פרפקט ליין-כל פתרונות העיצוב לבית

מאת: אביבה דקל ● 28/12/2011 09:51 ● ערב ערב 2530
בונים בית חדש? משפצים את הקיים? ואולי מטבח חדש? משדרגים את חדר האמבטיה? רוצים להחליף דלתות?. ב'פרפקט ליין' יתנו לכם פתרונות עיצוביים לבית מושלם וגם יציעו לכם מוצרים איכותיים במחירים מדהימים
פרפקט ליין-כל פתרונות העיצוב לבית

רשת חנויות 'פרפקט ליין' מונה 15 סניפים בכל רחבי הארץ. ביולי 2010 נפתח סניף 'פרפקט ליין' גם באילת וכל מי שלא רוצה להתרוצץ בחנויות שונות כדי למצוא כל מה שהוא צריך לשיפוץ, חידוש פני הבית או בניה, כדאי וראוי שייכנס לסניף 'פרפקט ליין' באילת וימצא שם למעשה את כל מה שהוא צריך תחת קורת גג אחת, מבלי שיצטרך לשבור תכנית חיסכון או לקחת משכנתא.

החברה מציעה מבחר רחב של מוצרים בתחום הריצוף והחיפוי, חדרי האמבטיה, הכלים הסניטריים ובתחום המטבחים ודלתות הפנים.
'פרפקט ליין' היא יבואנית של גרניט פורצלן במידות שונות, ריצוף וחיפוי קירות, קרמיקות, ריצוף חוץ ופסיפסים. גם גרניט פורצלן דמוי פרקט - הלהיט האחרון בשוק תמצאו ב'פרפקט ליין'.
החברה מייבאת ישירות ממדינות רבות בעולם: איטליה, ספרד, סין, טורקיה ועוד. 'פרפקט ליין' מייצרת ומייבאת ביבוא אישי את מרבית המוצרים ועל ידי כך מסוגלת לפסוח על פערי התיווך ולספק את המוצרים ישירות מהיבואן לצרכן במחירים זולים ביותר. ב'פרפקט ליין' תוכלו לרכוש מגוון מותגים ישראליים כגון: חמת, פלסאון, סטאר, GEBERIT, מוצרי חשמל למטבח ואת ברזיSPRING שרשת 'פרפקט ליין' היא היבואן שלהם.
ואי אפשר לכתוב מבלי להתרשם, לאחר שסיימתי להתפעל ממבחר המוצרים ומהאולם רחב הידיים והמזמין של 'פרפקט ליין' בעיר ביקשתי להבין עוד כמה נקודות לא פחות חשובות כמו למשל
מה הם זמני האספקה?
"מוצרי החברה מיובאים מראש ועל כן האספקה מתבצעת במהירות וללא עיכובים מיותרים. זמן האספקה הוא תוך 7 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה והתשלום הסופי", השיב לי ברק אבינועם מנהל הסניף המקומי.

רוצים לרכוש או לחדש מטבח או חדרי אמבטיה? - ב'פרפקט ליין' תמצאו אוזן קשבת, מבחר גדול וייעוץ מקצועי.

מי אמר מטבח?

ב
סניף 'פרפקט ליין' באילת תוכלו להתרשם מהמטבחים היפהפיים מתוצרת 'פרפקט ליין' וגם ממותג המטבחים האיטלקי היוקרתי LUBE שהחברה היא היבואן והמשווק הבלעדי שלהם למעלה מעשרים וחמש שנים.

ואם שאלתם את עצמכם את גם באילת יכולים לקוחות 'פרפקט ליין' לקבל ייעוץ ממעצב מטבחים? על כך משיב אבינועם: "כמו בכל סניפי 'פרפקט ליין' גם בסניף האילתי יכולים הלקוחות להיפגש עם מעצב\ת מטבחים מומחה אשר יתכנן עבורם מטבח לפי מידות (התכנון ללא עלות), טעם אישי והתקציב העומד לרשותם. המעצב\ת יעזור להם להחליט ויכוון אותם כך שהמטבח שירכשו יהיה בדיוק המטבח שחלמו עליו שכן המטבחים מסופקים על פי התאמה אישית ללקוח".

מגוון המוצרים במקום רחב מאוד, כך שכל לקוח יוכל למצוא משהו שיתאים לטעמו ולכיסו. החברה בעלת ניסיון רב ומקדישה מחשבה ויצירתיות במוצרים שהיא מייבאת או מייצרת ומשקיעה תשומת לב ומשאבים רבים בפיתוח והקמת מוצרים חדשים המותאמים לטרנדים העכשוויים המספקים את המענה הטוב ביותר לכל לקוח לשביעות רצונו המלאה.

ומה בקשר לזמני אספקת המטבחים מטבחים ותנאי התשלום?
"אספקת מטבחים מתוצרת 'פרפקט ליין' היא בהתאם למלאי זמין בחברה עד 21 ימי עסקים מגמר התשלום וביצוע ההזמנה. זמן האספקה של מטבחים מתוצרתLUBE בין 45 ל 60 ימי עסקים. גם תנאי התשלום נוחים מאוד - חמישה תשלומים ללא ריבית בכרטיס אשראי וברכישת מטבח עד עשרה תשלומים ללא ריבית בכרטיס אשראי".
סניף 'פרפקט ליין' באילת כמו כל סניפי החברה בארץ הוא רחב ידיים ומעוצב. תוכלו להתרשם בו ממבחר המוצרים שרשת 'פרפקט ליין' מציעה. הצוות המוכשר, המנוסה והמקצועי ידריך אתכם, ייעץ לכם וילווה אתכם בכל תהליך העיצוב, ההתאמה והחיבור של כל האביזרים הנדרשים לעיצוב נכון של החללים בבית ויעזור בכל הדרוש בתהליך הרכישה. (תדמית)

'פרפקט ליין'
מיקום: הדיג 1 (בית גלי)
טל: 08-6317352
פתוח: ימים א'-ה' 09:30-19:00 יום שישי 09:30-14:00.