הצלחה לתערוכה 'אני מדברת מדבר'

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 7/3/2012 08:57 ● ערב ערב 2540
מאות מתושבי אילת מילאו במוצאי שבת את האולם במלון 'קלאב הוטל' בו הציגה הציירת האילתית דליה זר - אביב את תערוכת הציורים הראשונה שלה. "היא עוד תגיע רחוק", מבטיח אוצר התערוכה, אמיר אלקיים
הצלחה לתערוכה 'אני מדברת מדבר'

הקהל האילתי הצביע במוצאי שבת בעד תרבות, נקודה. מאות מתושבי אילת הגיעו לתערוכת היחיד הראשונה של הציירת האילתית דליה זר- אביב והתגובות החיוביות חיממו את הלב. הקהל אהב את הציורים, את המסרים הנגלים והנסתרים שביקשה הציירת להעביר, הקהל אהב את כוחו של המדבר שנגלה מהציורים בצבעים עזים ובמשיחות מכחול הייחודיות לזר- אביב ואהב את הערב התרבותי שכלל גם שיח גלריה סוחף. במילות התודה שלה ביקשה האמנית להודות לאוצר התערוכה אמיר אלקיים שהיה מי שדחף אותה להיחשף לקהל ולחשוף את יצירותיה לראשונה בחייה באופן עצמאי. "שמחתי לשמוע כל כך הרבה פרגונים על ערב אשר נבנה בהמון מחשבה מקצועית, יצירתית ומכובדת. התרגשתי לראות את יצירותיי במלוא הדרן. בזכות הבמה שאמיר אלקיים נותן לאמנים האילתים, עולות וצצות תערוכות פרטיות לצד גלריית האמנים, החושפות מקומות חבויים ועשייה אמנותית בעיר אילת".
אמיר אלקיים, אוצר התערוכה לא חסך בשבחים על הערב המיוחד ועל היצירות שהוצגו בו: "זה היה אירוע תרבותי ברמה שהעיר לא מכירה. אחרי הכל למשוך קרוב ל -2000 איש זה לא דבר שבשגרה באילת", אמר אלקיים והוסיף, "העבודות שהוצגו היו מאוד רגשיות ואיכותיות, דו שיח מתמיד בין האמנית דליה זר- אביב לבין המדבר עד כדי כך שקשה לקבוע מי מעצים את מי יותר- המדבר את דליה או דליה את המדבר. אין ספק שדליה אוהבת את המדבר שסביבה ואת הנוף. אין לי ספק שהתערוכה הזו מהווה התחלה יוצאת מן הכלל לאמנית גדולה שעדיין לא נחשפה לגמרי אבל עוד תיחשף, תצליח ועוד נשמע עליה".

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש