביום אחר הביאו את עמוס הקוסם שהלהיב את הילדים והקסים אותם בלהטוטיו. את היום הראשון של סוכות חגגו בסוכה שהכינו הילדים בצהרון, הילדים וההורים הוזמנו לארוחת ערב 'על האש' שהייתה אסיפת גיבוש ופגישה עם ההורים והילדים על מנת לספר להם על החוגים המתוכננים. בהזדמנות זו הציגו הציגו חופית ומיטל בפני ההורים והילדים את המדריכים. ההורים והילדים כולם מרוצים מאוד מהפעילות שהייתה עד כה ומצפים בקוצר רוח לשנת פעילות מסקרנת ומאתגרת.
ואין כמו לשמוע חוות דעת ישירות מפי ההורים המרוצים שמהללים, משבחים ומספרים בכל הזדמנות כמה הם מרוצים:

ליאור מ'ליאור טקסטיל', אבא של ניב מלא התפעלות: "אני מרוצה מאוד מהצהרון כי ניב, הבן שלי, חוזר ומספר כמה הוא נהנה מהפעילויות וכולו התרגשות לקראת חוג שפים צעירים וכדורגל שיתחילו מיד אחרי סוכות. ניב מרוצה בצהרון עד כדי כך שהוא לא רוצה לחזור הביתה ואם לילד שלי טוב, גם לי טוב".

דורותי, סוכנת נסיעות, אמא של בן נלהבת לא פחות: "תמיד חשבתי שיהיה לבן שלי קשה למצוא תחליף לקיבוץ אילות אבל צהרון 'ניצנים' פתר לי את הבעיה. הצהרון מעניק לילד שלי כל מה שהוא צריך- יחס חם, הקשבה, תמיכה, אהבה, הוצאת אנרגיה ובנוסף מיטל וחופית עוזרות לו בשיעורי בית דבר שחשוב לי עד מאוד. בן מגיע הביתה עייף ומרוצה ולא מפסיק לספר כמה הוא אוהב את האוכל בצהרון וכמה כייף לו שם".
לבתיה, מנהלת חנות תכשיטים ושעונים חשוב בעיקר נושא הבטיחות. "כשמיטל וחופית עושות הסעה הן חוגרות את הילדים. בצהרון 'ניצנים' הילדים בידיים בטוחות", היא אומרת ומוסיפה: "האוכל שהילדים מקבלים בצהרון הוא טרי, מזין ובריא. זה נותן לי אפשרות להיות בעבודה בראש שקט. הצהרון עונה על כל דרישותיי - הילד מקבל עזרה בשיעורי בית ומסיים אותם בצהרון בעזרת מיטל וחופית וגם מקבל חמישה חוגים והיחס חם אוהב ומסור. יישר כוח".

אביה, מנכ"ל מלון 'הרודס' שלה שתי בנות בצהרון 'ניצנים' אומרת: "כשאמא שולחת את הגוזלים שלה לצהרון הדבר החשוב ביותר עבורה הוא תחושת הביטחון, שהן במקום בטוח שיש בו הרבה אהבה ונתינה. מיטל וחופית הן צעירות ומבטיחות ואני שולחת את הנסיכות שלי בר ומאיה לממלכת ניצנים והן חוזרות מאושרות ומחכות ליום הבא."

גם אלמה, מעצבת מלון, מלאה תשבחות לצהרון ’ניצנים': "צהרון 'ניצנים' הוא הרבה יותר מסתם צהרון", היא אומרת, "הצהרון מעניק ליהונתן בני, תחושה של משפחה. יהונתן לא רוצה לחזור הבית, יותר מזה הוא כועס עלי כשאני באה לקחת אותו ואנחנו נשארים תמיד לפחות חצי שעה אחרי הזמן. ומיטל חופית והצוות המדהים נותנים לנו תחושה טובה של חום, אכפתיות, סבלנות ואהבה. אני שמחה שיהונתן מאושר וטוב לו בצהרון -כל הכבוד לצוות 'ניצנים'. אני גאה בהם.”

אתי שלה שלושה ילדים בצהרון מספרת שהילדים שלה לא מפסיקים להגיד כמה טוב וכייף להם בצהרון. "הצהרון מסודר בצורה מזמינה, נעימה ויפה ואין הרבה צהרונים כאלה, אם בכלל. כל הכבוד! אני מאד מרוצה. המשיכו כך", היא אומרת.

נגמרו החגים ומתחילים החוגים
הצהרון התחיל בפעילות בתחילת שנת הלמודים וחופית ומיטל אינן נחות על זרי הדפנה שלהן אפילו רגע. כל יום משהו חדש, כל יום מחכה לילדים הפתעה חדשה. חמישה חוגים מקבלים הילדים במסגרת הצהרון חוג כדורגל, חוג תיפוף, חוג שפים צעירים, חוג יוגה וחוג ריקוד וזה בנוסף ליחס חם, אוכל טוב , עזרה בשיעורי בית וכל מה שילד צריך. ההורים נלהבים לא פחות מהילדים ולא חדלים לשבח ולהלל.
אם אתם חפצים בצהרון אולטימטיבי לילדכם כדאי להזדרז ולרשום אותו לצהרון 'ניצנים'. תדמית

צהרון 'ניצנים’
כתובת: פטיו 610
שעות פעילות ימי חופשה: 8:00-16:00
ערבי חג ושישי: 8:00-13:00
ימי חול: 13:30-17:00 + איסוף מבתי הספר בהסעה מסודרת
טלפון חופית- 052-5099009 מיטל- 050-6375059

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש