'אלה' - בית הטבע שלכם

מאת: אביבה דקל ● 11/1/2012 10:32 ● ערב ערב 2532
סובלים מכולסטרול גבוה, לחץ דם, עייפות, דלקת פרקים, מחלות עור?. מרגישים צורך לחזק את המערכת החיסונית או לנקות את הגוף והכבד? ואולי לרזות קצת או סתם רוצים לאכול טבעי ובריא?. בבית הטבע 'אלה' (ליד 'קפה גאלרי') תמצאו את כל הפתרונות הטבעיים וכבונוס, ללא תוספת מחיר, תקבלו יעוץ ואבחון על ידי שירלי, רופאה סינית, הרבולוגית ויועצת טבע. אז למה אתם מחכים?
'אלה' - בית הטבע שלכם

איך לדעתכם נראית רופאה סינית? קטנה, רזה, זקנה, שיערה מתוח בקוקו קפדני ולעיניה המלוכסנות זוג משקפיים? אז זהו שלא - שירלי היא אכן רופאה סינית, אבל גבוהה, צעירה, יפה, שערה המתולתל צונח על כתפיה ועיניה יפות, מבריקות וחכמות ולמרות היותה צעירה, התעודות התלויות על הקיר מעידות על כך שהיא רופאה סינית והרבולוגית ונושאת תואר C.H ותואר C.A

שירלי היא ילידת אילת שגם את שירותה הצבאי העבירה בעיר כחובשת בחיל הים. מאז שהיא זוכרת את עצמה היא צמחונית ותחום הטבע, הרפואה האלטרנטיבית, החיים הבריאים והמזון האורגני מעניינים אותה. משסיימה את שירותה הצבאי היה זה אך טבעי שתממש את עצמה במקצוע הרפואה האלטרנטיבית. ארבע שנים למדה במכללה לרפואה משלימה בתל אביב רפואה סינית והרבולוגיה (מדע צמחי מרפא). את הסטאג' שלה עשתה בבתי חולים בסין וכשחזרה ארצה פתחה בהרצליה קליניקה לדיקור סיני וצמחי מרפא. אלא שגם הלקוחות הרבים וההצלחה בעיר הגדולה לא עזרו לה להתגבר על הגעגועים לאילת והיא חזרה הביתה והשתלבה בסופרפארם כנטורופתית. בו זמנית העבירה ב'רידמן' קורסים בתזונה סינית - תזונה לפי צבעים.

הגשימה חלום


לפני כחודשיים החליטה שירלי להגשים חלום ופתחה את הטבע בוטיק שלה הנקרא 'אלה' על שם בתה הבכורה. חנות יפה, לא פחות מהרופאה הסינית שתטפל בכם - רצפת שיש שחורה מבריקה עם פסי אורך לבנים, אצטבות לבנות לכל אורך הקיר ועליהן אין ספור מוצגים. החנות מעוצבת בשחור לבן ולא סתם - ין ויאנג - הניגודים המהווים יחד את השלמות - שחור ולבן.

אומרת שירלי: "במשך שנות עבודתי בסופרפארם באילת זיהיתי צורך גדול במקום שנותן יחס אישי של אחד על אחד ללקוח על ידי איש מקצוע שיודע לזהות את הבעיה לאבחן במקום ולתת טיפול טבעי מלא, בין אם זו בעיה רפואית, תזונה, מחסור בויטמינים או קוסמטיקה. בין אם מדובר במבוגרים ובין אם מדובר בילדים. אני מאבחנת את הבעיה ומספקת את התוספים המתאימים במקום".

יש דרישה לתחום?
"בהחלט. יש לקוחות רבים מכל המגזרים. גברים ונשים, כאלו החפצים ביחס אישי ואינטימי ולא רוצים לדון בבעיה שלהם במקום גדול בו יהיו עוד 'מספר' בתור הלקוחות. מגיעות אלי גם נשים מהמגזר הדתי שרוצות לקבל יעוץ אישי - אינטימי ומעדיפות לעשות זאת עם אשה וגם לקנות במקום ויטמינים ותוספי מזון כשרים".
ואם שאלתם את עצמכם מה אפשר להשיג בטבע בוטיק, תרשמו לפניכם:
קרמים מצמחי מרפא סיניים לטיפול בפסוריאזיס, אטופיק דרמטיטיס, סבואירה ואקנה.
מזון אורגני - מזון ללא כימיקלים וללא חומרי הדברה כגון: דגנים, קטניות, שמנים, ממרחים כגון ממרח חרובים אורגני, ממרח שקדים ועוד.
מזון ללא גלוטן לחולי צליאק או לעושים דיאטת הרזיה של אברמסון - פסטות, פריכיות, עוגיות ובמקפיא לחמים שונים קפואים ועוד מוצרים רבים ללא גלוטן.
בתחום הקוסמטיקה ניתן למצוא ב'אלה' מוצרים של 'בית הבד של הגולן', העשויים על בסיס שמן זית ללא חומרים משמרים, מאה אחוז חומרים טבעיים. פילינג של זיתים גרוסים לגוף ולפנים, שפתון, קרמים 'אנטי אג'ינג', שמן עיסוי טבעי לתינוקות, מסכות שיער ועוד.
גם מוצרים קוסמטיים של החברה ההודית 'הימליה' המבוססים על צמחי מרפא - קרמים, משחות שינים טיפוליות ועוד.
שמנים אתרים (טיפוליים) ושמני בסיס ביניהם שמנים לטיפול מניעת פטרת ציפורניים, שמנים נגד כינים, שמן חיטה נגד סימני מתיחה לנשים בהריון ועוד.
תוספי תזונה - תוספי תזונה לספורטאים כמו: אבקות חלבון, משקאות איזוטוניים וחטיפי חלבון, מבחר גדול של תוספי תזונה וויטמינים מתוצרת 'סולגר' ו'אלטמן'.
מוצרים הנותנים פתרונות לבעיות גיל המעבר כמו גלי חום, שינויים במצבי הרוח ויובש בנרתיק אצל נשים ובבעיות בבלוטת הערמונית אצל גברים.
תוספי תזונה לילדים: אומגה 3, פרוביוטיקה, ברזל ומולטי ויטמין.
פורמולות - בטיפות או קפסולות: פורמולות צמחים תוצרת גרמניה כמו קור ולולו, נושפה, וולו-קורדין לטיפול בבעיות שונות כמו חרדות, בעיות שינה, ניקוי כבד, בעיות במערכת העיכול ולצידן פורמולות תוצרת סין נגד מיגרנות, למניעת מחלות חורף כמו נזלת כאבי גרון ושפעת אקוטית.

תה מסוגים שונים העוזרים להקלה במקרים של כולסטרול, סכרת ולחץ דם - מיועדים לאנשים שלא כל כך אוהבים לבלוע כדורים.
ובמחלקת ההרזיה - שורפי שומנים שונים וסיבים תזונתיים משביעים.

כל מכלול המוצרים מלווה בתמיכה אישית של שירלי שהיא מאמינה גדולה ברפואה אלטרנטיבית, אבל לדעתה הרפואה האלטרנטיבית באה לשפר ולתמוך ברפואה הקונבנציונלית ובשום פנים ואופן לא באה במקומה.
בטבע בוטיק 'אלה' מועדון חברים המזכה את החברים במגוון הנחות על כל המוצרים. לרגל הפתיחה, ההצטרפות למועדון אינה כרוכה בתשלום ותוכלו ליהנות ממבצע של 20% הנחה על ויטמינים ומינרלים ו-25% הנחה על קרמים טיפוליים של חברת 'קאמדיס'. (תדמית)

'אלה' בית טבע
טל: 08-6337453
נייד: 052-8855506
מיקום: רחוב המלאכה 1
א. תעשיה אילת (ליד גלרי קפה)
פתוח: ימים א'-ה' 09:00-13:30
ו-16:00-19:00
יום שישי 08:30-12:30.



תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש