חוגגים פורים ב-'כפר השעשועים'

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 15/2/2012 10:00 ● ערב ערב 2537
זהו, הספירה לאחור מתחילה. בעוד פחות מחודש ימים פורים כבר כאן. מה שאומר שזה בדיוק הזמן לדאוג לתחפושת, רגע לפני שהתחפושת שרציתם לא תישאר על המדפים. ב'כפר השעשועים' כבר מחכים לכם עם אוהל התחפושות הענק והמסורתי שמביא היישר אליכם את כל התחפושות, האביזרים, הטריקים וההפתעות, במבחר הגדול ביותר ובמחירים הזולים במדינה. ועם עובדות לא מתווכחים
חוגגים פורים ב-'כפר השעשועים'

עבור הילדים ועבור לא מעט הורים שיודו בפה מלא כי חג פורים עושה להם את זה אפילו יותר מלילדים (כמוני, מודה ומתוודה), אוהל התחפושות הענק של 'כפר השעשועים', שממוקם כמיטב המסורת ברחבת החנייה של הביג, הוא החלום בהתגשמותו. 150 ממ"ר של מתחם המיועד כל כולו לתצוגה של תחפושות, אביזרים, הפתעות, גימיקים, איפורים וכל מה שחג פורים השמח והצבעוני יכול לזמן ומי בעצם צריך יותר. או כמו שמיטיבה לתאר את המצב בשטח, זכיינית 'כפר השעשועים' באילת, אלה נוטס שביט, "במקום לראות את התחפושות בקטלוגים, באוהל התחפושות אפשר למצוא כמעט כל תחפושת, לראות מקרוב, לבדוק ואפילו למדוד כי אין טוב ממראה עיניים".

אפילו תאי מדידה כבר יש


באוהל התחפושות יכול כל אחד למצוא את התחפושת שהוא רוצה. כמויות אדירות של תחפושות מסודרות כאן בתצוגה מרהיבה ומושכת עין לצד תצוגה של כל האבזור הנלווה והנחוץ. וכשהמחירים נעים החל מ-17 ₪ לתחפושת ועד ל-150 ₪ עבור תחפושות הלהיטים התורניים, אין ספק שכל אחד יימצא כאן לא רק את מה שהוא אוהב, אלא גם תחפושת שתתאים לו לכיס וזה לכשעצמו לא פחות חשוב. זאת בדיוק הסיבה שלצד התחפושות של היצרניות המובילות בארץ 'שושי זוהר' ו'רובינס', תמצאו כאן עוד מגוון תחפושות של חברות קטנות יותר כמו גם תחפושות שמייבאת רשת 'כפר השעשועים' בעצמה ומוכרת במחירים נמוכים יחסית, ראה ערך תחפושת הרקדנית הספרדייה, תחפושת עשירה ויפה במחיר של 80 ₪ בלבד.
השנה תמצאו באוהל התחפושות תוספת מרנינה וחשובה- שני תאי מדידה גדולים (אפילו שטיח יש כדי שלא יהיה קר ברגליים...), שמאפשרים מדידה במקום. עובד החנות ישמח להצטרף אליכם ולעזור לכם במדידה ובבחירה, ואל דאגה, לחבר'ה הצעירים שעובדים כאן יש הרבה סבלנות וגם ראש טוב, כזה שיעזור לכם לפתור בעיה ולחשוב על רעיונות מקוריים לחג.

פסטיגל, פסטיבל ושאר חצילים|סכותרת
ואם שאלתם את עצמכם מהם להיטי הפורים הזה, תרשמו לפניכם- בפורים יכבשו את הרחובות בעיקר גיבורי הפסטיגל שניצבים חזק בראש רשימת הדרושים. דמויותיהם של 'לייק' ו'וירוס' תחפושות שאם טרם רכשתם, מן הסתם תתקשו להשיג, שכן אלו נחטפו כבר מהמדפים ואזלו גם אצל היצרניות (אמרנו כבר שבפורים אסור להתמהמה?) כמו גם אנה איקס, אליאנה ושאר חברים מזמרים. גם כוכבי הפסטיבל וגיבורי האור עושים את שלהם לצעירים. תוסיפו לאלו את חברי הפאוור רינג'רס שחתמו על קאם בק בעקבות עלייתה של הסדרה החדשה לילדים בטלוויזיה, קפטן ג'ק ספרו הבלתי נלאה ('שודדי הקאריבים'), גיבורי נרניה וכן, אפילו כוכב האייפונים- האנגריביירדס שמשגע את העולם, הגיע בתחפושת ספיישל לפורים לנוער ולמבוגרים. צריך רק להוסיף כרית לתחפושת העגלגלה והשמנמנה והרי לכם העוף הכעוס במגוון צבעים למי שאולי מתעניין בתחפושת קבוצתית הולמת.
מי שלא מקופחים השנה הם המבוגרים. באוהל התחפושות של 'כפר השעשועים' תוכלו למצוא מגוון ענק ומרשים של תחפושות למבוגרים. הנשים ייהנו משלל תחפושות סקסיות ומי שלא מתאימה למידות תוכל תמיד להיכנס לנעליה של פיונה המקסימה. הגברים יזכו לאקסטרה כיעור בשלל תחפושות גועל מבהילות. ואפילו תחפושות זוגיות יש במצאי, קבלו את אדם וחוה, אסיר ואסירה או תינוק ותינוקת, והמבחר עוד עשיר ומגוון.
וכן, לא נשכח את האפשרויות לזאטוטים שרק נולדו. תתפלאו, אבל אם מלאו לקטנצ'יק שלכם חודשים בודדים, תמצאו כאן תחפושת בגודל המתאים. חמוד, וקטנטן.
שומרי המסורת ימצאו כאן מגוון תחפושות העונות על הדרישות כדוגמת אסתר המלכה, שמלת השבת, מרדכי היהודי, חסידים, אברהם אבינו ועוד.

מה עוד תמצאו באוהל הענק?
מחלקה ענקית לבנות הכוללת מגוון עשיר של אביזרים נלווים: כתרים, שרביטים, מחרוזות ועוד כאן תמצאו גם מיני תוספות לתחפושות וסטים שיכולים לשמש תחפושת לכל דבר למי שלא מעוניין להגשים בהשקעה. כך למשל סט של חיפושית או דבורה לבנות, כולל מחושים, חצאית וכנפיים תשיגו ב-50 ₪ בלבד. בגד גוף תואם, נעליים וסגרתם עניין. תוסיפו לכל אלו מגוון ענק של משקפיים בכל מיני צורות וצבעים במחיר ממוצע של 8.90 ₪ והנה לכם הרבה אפשרויות להפתיע.
מחלקת בנים כוללת מגוון כלי נשק משכנעים בבודדים או סטים, אקדחים, פיקות, סכינים, חרבות בכל מיני צורות, הכל באישור משרד התעשייה והמסחר ובפיקוח משרד הבריאות, כובעי בוקרים ועוד. ואם שאלתם את עצמכם כמה יכולה לעלות תחפושת לילד פלוס אבזור מלא, כדאי שתדעו כי תחפושת כמו שוטר עם אזיקים, איש צבא עם מכשיר קשר ואמצעי לחימה, בנאי עם מגוון כלי עבודה שמחיריהם נעים בין 50-70 ₪.
מחלקת מסכות: כאן תמצאו מגוון ענק של מסכות מכל הצורות, המינים והצבעים. מרשימות ביותר המסכות המיובאות על ידי רשת 'כפר השעשועים', גדולות, עשויות גומי, עטויות בשיער והעיקר- במחירים הוגנים שנעים בין 40-60 ₪ למסכה שמשמשת אצל בני נוער רבים למרכז התחפושת, שכן אם אתה לא אוהב להסתבך בענייני תחפושות, די שתלבש שחור, תוסיף מסכה והרי לך תחפושת מושלמת.
מחלקה מדליקה אחרת היא מחלקת הגימיקים: כאן תמצאו מיני שעשועים מצחיקים המתאימים לחג כמו טבעת משפריצה מים, מסטיק משפריץ, מסטיק ג'וק, סיגריות משפריצות ועוד הרבה רעיונות מדליקים.
מחלקת איפור: ממלכת הבנות אבל לא רק. לרגל פורים תמצאו כאן מגוון עשיר של סטים לאיפור המתאימים לא רק לפורים אלא לכל השנה. למסיבות, ימי הולדת וככה סתם כשרוצים להתקשקש, אבל רוצים גם צבע שירד מהר מהפנים. מי שחכם קונה לכל השנה כי אחר כך אין להשיג אצל היצרנים. הצבעים עדינים ומתאימים בפיקוח משרד הבריאות לעורם העדין של הילדים.
ובכלל, הרעיון של לקנות מיני אביזרים כמו איפור ואפילו תחפושות לארגז התחפושות הביתי הוא רעיון שצריך להוביל כשנכנסים לאוהל של 'כפר השעשועים', אחרי הכל כמו שאומר הפתגם- לא כל יום פורים ולכן מומלץ לרכוש כאן עכשיו את כל הדברים שיעשו לחבר'ה שלכם בבית את השנה ולא רק את החג.

שירות, לא פחות חשוב


באוהל פורים של 'כפר השעשועים' יש לא רק מגוון ענק, אלא גם שירות יוצא דופן, שהופך את בחירת התחפושת לחוויה בפני עצמה. צוות צעיר ונמרץ יעניק לכם את מלוא תשומת הלב, הסיוע וההכוונה ויעזרו לכם כל הדרך למציאת התחפושת המתאימה. על האוהל אחראי קובי, לצידו ליז וגלית, צעירים בני אילת, שמכירים את העבודה ואת הלקוחות ומנהלים את העניינים ביד רמה.
חשוב לציין שכל האביזרים והתחפושות ב'כפר השעשועים' עומדים בכל התקנים הנדרשים ועברו את כל הביקורות הן של משרד הבריאות ומשרד התעשייה והמסחר.

ולא רק תחפושות


במקביל לאוהל התחפושות, ממשיכה חנות 'כפר השעשועים' בביג לתפקד כביום יום עם מגוון עשיר של מתנות ליום המשפחה שיחול בשבוע הקרוב. תמצאו כאן מגוון מארזים בסכום של עד 50 ₪, אותם יכולים ילדים לרכוש להוריהם או חבר לחברה וכדומה. וכמו תמיד תמצאו כאן את כל הדברים האהובים, המוכרים והטובים של 'כפר השעשועים': משחקי קופסה של 'יצירה', 'אורדע' ו'דיאמנט' במבצע 1+1, כל מותגי הדרדסים במבצע השני ב-50 אחוז הנחה וכמובן מבצעי הקופה המפתים לכל מי שרכש מעל 50 ₪.
ושימו לב למבצע מיוחד- כל הקונה תחפושת באוהל בסכום מעל 100 ₪, מקבל שובר הנחה בחנות בגובה 10 אחוז מסכום הקנייה במהלך חודש פברואר.
אז אם אתם עדיין מתלבטים למה להתחפש ומה כדאי, אל תחשבו פעמיים. מהרו לאוהל התחפושות של 'כפר השעשועים', תקבלו ייעוץ והכוונה, רוצו לפני שלא יישאר.

'כפר השעשועים'
מיקום: מרכז ביג
טלפון: 08-6315468
ימים ושעות פעילות:
א'-ה'- 09:00-21:00,
יום ו'- 09:00-14:30
מוצאי שבת- 18:00-22:00.


ולא לשכוח להירשם לדף הפייסבוק של הכפר, כך תוכלו להיות מעודכנים בכל החדש בחנות.
פשוט חפשו דף: כפר אילת!

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש