אחד לבנין כל מה שרציתם לבית

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 21/3/2012 08:45 ● ערב ערב 2542
חג הפסח מתקרב ואיתו הרצון לחדש את הבית מדגדג בקצה האצבעות. ב'אחד לבניין' תמצאו את כל מה שאתם צריכים לטובת המשימה, פלוס ליווי, הדרכה וייעוץ. אז קדימה תתחדשו
אחד לבנין כל מה שרציתם לבית

מה לעשות וחג הפסח מביא איתו יחד עם ניחוחות החופשה הארוכה גם גירוד בקצה האצבעות ורצון לחדש את הבית. יש מי שייצא בשיפוץ ויש מי שיסתפק בצביעת הקיר, רענון הבית, הפרגולה או החצר.
מתלבטים באיזה חומר להשתמש לחיפוי קיר הגבס שבניתם? לא יודעים באיזה צבע לבחור? מתלבטים איזה עץ יתאים לכם לדק בחצר? ב'אחד לבניין' ישמחו לייעץ לכם וללוות אתכם משלב המחשבה, דרך העשייה ועד לסיום העבודה לשביעות רצונכם.
ב'אחד לבניין' תקבלו יחס חם וייעוץ אישי שיעשו עבורכם את כל ההבדל. לאחרונה חגגו ב'אחד לבניין' שנתיים וקהל הלקוחות הגדול מעיד על שביעות רצון, לא מעט בזכות העובדה כי מאחורי העסק עומד לא אחר מאשר ארז יהוד, הבעלים והמנהל בפועל, המוכר לטוב מ'שיש ארז'. לכאן מביא איתו ארז שנים ארוכות של ניהול עסק, הכוונה ועזרה ללקוחות.

ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד


הלקוח הפרטי ימצא ב'אחד לבניין' פתרון לכל מענה.
עץ מוקצע וכל מגוון העץ הקיים לפרגולות ולדקים, צבעים ושמנים מיוחדים לדקים, פרגולות וגדרות עץ (חברת 'פלוד' וחברת 'טמבור'), גדרות במבוק, חיפויי גגות- סנטף ופלרוף, צבעי 'טמבור',.
מוצרים לגינון: אבני מדרך, דשא מלאכותי, מסלעות לאדניות, כדים מיוחדים, ואם לא די בכל אלו, הרי שבקרוב תפתח במקום מחלקת השקיה להשלמת השירות.
כמו כן תמצאו ב'אחד לבניין' ריהוט גן יפהפה ומיוחד שישדרג לכם את החצר או המרפסת וגם כלי העבודה: מכסחות דשא וגוזמים לסוגיהם.
ב'אחד לבניין' תמצאו את כל הנחוץ לכם לשיפוץ הבית ולבנייה: כל חומרי הבנייה הקיימים בשוק, עצים לבנייה, בלוקים, ברזל, חומרי איטום, דבקים, כלי עבודה ידניים וחשמליים ועוד.
אז אם גם אתם כבר מתכננים את שיפוץ הבית לקראת הפסח, החידוש והרענון, אל תתחילו לפני שתתנו קפיצה ותבדקו מקרוב מה יש 'לאחד לבניין' להציע לכם. המחירים, המגוון והשירות הם שעושים את ההבדל ועדיין לא דיברנו על פינות התצוגה המיוחדות שימחישו לכם איך דברים ייראו גם אצלכם בבית.

אז קדימה למה אתם מחכים, פסח מתקרב...

מיקום: רחוב החרש 20, אזור התעשייה.
ימים ושועות פתיחה:
א'-ה' 07:00-17:00,
יום ו' 07:00-13:00
טלפון: 08-6338810

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש