ממתקי אלעד מכל הלב

מאת: אביבה דקל ● 14/12/2011 10:19 ● ערב ערב 2528
כל מה שילדים אוהבים תמצאו בממתקי אלעד ומה שלא תמצאו אפרת תדאג להביא לכם והכל כשר בד"צ. כשר בהשגחת הרבנות
ממתקי אלעד מכל הלב

תמונת כתבה


תמונת כתבה


אילתים הם גזע מיוחד", אומרת אפרת " אם הם אוהבים אותך הם לא יעזבו, יפרגנו, ישארו לקוחות נאמנים וימשיכו לבוא בכל מקום בו יהיה העסק שלך.
אפרת עובדת מהבית. את ההחלטה לעשות זאת קבלה בעקבות העובדה שהאמינה שמרבית הלקוחות הנאמנים ישארו לקוחותיה גם באמצעות הטלפון או ביקור בבית כי ממילא רבים מהלקוחות הם לקוחות ותיקים וגדולים כמו מתנ"סים, בתי ספר, גני ילדים ומוסדות שמתייעצים עם אפרת ומזמינים כמויות באמצעות הטלפון בהסתמך על הזמנות שעשו בעבר, או מגיעים לביתה של אפרת, מתרשמים מהמבחר וסוגרים עניין..
הלקוחות מבינים שאם אין הוצאות כמו שכר דירה של חנות והוצאות נלוות אחרות המחירים כמובן הרבה יותר זולים מאשר במקומות אחרים. המחירים של אפרת עומדים בכל תחרות והם כעת זולים עוד יותר ממה שהיו בחנות, שגם בה היו הזולים בעיר.
"כולנו יודעים שבאילת צצות חנויות ורשתות חדשות לבקרים, אבל הלקוחות הנאמנים שלי אולי יבקרו שם פעם אחת או פעמיים לצורך השוואת מחירים, אבל מיד יבינו שאצלי ב"ממתקי אלעד" המקום הכי נכון לקנות במחיר הכי זול , באיכות גבוהה ובשירות אישי צמוד ואיכפתי מכל הלב. אצלי השירות הוא שירות הבא מאהבה של אמת והתוצאה היא על כן הטובה ביותר." אומרת אפרת
מדי חג מתרכזים בממתקי אלעד במה שמתאים לו – סביבונים ומארזים לחנוכה, משלוחי מנות ומארזים מתוקים לפורים וכנ"ל גם לפסח ולכל חג אחר.
גם לימי הולדת תמצאו אצל אפרת שקיות הפתעה במחירים של שנים וחצי שקלים לשקית, ק"ג סוכריות גומי ב25 שקלים, בלונים, בלוני הליום, נרות לעוגה, קישוטים לעוגות וכל מה שרק אפשר לדמיין כדי שהשמחה תהיה מושלמת.
הכל אפשר למצוא ב"ממתקי אלעד". החל מהדברים הקטנים ועד פנייאטות גדולות בצורות ליצן או עוגות ענק אותם ממלאים בהפתעות וממתקים ותולים באמצע החדר ומניחים לילדים לחבוט בהן וכשהפנייאטה נשברת בעקבות המכות שמטיחים בה הקטנים זוכים הילדים לגשם של הפתעות וממתקים.
גם שקיות לתהילים שבתות וגם דרג'ה לאירועים ועוד מגוון ענק של רעיונות מקסימים.
כרגע העסק ממוקד בנושא החנוכה ובממתקי אלעד שפע של ממתקים במשקל, סביבונים, מטבעות שוקולד לחלוקה לילדים כדמי חנוכה, מארזים חגיגיים ומתנות מתוקות כמו שפודי גומי וזרים מתוקים הנראים כזרי פרחים בשלל צבעים כשכל פרח ופרח הוא למעשה פרלין שוקולד. הכל כמובן יפה לעין וטעים לחיך ומיותר לשוב ולהזכיר את המחיר הזול להפליא.
אפרת במקום כל היום וכל אחד יכול להגיע או לטלפן כשנוח לו – אחרי העבודה, לפני העבודה, בצהריים או בערב – הכל הולך. אפרת תמיד לרשותכם בחיוך ובאהבה ובעצה מכל הלב.

ליצירת קשר:
אפרת 08-6332293
057-7208989
א-ה כל היום גם בערב .
יום שישי עד שעה לפני כניסת השבת. שבת סגור.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש