מורס מחשבים Iphone & מקום צעיר ומטריף

מאת: אביבה דקל ● 15/2/2012 10:02 ● ערב ערב 2537
מחפשים מחשב טוב מבית טוב?. חשוב שיהיה לכם מקום לפנות אליו בכל בעיה שתתעורר?. 'מורס' אילת היא הכתובת עבורכם. מחשבים, אייפונים, מעבדת שירות ותיקונים ומיני גאג'טים נלווים. אצל שלומי וטימי ב'מורס' אתם אף פעם לא לבד
מורס מחשבים Iphone & מקום צעיר ומטריף

שלומי וטימי גדלו ולמדו באילת. יחד הם גולשים ומדריכים במועדון השייט ושניהם 'פריקים' של מחשבים ויודעים כל מה שצריך לדעת על סמרטפונים. אך טבעי היה שכשהחליטו לפתוח עסק משלהם זה היה עסק משותף, ועוד יותר טבעי היה שהעסק יעסוק במחשבים ובסמרטפונים.
בחנות הסימפטית והבהירה, ששוכנת כבוד בין בוטיק 'הפלאפל הכחול' לבין מסעדת 'אל פנטולינו' בשדרות התמרים, תפגשו את השניים שבעיניהם שירות הוא הדבר החשוב מכל.
"הלקוחות שנכנסים אלינו לחנות נכנסים לבית חם. נשמח לשבת איתם על כוס קפה וכיבוד והם תמיד יתקבלו באהבה עם סבלנות וחיוך", אומרים השניים ולא מתפשרים על מקצועיות, שכן שניהם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה שחיים מחשבים ואייפונים. כעזר לנגדם משמש הטכנאי עדן שעבר השתלמויות טכנאייPC ומיקרוסופט. יחד פותרת השלישייה כל בעיה הקשורה במחשב או בסמרטפון.

שקיפות לאורך כל הדרך


בחלקה האחורי של חנות 'מורס', שוכנת המעבדה המשוכללת. לכל מי שמגיע לתקן מחשב מסבירים בדיוק מה הבעיה, לא סתם לוקחים לו את המחשב ואומרים לו לבוא מחר. במידה והוחלף חלק, מראים ללקוח את החלק התקול, ומסבירים בדיוק איפה הוא נפגם ומה תפקידו במחשב.
אם אתם מעוניינים, יכניסו אתכם למעבדה ויראו לכם בדיוק מה עושים למחשב או לסמרטפון שלכם.
ב'מורס' בודקים ומתאימים לכל לקוח מחשב לפי צרכיו ודרישותיו ונותנים לו הסבר מפורט על המחשב אותו הוא רוכש – ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.
'מורס' באילת הוא סניף של חברת מחשבים וותיקה במרכז הארץ, הפועלת בשוק הישראלי מזה 26 שנים. החברה מתמחה ביבוא ושיווק של מחשבים, ובשל היותה היבואן של המחשבים אותם היא מוכרת, הצרכן נהנה ממחירים נוחים במיוחד.

חברת 'מורס' מתמחה בין היתר גם בבניית תוכנות ובתחזוקת רשתות וציוד מחשוב של חברות גדולות במרכז הארץ. ב'מורס' באילת מקבלים את אותם השירותים כמו בכל הארץ. תוכלו למצוא כאן את כל המחשבים של החברות המובילות:
HP, DELL, LE NOVO, TOSHIBA, APPLE, ASUS, INTEL, SAMSUNG, ACER ועוד ... וכל אלו במחירים נוחים במיוחד.

לא על המחשב לבדו


ב'מורס' אילת מחלקה מיוחדת לאייפונים. כמצופה, גם בתחום הזה שלומי וטימי מומחים ברמה בינלאומית ומתקנים כל תקלה גם בתוכנה וגם בחומרה. 'מורס' אילת היא לא מעבדת סלולר רגילה, כי אם מעבדה המתמחה באייפון, אייפוד ואייפד.
אפשר לקבל אחת ולתמיד הסבר על ההבדל בין אייפד לאייפון, כך שגם אני אוכל להבין? אני מבקשת ומיד מקבלת הסבר:
האייפון - מכשיר סלולארי מתקדם שמיוצר על ידי 'אפל'. הוא למעשה מחשב כף יד - יש בו אינטרנט, משחקים, אפליקציות, מוזיקה ועוד.
אייפוד - הוא נגן מוסיקה מתקדם - יש בו אינטרנט, משחקים, תוכנות - הכל למעט טלפון.
אייפד הוא מחשב טבלט בגודל "10או בשמו המקצועי 'מחשב לוח' שהוא מחשב נייד לכל דבר.

ב'מורס' תמצאו גם מבחר ענק של אביזרים נלווים: מטענים צבעוניים, אוזניות בשלל צבעים, תיקים וגאדג'טים שונים. כאן תוכלו למצוא כיסויים מרהיבים מכל הסוגים: כיסויים בצבעים שונים, כיסויים משובצים באבנים נוצצות, כיסויים בצבעים זוהרים וכו'. גם עכברים למחשב יש בשלל צבעים ושלל ציוד עזר ואביזרים נלווים. בימים אלו ממש הגיע משלוח חדש של מיטב האביזרים והגאג'טים. המלאי גדול והמחירים החל מ- ₪10 ועד לכיסויים יוקרתיים.
(תדמית)

טיפ משלומי וטימי שכדאי לזכור:
אל תמהרו לזרוק אייפון שנפל למים. כדאי להביא אותו ל'מורס' אילת. יש סכוי סביר שכאן יצליחו לתקן אותו – שאלו את הלקוחות הרבים ששלומי וטימי כבר הצילו את האייפון היקר שלהם.

'מורס'
כתובת: שד' התמרים 107/2 (בין 'איל פנטולינו' ל'בוטיק הפלאפל הכחול').
טלפון: 08-6375072
שעות פתיחה: א'-ה' 09:00-20:00, שישי 09:00-14:00.
אתר : www.Morse-PC

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש