רב בריח - כניסה עם השראה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 22/2/2012 09:39 ● ערב ערב 2538
חברת 'רב בריח' מכריזה על מהפכה בתחום הדלתות – לא עוד דלת פונקציונאלית בלבד לבית, אלא דלת 'גם וגם' - מעוצבת ופונקציונאלית – המהווה לבית כניסה עם השראה
רב בריח - כניסה עם השראה


חברת 'רב בריח', החברה המובילה בתחום הדלתות הבטוחות והמעוצבות בישראל, מבשרת על הטרנדים החמים בשוק הדלתות. מסתבר, שבניגוד לעבר, כיום כבר לא קונים לבית דלת חומה 'רגילה', אלא הגיוון כאן הוא רב.
חברת 'רב בריח' נוסדה בשנת 1973, ובמשך 40 שנות פעילותה, החברה והמותג המוביל 'פלדלת' הפכו לשם נרדף לדלתות ביטחון. 'רב בריח' הינה מותג כחול-לבן -"הדלת של הבית הישראלי".
המוניטין רב השנים של רב בריח מבוסס על טיב מעולה, חשיבה מקורית, איכות ללא פשרות ומיליוני לקוחות מרוצים בארץ ובעולם. בשנים האחרונות, הובילה החברה את שוק הדלתות בארץ למהפכה עיצובית ושינוי תפיסתי, מדלת פונקציונלית לדלת שהיא גם פונקציונלית וגם מעוצבת. כיום רואים בכניסה לבתים רבים (ובתוכם) את השינוי, והמגמה רק מתרחבת.

בתחום דלתות הכניסה לבית, חלה התקדמות עצומה בשנים האחרונות. בדלתות כניסה הצבע השולט כיום הוא אפור, שחור ולבן (צבעים מונוכרומטיים). הידיות מעוצבות יותר, בקווים נקווים. לעיתים, הן צבועות באותו צבע כמו הדלת. על דלת הכניסה משולבים לעיתים פסי אלומיניום, הכל תוך שמירה על מראה נקי ומינימלי.

לצד המגמה המתחדשת, עדיין קיימת האהבה למוכר ולקלאסי. 'רב בריח' מציעה את דלת 'פירנצה' בעלת המראה הטוסקני הקלאסי - דלת פלדה מזוגגת עם פרזול בתוך הזיגוג. גם כאן, העיצוב אינו גדוש בפרטים אלא בנוי בקווים ישרים. וגם בדלתות הקלאסיות, הידיות עברו פאזה. אם בעבר הן אופיינו בפיתוחים, כיום אלו ידיות ישרות המתאימות לקו הכללי של הדלת. המגמה החדשנית הגיעה אפילו עד לרמת הקבלנים, שבעבר נהגו לספק דירות עם דלתות ברמה בסיסית, מצופות בוינוריט בגווני עץ, וכיום מספקים ללקוחותיהם דלתות בגמר צבע.

גם בדלתות הפנים חל שינוי. דלתות הפנים השולטות כיום הן בעיקר דלתות צבע, או למינציה בהיר. דלתות עם חיפויי עץ ששלטו בעשור האחרון פינו את מקומן לטובת מראה בהיר ובעיקר לבן, מינימלי ולא עמוס בגוונים ובדוגמאות. כמו כן, המשקופים הינם ישרים, והפרזול בצבע כרום.

מלבד עיצוב, חשוב להדגיש כי חברת 'רב בריח' החדשה משמרת את כל אותן תכונות חשובות של בטחון, חדשנות ואמינות. יחד עימם, פורצת החברה קדימה עם חידושים מרעננים, טכנולוגיות מוצר חדישות, עיצובים מפתיעים, דלתות פנים מעוצבות, ופנייה לקהלים רבים יותר. בשנתיים האחרונות, לאחר תהליך של מיתוג מחדש, הטמיעה החברה קו ייצור חדש מהמובילים בעולם בתחום הפלדה, השיקה סדרת דלתות כניסה חדשות ומעוצבות לשוק הפרטי והקבלני, והקימה שישה אולמות תצוגה חדשים ומרהיבים.

אולמות התצוגה המפוארים והמרהיבים של 'רב בריח' מציגים מבחר דלתות כניסה ודלתות פנים בדגמים חדשניים ומעניקים חוויית קנייה חדשה וייחודית בשלושה עולמות תוכן: Classic, Minimal ו-Inspiration לכל עולם תוכן נוצקו ערכים, צבעוניות ויופי משלו.


דלתות 'רב בריח'. ניתן להשיג באולמות התצוגה של 'רב בריח' ברחבי הארץ ואצל המפיצים המורשים. 1-800-800-100, www.rav-bariach.co.il