שלומי מיזוג אוויר יחמם ויקרר לכם את הבית

מאת: אביבה דקל ● 28/12/2011 09:44 ● ערב ערב 2530
חשבתם שאם הקיץ הסתיים תיפרדו מהמזגן? תשכחו מזה, עכשיו הגיע זמן חימום. 'שלומי ממיזוג אוויר ישמח לעמוד לרשותכם'. ואל תשכחו, כשהטמפרטורות צונחות גם מחירי המזגנים צונחים
שלומי מיזוג אוויר יחמם ויקרר לכם את הבית

אם חשבתי שבחורף לא תהיה לשלומי בעיה לפנות לי זמן לראיון, גיליתי שטעיתי.
מה קורה שלומי? הקיץ עבר, איך זה שאני לא מצליחה לתפוש אותך לשיחה?
"זו טעות לחשוב שמיזוג אוויר הוא עבודה עונתית. אני עובד כל השנה באותה מידה. אני עושה טיפולים עונתיים, מכין בתים לחימום בחורף ולקירור לפני הקיץ, כך שכל הזמן יש עבודה ואין אף רגע דל.
לפני הקיץ, כולם מתקינים מזגן כדי לקרר את הבית. מי שיש לו מזגן דואג לבדוק אם הכל תקין. תמיד יש לקוחות שנזכרים שאין להם מזגן רק כשהטמפרטורות עולות ומגיעות למידה כזו שאי אפשר יותר לסבול את החום, כך שגם באמצע הקיץ אני עסוק במכירה והתקנה של מזגנים.
כרגע אני עסוק בעיקר בתחום המכירה וההתקנה. לקראת החורף אנשים מזדרזים לנצל את הגמישות במחירים שאחרי הקיץ. הם יודעים שייהנו מהמזגן גם לחימום בחורף וכשיגיע הקיץ הם יהיו מוכנים עם מזגן ששילמו עבורו פחות כי השכילו לרכוש אותו אחרי הקיץ בזמן בו המחירים זולים יותר".

שלומי ידאג לכם


שלומי עסוק במשך כל השנה גם מפני שחלק גדול מהעבודה שלו הוא בתחום הבניה - הכנות למיזוג אויר של בניני מגורים ווילות - וזה באמת לא תלוי בעונה כי אם אך ורק באיזה שלב בבניה נמצא הבניין.
שלומי עובד בתחום המיזוג מאז שנת 2002. מזה שלוש שנים יש לו עסק עצמאי. הוא מבין הרבה בתחום ושולט בחומר ויש לו לקוחות קבועים רבים שהוא מבצע עבורם שירותי מכירה והתקנות וגם שירותי אחזקה של מזגנים. לקוחות העובדים עם שלומי יודעים שהם בידיים נאמנות ולא יחליפו אותו במתקין אחר.

יש לך המלצות?
"אני ממליץ בתחילת הקיץ להזמין טכנאי כדי שיבדוק את המזגן לפני החום הגדול. הטכנאי ינקה את הפילטרים ויבדוק לחץ גז. בדיקה כזו כרוכה אמנם בתשלום, אבל פילטר לא נקי גורם לצריכת חשמל מרובה ועלול לגרום לתקלות כמו למשל: סוללה קפואה ואפילו קלקול המנוע, כך שאם שלמתם עבור טפול, יתכן שחסכתם מעצמם בעיות גדולות בעתיד."

מסך אוויר כבר התקנתם?


ענף נוסף בו מתמחה שלומי הוא מסכי אוויר לעסקים. מסך אוויר הוא מכשיר שעובד מעל הדלת, גורם למיסוך של פתח הדלת ומונע מהאוויר הקר לצאת ומהאוויר החם שבחוץ להיכנס, כך שהדלת יכולה להישאר פתוחה תמיד והחלל הפנימי נשאר ממוזג וקריר גם בימי הקיץ החמים במיוחד. עסקים רבים כבר נהנים ממסכי אוויר ושלומי ממליץ עליהם בכל פה.
'שלומי מיזוג אויר' הוא מתקין מוסמך של מזגנים מהחברות המובילות 'אלקטרה' ו'תדיראן', אותם הוא כמובן גם מוכר ומתחזק, ויש לו בלעדיות על מכירה, התקנה ואחזקה של מזגני 'מיצובישי' עליהם הוא ממליץ:
"חברת 'מיצובישי' נותנת שלוש שנות אחריות על המזגנים שלה." אומר שלומי ומוסיף "מזגן של 'מיצובישי' הוא אחד המזגנים המתקדמים ביותר בשוק - הוא מזגן אמין ביותר העובד בשיטת אינוונטר שהיא טכנולוגיה חדשה של מדחסים החוסכים בין 30%-50% בצריכת החשמל והוא מקרר טוב יותר ממזגנים אחרים. הטכנולוגיה בה פועל מזגן 'מיצובישי' היא טכנולוגית העתיד".

שלומי אחראי לכך שהמזגן שתרכוש ממנו יעבוד לאורך זמן ושההתקנה תהיה איכותית ולפי התקן. אצל שלומי תקבלו אחריות על כל מזגן לפי אחריות היצרן וחמש שנות אחריות על ההתקנה. בכל מקרה של תקלה יגיע מישהו מהצוות של שלומי אליכם במהירות ויעשו הכל כדי שלא תישארו ללא קירור או חימום. (תדמית)

שלומי מיזוג אויר
טלפון: 050-5555771
ליצירת קשר:
ימים א'-ה' 08:00-20:00,
יום ששי 08:00-14:00.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש