רפואת העתיד

מאת: או-מד מדיקל ● 7/3/2012 09:27 ● ערב ערב 2540
/ רוני שני/ בעידן בו ברור לכול כי גוף ונפש הינם יחידה אחת שמזינה את עצמה. אין זה מפתיע שרותם ג'קסון, הומאופתית קלאסית, בוחרת לקרוא למקצוע שלה-"הרפואה של העידן החדש". אחרי עשר שנות ניסיון ואינספור חוויות הומאופתיות אישיות אפשר בהחלט להבין למה היא מתכוונת ומדוע נחשבת ההומאופתיה לאחת משיטות הטיפול הייחודיות והחשובות ביותר ברפואה המשלימה.
רפואת העתיד

"לא לשווא, נחשבת ההומאופתיה הקלאסית לאחת משיטות הריפוי הטבעיות המוצלחות והעמוקות ביותר בתחום הרפואה האלטרנטיבית", פותחת רותם את הראיון. "ולא ששיטות אחרות הן חלילה טובות פחות אלא שההומאופתיה היא היחידה שמעמיקה כל כך בקשר ההדוק בין הגוף והנפש עד כדי מציאת תרופה שמאפיינת את הקשר הייחודי הזה בכל אדם.
לדברי ג'קסון, תפקידו של ההומאופת הוא למצוא את החוט המחבר בין נפשו של האדם לביטוי הפיסי שלו. לכן בטיפול ההומאופתי שמים דגש על הטיפול באדם החולה ולא במחלה.
מאז שזוכרת את עצמה, העדיפה רותם תרופות סבתא על פני תרופות קונבנציונאליות ומסתבר שזה אפילו עובר אצלה בירושה: סבתא רבא שלה הייתה הילרית, סבתה הייתה מרפאה בצמחים, אביה אף הוא נשאב לתחום ולמד בעצמו שיטות טיפול אלטרנטיביות אותן ניסה על בתו. ובאופן טבעי ביותר הרגישה רותם שגם ייעודה הוא בתחום הריפוי.
הרצון העז להתמקד דווקא בהומאופתיה, גם אחרי שלמדה שיטות טיפול שונות נולד אצלה לאחר שהלכה לטיפול הומאופתי כדי להפטר ממחלת האסטמה ממנה סבלה מילדות. כיום יכולה רותם לנשום לרווחה, תרתי משמע ולהצליח לעזור לעוד רבים אחרים להפטר, כמוה, ממחלות לא רצויות. הניסיון המקצועי שצברה במרוצת השנים, ההשתלמויות הקבועות בהן היא מקפידה לבקר וניסיון החיים האישי הן כמטופלת בעצמה והן כאם לארבעה ילדים, הפכו אותה כיום לאחת מהמטפלות האלטרנטיביות המובילות באילת.
"אין לי מושג מה הייתי עושה אם לא הייתי מכירה את ההומאופתיה", מודה ג'קסון. "גיליתי צורת ריפוי עמוקה, יעילה ונעימה ובזכותה אני מסוגלת לחיות חיים בריאים יותר ולטפל בילדים שלי ובאנשים אחרים בצורה הרבה יותר נכונה הן ברמה הבריאותית והן ברמה ההתנהגותית והנפשית. הטיפול ההומאופתי יעיל מאוד במגוון רחב של מחלות ומתאים לכל גיל בכל שלבי החיים.

ממה עשויות התרופות ההומאופתיות ואיך הן פועלות?
"התרופות ההומאופתיות עשויות מחומרים טבעיים לחלוטין הלקוחים מעולם הדומם, הצומח והחי. החל ממינרלים שונים, צמחים מגוונים וכלה בחומרים מן החי כאשר הם מדוללים מספר רב של פעמים כך שלמעשה לא נשאר חומר בצורתו הפיסית אלא משתמרת האנרגיה שלו אשר מוטבעת במים על פי תורת החותם. כל הכנה כזו נבחנת ונבדקת על ידי נסיינים ומכונה "רמדי" ולא תרופה!
הסוד של הרפואה ההומאופתית הוא שהיא פועלת על פי העיקרון האינדיבידואלי- זאת אומרת ששני אנשים החולים באותה מחלה יקבלו רמדי שונה, מכיוון שהתרופות מבוססות על הסימפטומים האישיים של כל אחד. ההומאופתיה מעודדת את כוחות הריפוי הטבעיים של הגוף על בסיס חוק הדמיון, 'דומה בדומה ירפא', משמע, שלא מדכאים את הסימפטום(כמו תרופת נגד - נגד שלשול, נגד -חום וכו"), אלא הגוף מקבל באמצעות הרמדי "מידע" הדומה למחלה ממנה הוא סובל ועל ידי כך הוא מתעורר ונזכר איך להילחם בה(בדומה לפעולת החיסונים על הגוף). לדוגמא: קפה בצורתו המוכרת גורם לעודף ערנות ומרץ אך כתרופה הומאופתית ירפא נדודי שינה ועודף מרץ. הטיפול הוא מאוד עדין ואינו מעורר תופעות לוואי. במידה והרמדי לא מתאימה פשוט לא נראה שום שינוי במצב אבל כשהרמדי כן מתאימה זה פועל ממש כמו קסם! עד כדי כך שזה מחליף אנטיביוטיקה, סטרואידים, ריטלין, תרופות נגד אלרגיה, תרופות נגד דיכאון ועוד."

מדוע נקראת ההומאופתיה "הרפואה של העידן החדש"?
"הגענו לתקופה בה אי אפשר יותר לעבוד על אנשים- הכל שקוף וגלוי וניתן למצוא מידע על כל דבר באמצעות האינטרנט. אנשים מבינים היום שלרפואה הקונבנציונאלית, קשה למצוא מענה להמון מחלות. כך שלעיתים יש מעמסה של תרופות מיותרות שעושות יותר נזק מהטבה. למרות ההאצה בטכנולוגיה קיימת מגמה של חזרה למקורות- לדרך חיים בריאה ונטולת לחצים. אנשים מחפשים שיטות טבעיות ובטוחות כתחליף יעיל לאנטיביוטיקה, משחות, סטרואידים, ריטלין ודומיו, במיוחד כשמדובר בתינוקות וילדים צעירים.
ההומאופתיה מספקת מענה רפואי מושלם מהבחינה הזו, בעלויות זעירות ובמהירות גדולה יחסית... תרופה הומאופתית אחת ויחידה, בעלות של ,₪ 30 אשר מותאמת באופן אישי לאדם מצליחה לפתור לו את הבעיות הפיסיות והנפשיות כאחד. לעשות אותו אדם בריא ומאושר, משוחרר מפחדים ומעצורים ומחובר לעצמו ולייעוד שלו.
אם זו לא רפואת העתיד אז אני לא יודעת מה כן?!
הרפואה ההומאופתית הינה פריבילגיה טבעית זמינה שכולנו יכולים ואפילו חייבים להרשות לעצמנו על מנת שנוכל לחזור להיות בריאים ומאושרים!"

רותם ג'קסון
jackson-homeopathy.com לייעוץ וקביעת תורים:
052-3445704.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש