תנו להם ב-LIKE

מאת: אסטר שטרית ● 14/12/2011 10:11 ● ערב ערב 2528
כמה פעמים חיפשתם מתנה מיוחדת ולא מצאתם?. ובכן, נגמרו החיפושים. החנות הכי יפה בעיר מזמינה אתכם ליהנות ממגוון רחב של מתנות מקוריות וזולות, ציוד משרדי, גאדג'טים וצעצועים ממותגים, ובעיקר המון מבצעים. בהחלט שווה 'לייק'
תנו להם ב-LIKE

בחנות מרהיבה ביופייה ובגודלה, תוכלו למצוא בקלות מגוון רחב של מתנות מקוריות לכל הגילאים, החל ממתנה ליולדת ועד למתנות למסיבות רווקים. יחד עם צוות העובדים המעניקים שירות מן השורה הראשונה ובמחירים המתאימים לכל כיס, תוכלו למצוא את המתנה המושלמת עבורכם. החנות המדוברת היא חנות 'לייק' שנפתחה לפני כשלושה חודשים בשכונת שחמון, המנוהלת בראשותה של מיכל שביט, בעלת ניסיון בתחום מזה 15 שנים. "אחרי כל כך הרבה שנים בתחום הבנתי את הצורך של האילתים לחנות איכותית, מדליקה, מרווחת, והכי חשוב- זולה. והיות ומרבית האילתים היום גרים בשכונת השחמון, החלטנו לפתוח את החנות כאן" היא מסבירה. אנחנו דואגים להביא לחנות המון מוצרים מיוחדים לצד המוצרים והצרכים הבסיסיים של התושבים".

עולם המתנות


חנות 'לייק' מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של מוצרים, ביניהם ציוד משרדי, ציוד אלקטרוני, משחקי קופסה, גאדג'טים, צעצועים ואפילו פרטי לבוש חורפיים בעונה זו. האזור הבולט ביותר בחנות הינו מחלקת 'עולם המתנות' , כפי שמכנה מיכל. ב'לייק' דואגים לייבא מתנות מקוריות ומדליקות, לכל מין, לכל גיל ולכל כיס. בין המתנות המוצעות תמצאו ספלים מיוחדים עם הקדשה, מתנות למסיבת רווקים, גימיקים למטבח, מוצרי 'ניקי' במבצעים מטורפים, ערכות יצירה ייחודיות, טלפונים מעוצבים, מחשבונים בריח וצורת שוקולד, בובות ענק, ערכות פוקר וקלפים, שעונים בצורות שונות ומגוונות, מכוניות על שלט, קיר מדבקות מהגדולים בעיר, ואם לא די בכל אלה – בחנות ישנה מחלקת יום הולדת שלמה הכוללת בתוכה - כרטיסי ברכה, בלונים, זיקוקים, הזמנות, מפיות וכלי אוכל צבעוניים, בלוני הליום ואף מתנות קטנות, איכותיות וזולות שיפתרו לכל הורה את השאלה אילו מתנות להביא לגן של הילדים. "בכל מחלקה ניתן למצוא מגוון רחב של מתנות. מחלקת המתנות שלנו הולכת וגדלה", היא מדגישה. "אנו מייבאים מוצרים מצחיקים לצד מוצרים רציניים".

דוגלים בשירות טוב


אוירה של ילדות קופצנית ושמחה שורצת בחנות. כבר בכניסה ניתן להבחין בצוות העובדים המפגין ידע רב במוצרים ונותן יחס חם ואדיב לכל לקוח. בסבלנות ובחיוך גדול צוות 'לייק' עוזר לכל לקוח למצוא את המתנה הטובה ביותר עבורו. "הדגש אצלנו הוא על שירות לקהילה והגשמת חלומות הלקוח", אומרת מיכל. "בחנות שכונתית כבר מזהים את הלקוחות וכייף לראות שהם חוזרים. אנחנו מאוד קשובים ללקוחות, אם הלקוח מבקש שנביא מוצר מסוים שאינו נוגד את עקרונות החנות אנחנו עושים את מרב המאמצים לייבא את המוצר עבורו. כך למשל נפתחה מחלקת התינוקות אצלנו".

אז מה בתכנון?


אחת לחודש 'לייק' עורכים מסיבת מבצעים מטורפת. כל מסיבה כזו מביאה עמה מבצעים חדשים. בנוסף, בכל שבוע מתחלפים המבצעים הרגילים בחנות, ובקרוב צפויה להיפתח עמדה ללימוד משחקי קופסא במקום (במיוחד להורים שרוצים קצת להחזיר את הילדים למשחקים של פעם...) ועוד הרבה הרבה הפתעות עם הפנים לקהילה האילתית. כל מה שנותר לכם הוא להיכנס לדף הבית של 'לייק' באתר הפייסבוק, לעשות לייק ל'לייק', להיות חברים, להתעדכן במבצעים ראשונים לפני כולם וכמובן להגיע לחנות ולהתפנק במוצרים חדשים מידי שבוע.

חנות 'לייק'
רח' ששת הימים 310, אילת
שעות פתיחה: א-ה 09:00-21:00 שישי 09:00-15:00
טלפון: 08-6301420

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש