מיסטיקה

מאת: או-מד מדיקל ● 7/3/2012 09:05 ● ערב ערב 2540
לורד אריסטו דה סילבר, מדיום המילניום
מיסטיקה

לורד אריסטו יקר שלום רב!


שמי אליסיה, שמעתי עליך רבות וטובות אבל עד היום לא הייתי צריכה אותך. מתברר שבחיים יש הפתעות ובחצי השנה האחרונה אני עוברת גיהנום עלי אדמות. אני מאמינה שהכל מגיע מהשכנים החדשים שלנו. לצערי לפני שנה בעלי שכנע אותי למכור את הדירה שלנו בה חיינו 25 שנה והיינו מאוד מאושרים. לא חסר לנו כלום בדירה הזו, אבל הוא הציע שאם יש לנו כסף, אם הצלחנו בחיים, אין סיבה שלא נעבור לפנטהאוז מפואר, גדול ומרווח. "מגיע לך", הוא אמר לי, "עבדת קשה כל החיים. תראי, כל החברים שלנו התקדמו ורק אנחנו נתקענו". בגלל הילדים שגם הם לחצו השתכנעתי וקנינו דירת פאר חלומית עם נוף משגע לים, חמישה חדרי שינה, והשקענו את מיטב כספנו בריהוט ועיצוב הכי הכי. כל מי שמגיע לבקר נופל מהרגליים.
בהתחלה כמובן התרגשתי ושמחתי אלא שאז התחילה השכנה מתחתי להיכנס אלינו הביתה. זה התחיל בענייני ועד הבית ואני שחשבתי שהיא נחמדה התחברתי אליה. אחרי חודשיים אמרתי לה שאני נוסעת לסין להביא כמה דברים לדירה שלנו ושל הבת שלי, היא הציעה להצטרף וכאן עשיתי טעות. כל פעם שקניתי משהו היא החווירה מקנאה ובכל פעם ניסתה להניא אותי מהרכישה בתואנות שונות כמו: "זה לא מתאים לך", "איפה זה יכנס לך לבית?", ועוד כהנה וכהנה. אפילו לא פעם אחת מילה מפרגנת. אני כמובן שתקתי. הבנתי שזה 'אוכל' לה את הלב, אבל לא תיארתי לעצמי שיקרה לנו מה שקרה בהמשך. הבת שלי עברה תאונה והפילה את התינוקת. שבועיים לאחר מכן הבן שלי פוטר מעבודה, ככה פתאום, מהיום למחר, בלי שום סיבה. עבודה שהוא מאוד אהב. בעלי איש מאוד רגיש והילדים בשבילו זה אפילו יותר ממני, הוא כנראה לקח את הדברים קשה ועבר אירוע לב ואם לא די בכל אלו, הרי שאני בכניסה לבנק נפלתי וריסקתי את כל הכתף. עברתי ניתוח ועכשיו אני עוברת גיהינום. למה כל זה מגיע לנו? אנחנו אנשים טובים וישרים, כל החיים רק נתנו, עזרנו לכולם והשכנה הזו, בסך הכל רציתי להתחבר אליה שיהיה נחמד, לא האמנתי שיעשו לנו כזו עין רעה. אני חייבת להיפגש איתך כמה שיותר מהר, בבקשה תעזור לי, אמרו לי שאתה מומחה בהסרת עין רעה ואנרגיות שליליות. בבקשה כמה שיותר מהר. בתודה מראש
אליסיה

אליסיה יקרה


קיבלתי את המכתב שלך והיום אחרי פגישתנו אני שמח שהגעת אלי ושנעשה לך את הטיפול נגד עין רעה כי עליכם יש המון קינאה, צרות עין וכן, כמו שחשדת גם יש עליכם עין רעה מקנאה טהורה. לפי הספר הקדוש כל האנרגיה השלילית הזו לא מגיעה רק מהשכנה. אתם אנשים שבמשך שנים חייתם תמיד מאוד בצניעות ופתאום דירת פאר, שתי מכוניות חדשות, נסיעות לחו"ל, קניות, כל אלה הוציאו את הקנאה אפילו מאנשים קרובים שאוהבים אתכם. עד היום אני זוכר מה קרה להורי ולי כשעברנו לווילה החדשה שלנו עוד בשנת 1970 והאאודי 80 החדשה של אמא שלי הגיעה. אני כמעט נהרגתי בתאונת דרכים, אמא שלי חלתה ואבא שלי חלה במחלה חשוכת מרפא- טרשת עורקים נפוצה. אמא שלי שהייתה מדיום מיד הבינה שזה הכל מעין רעה. מכרנו את הווילה, האוטו והכל ועברנו לגור באשדוד, בדירת שלושה חדרים צנועה. מאז אמא שלי ז"ל אסרה עלי לגור בפאר או לחיות בפאר. "בארץ ישראל", היא אמרה לי, "האנשים לא יודעים לפרגן להצלחה ועדיף לחיות בצניעות". גם לכם אני מציע למכור את הבית הענק הזה ולהיפתר מכל הסופר פאר. אני אעשה לכם טיפול נגד עין הרע שעשו לכם ובעזרת השם הכל יסתדר. קוראים יקרים, זכרו- שפע זה פגע. מומלצת פשטות, צניעות והרבה אמונה באלוקים.
שלכם לורד אריסטו

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש