אסתטיקה

מאת: או-מד מדיקל ● 21/3/2012 08:49 ● ערב ערב 2542
ורד
אסתטיקה

הארכת ריסים


כי לא כולנו ניחנו בריסים ארוכים, כהים ומלאים.
לא כולנו מייחסים להם חשיבות, אך לריסים שמעטרים את ארובות עינינו יש יותר מאשר חשיבות אסתטית- הם גם מגנים מפני לכלוך, אבק ועצמים זרים שעלולים לפגוע בקרנית העין.
במהלך השנים, יצרניות קוסמטיקה שונות ניסו להמציא תכשירים קוסמטיים אשר יעודדו צמיחת ריסים. בשנת 2005, הושק הסרום הראשון אשר מטרתו הייתה לזרז את צמיחת הריסים, וההצלחה הגיעה, הביקורות שיבחו, ובמהרה צצו חברות מתחרות שהחלו לייצר מוצרים דומים, עד שה-FDA משרד הבריאות האמריקאי הקפדני בעולם, שם קץ לחגיגה כשהוחלט שמוצרים המעודדים צמיחת שיער הם למעשה תרופות. תחת ההגבלות החדשות צצו מוצרים חדשים לטיפוח הריסים. היום, כשאנו באים לקנות מסקרה, יש לבחון את הריסים: אם בורכנו בריסים ארוכים ומלאים, יש לבחור במסקרה מעגלת או מעבה. אם הריסים קצרים ודקים, מומלץ ללכת על מסקרה מאריכה.
חיי המסקרה אינם ארוכים כלל, מרביתן מחזיקות מעמד עד שישה חודשים מרגע הפתיחה, ויש לשים את הדעת שקיימת סכנה של זיהומים לעין, לכן יש להקפיד על תאריך התפוגה, ולא להעביר את המסקרה בין חברות, אלא לאחסן במקום קריר ומוצל.

שירותי ספרות לריסים - יש דבר כזה
טרנד חדש שהגיע לארץ לאחרונה הינו שירותי תספורת לריסים, בשל העובדה שריסים הם שיער לכל דבר, גם הם אורכים כאשר מספרים אותם, בעולם ידוע שכאשר מספרים את הריסים- אחת לשבועיים היא הדרך הטבעית להארכתם. ניתן להדגיש את הריסים על ידי צביעתם באמצעות צבע מיוחד, בדומה לטכניקה של צביעת שיער. אך יש לחדש את צביעת הריסים אחת לשלושה שבועות.

הלחמת ריסים
טכניקת הלחמת הריסים פותחה עבור נשים שהטבע לא חנן אותן בריסים מושלמים. קיימות טכניקות שונות להארכת הריסים, הריסים המלאכותיים יהיו זולים יחסית, אך חסרונם הבולט הוא שהם יחזיקו מעמד רק ליום אחד. בנוסף, ריסים מלאכותיים נראים בדרך כלל מוגזמים והם לא תמיד נוחים.
והטיפול החדשני יותר יתבצע בהלחמת ריסים מיוחדים ואיכותיים אשר באמצעותם המראה המתקבל יהיה משכנע וטבעי. משום שאת מלאכת ההדבקה מבצעים על גבי הריסים של המטופלת. מומלץ לחדש את ההדבקה אחת לחודש, מכיוון שהריסים הטבעיים נושרים בצורה קבוע, ובין 20-30 יום יחזרו למצבם הראשוני. טיפול הלחמת הריסים אינו טומן בחובו סכנות משמעותיות, כי מדובר בהליך יחסית פשוט וקצר, וכן החומרים שבהם עובדים היום בעולם המקצועי הם חומרים טבעיים ולא מזיקים.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש