רוז בארץ העוגות

מאת: אביבה דקל ● 7/3/2012 09:22 ● ערב ערב 2540
דמיינו לעצמכם קופסת עוגיות גדולה וצבעונית שאפשר להיכנס לתוכה, להושיט יד וליהנות מעוגות מעוצבות ועוגיות מדהימות בצבעים וצורות וטעמים נפלאים. חשבתם שאין מקום כזה במציאות? אז זהו, שדווקא יש. במרכז עינת בין מאפייה לחנות כלי כתיבה, תמצאו את ארץ העוגות של רוז. והריח... אח הריח...
רוז בארץ העוגות

מה יכול להיות מקסים יותר מאשר חנות עוגות שלא רק מלאה בדברים טובים וריחה נישא למרחוק, אלא היא גם מעוצבת בצורת קופסת עוגיות צבעוניות. ברוכים הבאים לממלכה של רוז במרכז עינת, כאן היא מנצחת על כל דברי המאפה הנהדרים פרי מעשה ידיה. סביב סביב על מדפים תמצאו עוגות ועוגיות ומארזים מתוקים מכל המינים- רק להושיט יד ולקחת, לנעוץ שינים ולהתמוגג.

פורים שמח וטעים


לרגל חג הפורים מלאים המדפים אצל 'רוז עוגות מעוצבות' ליצנים, בובות, רעשנים, מסכות, קעריות מעוצבות ובהן סוכריות, סלסילות מלאות כל טוב ומקושטות- ולמעט עטיפות נייר הצלופן וצנצנות הזכוכית, הכל כאן אכיל וטעים להפליא. אפילו הליצנים, הרעשנים, הקערות ומה שבתוכן. ועוד לא סיפרתי לכם על אזני המן מיוחדים ממולאים שוקולד חלבה, תפוחים, נוגט, שוקולד קוקוס ואגוזים, ופאי הלימון המוצג לתפארת במקפיא לצדם של מיני 'קרמבו' מיוחדים, קאפקייס וגלילות ממולאות בקרם. הכל יפה לעין וטעים לחך..
לכל חג אופה רוז עוגות מיוחדות. בראש השנה היא אפתה עוגות בדמות תפוחי עץ אדומים ועליהם כתוב 'שנה טובה', בחנוכה היו אלו סופגניות ועוגות מעוצבות בצורת חנוכיות מבצק סוכר. לחג הפסח תכין לכם רוז מארזים כשרים לפסח וצנצנות מיוחדות מלאות בעוגיות ונשיקות מתוקות, כשרות. קינוחים מדהימים שאפשר ליהנות מהם בבית או להביא למארחים שלכם כשי, לשלוח לחברים ובני משפחה ולגרום נחת לכולם.
ולא רק לחגים מכינה רוז דברים מיוחדים וטעימים. תמצאו כאן מארזים לאוהבים, מארזים לביקור חולים, ליולדות, מארזים למסיבות ולימי הולדת או ימי נישואין. הכל בהתאם לאירוע. יפה, מרחיב את הלב ועל הטעם אין ויכוח.

הממלכה של רוז


בתוך כל החגיגה הזו ניצבת רוז- ילדונת יפה, חייכנית, חביבה ומאושרת- וכי איך לא? איך אפשר שלא להיות מאושרת כשאת עושה בדיוק מה שאת אוהבת ומה שתמיד רצית לעשות וכשבגיל עשרים ושלוש בלבד את כבר גברת לעצמך. מתעסקת כל היום בדברים יפים וטעימים וגם משמחת את כל הלקוחות שלך..
"מאז שאני זוכרת את עצמי אני אופה, מקשטת ומתעסקת בעוגות", אומרת רוז, "אין דבר שאני אוהבת יותר מאשר לאפות, לקשט, לצפות בבצק סוכר וליצור צורות ושילובי צבעים חדשים. תוך כדי השירות הצבאי שלי בלשכת שר הביטחון- שילבתי בשעות החופשיות שלי קורס קונדיטוריה ועיצוב עוגות. ידעתי בדיוק מה אני רוצה לעשות אחרי השירות הצבאי. אמנם לא ידעתי שזה יהיה באילת, עד שפגשתי את החבר שלי שהוא אילתי והחלטתי לרדת אתו לאילת".
שש שנים היא אפתה, עיצבה ומכרה עוגות בבית. וכמו שקורה תמיד לדברים טובים, שמה של רוז ותאור טעמן הנפלא של מעשי ידיה עברו מפה לאוזן והעסק הלך וגדל עד כדי כך שכבר לא יכלה עוד לעבוד בבית.
לפני כחצי שנה פתחה את חנות העוגות שלה ויצאה לדרך חדשה: "כאן אני עושה הכל כדי לשמח את לקוחותיי ולממש את הפנטזיות שלהם בעוגות מעוצבות, מקושטות בצורות ובדמויות שהם בוחרים".
החנות של רוז היא קטנה ואינטימית, כך היא בדיוק תארה לעצמה תמיד את החנות הפרטית שלה- "קטנה ואינטימית. כל לקוח זוכה ליחס אישי ולתשומת לב מרבית. הלקוחות החוזרים רבים, אולי דווקא בגלל המקום הקטן, המשפחתי והלא תעשייתי", היא אומרת. "בנוסף ללקוחות החוזרים, מגיעים כמעט בכל יום לקוחות חדשים ששמעו על החנות מחברים או שכנים מרוצים".

טעים לכל מטרה


רוצים לשדרג את האירוע שלכם? התייעצו עם רוז והיא תאפה לכם עוגות ועוגיות כמותן לא תראו ובעיקר לא תטעמו בשום מקום אחר.
לימי הולדת מכינה רוז עוגות מעוצבות, מקושטות בהתאם לגיבור אותו מעריץ/ה חתן/כלת יום ההולדת. ילד שאוהב את פו הדוב יפגוש על העוגה את פו, רו, איה ואת כל החברים האחרים. אם הילד מעריץ של ספיידרמן או באטמן, הוא יקבל את הגיבור שלו על העוגה. ילדה שאוהבת את ברבי, דורה, הלו קיטי ושאר חברות ורודות, תזכה לעוגה מעוצבת ומעוטרת בדמות הגבורה שלה, ואם היא חולמת להיות רקדנית בלט העוגה שלה תקושט בנעלי בלט ורודות.
אין גבול לדמיון- מצלמות, מכוניות, דמויות ואפילו קופסא מלאה בשטרות כסף. כל מה שילד רוצה הוא יכול לקבל אצל רוז על עוגת יום ההולדת שלו וגם על עוגיות מקושטות תואמות לעוגה.
"אין משהו שמשמח אותי יותר מחיוך מאושר של ילד כשהוא רואה את העוגה שהכנתי לו ליום ההולדת", אומרת רוז
ועוד לא דברנו על עוגות חתונה בעיצובים מופלאים ובגבהים שונים, החל בקומה אחת ועד שלוש- ארבע קומות ואפילו יותר- ממש כמו בסרטים. ויש גם מבחר עוגות קרם, עוגות שמרים, עוגות מוס, עוגות בחושות, צלחת קינוחים אישיים, קפקייקס מבחר גדול של עוגיות למסיבות ואירועים וגם לסתם ימים כשמתחשק בפה משהו טעים במיוחד. לחברות ועסקים מכינה רוז עוגיות ממותגות עם סמל החברה, אריזות מתנה לעובדים, עוגיות ממותגות לפי נושא, ולגנים ובתי ספר היא דואגת להכין מתנות סוף שנה לילדים.
בימי שישי מכינה רוז קינוחים נפלאים לארוחת ערב שישי וגם מאפים מיוחדים: בריוש, סינבון, פרעצל ועוד הרבה דברים מיוחדים שיעשו לכם את השבת.
עוגות מעוצבות רצוי להזמין שבוע מראש, עוגת יום הולדת עם תמונת חתן או כלת השמחה או תמונה של דמות האהובה אפשר להזמין יומיים מראש.

בואו ללמוד


המטבח של רוז גדול, מרווח ונוצץ בניקיונו. הוא מצויד במיטב ציוד האפייה וקישוט העוגות שאפשר למצוא בשוק. אפילו מדפסת המדפיסה על דפי בצק סוכר ציורים ותמונות תמצאו כאן, כשאת מקום הדיו ממלא צבע מאכל.
במטבח מעבירה רוז סדנאות לעיצוב עוגות בבצק סוכר לילדים וגם למבוגרים. הסדנאות לילדים מתאימות לילדים מגיל שבע ומעלה בקבוצות של עד 15 ילד. סדנאות אלה מתאימות גם כהפעלה בימי הולדת והופכות את יום ההולדת למשהו מיוחד. סדנאות לקבוצות של מעל 15 משתתפים, מעבירה רוז בבית הלקוחות. היא מביאה איתה עוגות מוכנות, בצק סוכר וצבעי מאכל ומשתתפי הסדנא צובעים את בצק הסוכר, מצפים את העוגה ומפסלים דמויות לקישוט, נהנים מהעשייה ובתום הסדנא לוקחים אתם את העוגה שקישטו הביתה.
סדנא לילדים נמשכת כשעתיים ויש גם סדנאות עיצוב עוגות למבוגרים שנמשכות שלוש וחצי עד ארבע שעות. אם תרצו לעשות את זה לבד בבית, ניתן לרכוש אצל רוז את כל חומרי הגלם הנחוצים לעיצוב עוגה מבצק סוכר. (טושים, צבעי מאכל, צורות ועוד הפתעות מתוקות).
"כל אחד יכול לעצב עוגה", היא אומרת, "כל מה שהוא צריך זו הדרכה, חמרי גלם מתאימים, אהבה והרבה סבלנות".
אני לא יודעת מה אתכם, אבל אני כבר רצה לקנות.


רוז- עוגות מעוצבות
כתובת: מרכז עינת
שעות פתיחה: ימים א'- ה' 07:30-14:00, 16:00-20:00.
יום ו' 07:00-16:00.
טלפון: 077-5571314,
052-5636325
אתר: www.rozcake.co.il
מייל: roz24@walla.co.il

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש