'משו' - הכל, אבל הכל, בשקל אחד בלבד

מאת: אביבה דקל ● 7/3/2012 09:17 ● ערב ערב 2540
מה יכול להיות טוב יותר מאשר להיכנס לחנות מדליקה ופשוט לומר לילדיכם - 'תבחרו כל מה שאתם רוצים'. כשאתם יודעים שכל פריט בחנות עולה שקל אחד בלבד, זה לא בשמיים. את זה בדיוק מציעה לכם החנות 'משו' מרשת החנויות הארציות שנפתחה לאחרונה גם באילת. הכל הודות לשלושה חברים שהחליטו שגם לאילת מגיעה חנות שכזו
'משו' - הכל, אבל הכל, בשקל אחד בלבד

כל הורה יודע מה המחיר של מחברת או עטים, צעצועים וממתקים. לכן הוא גם יודע להעריך כמה נפלא שכל המוצרים האלו ועוד רבים אחרים נמכרים בשקל אחד בלבד. לרשת חנויות 'משו' 17 סניפים הפזורים בכל רחבי הארץ, והיא עוסקת ביבוא במשך שנים רבות. סוד הקסם הוא לקנות כמויות ענק ולמכור במתח מחירים נמוך ביותר. הרשת מוכרת מעל שני מיליון פריטים בכל חודש, מה שאומר שאפילו רווח קטן מפרנס יפה את הבעלים.

ב'משו' לא צריך לחסוך


תחשבו לרגע כמה נפלא להיכנס עם הילדים לחנות ופשוט לומר להם- "תבחרו כל מה שאתם רוצים, ללא הגבלה". עוד יותר נפלא להשאיר את הילד בחנות, לקחת הפסקת קפה קצרה ולחזור. מוטי פדלון, אותו אולי אתם מכירים מעשר שנות עבודתו במחלקת הביטחון בשדה התעופה אילת, קוקי ואילנית רפאל, שהם באילת אולי רק שנתיים, אבל רבים מכירים אותם ולו בגלל שקוקי היה מנהל סניף 'שמירה ובטחון', הם שלושת הבעלים של חנות 'משו' באילת. הם שיאפשרו לכם להשאיר את הילדים בחנות ולקחת הפסקת קפה קצרה - "מין סוג של ביבי סיטר הכי זול בעיר", הם אומרים.

בחנות מגוון של מעל 1500 פריטים המתחדשים בכל יום שלישי בשבוע. סחורה המיועדת לבודדים, משפחות וגופים גדולים. החנות יפהפייה, נקייה, עמוסה כל טוב וכל אחד יכול למצוא בה משהו - שכן מגוון המוצרים גדול ומכוון לגילאים שונים ולמטרות שונות. זאת הסיבה שהחנות מסודרת על פי מחלקות:
במחלקת יום הולדת תמצאו כל מה שצריך לחגיגת יום הולדת: כוסות, צלחות, מפות שולחן ומפיות, שקיות הפתעה, ממתקים, נרות מספרים, בלונים מכל הסוגים, גם מוצרי המותג 'שמחה זה אנחנו' לימי הולדת, מותג הנחשב למותג יקר מאוד נמכר ב'משו' בשקל אחד לפריט.
במחלקת תכשיטים תמצאו: צמידים, שרשרות, עגילים, שעונים וטבעות
במחלקה לבית תמצאו: כוסות פלסטיק וכוסות זכוכית, סכו"ם, מפות, מפיות
במחלקת המדבקות תמצאו: מגוון ענק של מדבקות מכל הסוגים והגדלים.
במחלקת הציוד המשרדי/ והציוד לבית הספר תמצאו: עפרונות, עטים, טושים, מחקים, מחברות, בלוקים לציור, צבעים - מה לא...
במחלקת היצירה: צבעים, דגמים לצביעה, צבעי מים, בלוקים לציור, פאזלים לציור עצמי ועוד.
במחלקת הממתקים: ופלים, מצופים, במבה וביסלי ומיני ממתקים, כולם כשרים...
במחלקת האופנה: קישוטים לשיער, גומיות, קשתות, מסרקים קוקיות ועוד..
והמחלקה הגדולה ביותר היא- מחלקת ההפתעות, שתפתור לכם את הבעייה מה לחלק ביום ההולדת לחברים. והכל בשקל אחד לפריט.

קשה לאמין


הלקוחות עצמם לא מאמינים למראה עיניהם כשהם רואים את מבחר המוצרים הענק בחנות. אחרי הכל 1500 פריטים הנמכרים בשקל אחד בלבד, זה כמעט חלום. באילת מתחדשת החנות מדי יום שלישי - לעתים נוספים ארבעה מוצרים, לפעמים ארבעים מוצרים ויש לקוחות שמגיעים מדי יום שלישי לבדוק מה השתנה. אלו תמיד ימצאו כאן משהו חדש.
רבים מהמוצרים בחנות הם מוצרי 'סטוק' - פריטים שיש מהם מלאי מוגבל שנמכר מהר מאוד עד הפריט האחרון.
בין הלקוחות הקבועים ב'משו' גננות, בתי ספר, מתנס"ים, וועדי עובדים, מוסדות, בתי מלון- כולם כבר גילו את 'משו' באילת וקונים כאן הכל במקום לנסוע למרכז הארץ.

ומה לפורים?


לקראת פורים הכינו ב'משו' מבחר ענק של מסכות, רעשנים, שרביטים, כובעים, קשתות, כתרים ועוד המון הפתעות.
בנוסף ב'משו' מציעים לכם מגוון מארזים למשלוחי מנות בגדלים, צורות וצבעים שונים בשקל אחד למארז - אתם בוחרים את המארז, ממלאים אותו במה שאתם רוצים - צעצועים, אביזרים לפורים, הפתעות או ממתקים - כל פריט במארז בשקל - אתם בוחרים את המארז וגם את תוכנו וקובעים את מחירו.
השנה חברי סניף 'אנוש' בעיר, העמותה הישראלית לבריאות הנפש, בשיתוף פעולה ייחודי עם חנות "משו" יוצאים במבצע. ועדי עובדים, בתי ספר, גנים וארגונים שונים מוזמנים להגיע לחנות ולהרכיב מארז משלוח מנות על פי העדפתם ממבחר הפריטים הקיימים בחנות. החנות תעביר את כמות ההזמנה לעמותת 'אנוש' והם יארזו עבורכם. עלות כל אריזה שקל אחד תרומה לסניף 'אנוש' אילת.

ליצירת קשר: ימית
054-9299635, 077-3006101
אז אם חיפשתם עוד סיבה טובה לתת קפיצה, הנה לכם כל הסיבות.
'משו' הכל בשקל
כתובת: מרכז שלום (צמוד ל'איסתא')
טל: 077-3006-101
ימים ושעות פתיחה:
א'-ה' 09:00-21:00,
שישי 09:00-15:00.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש