מכון קלייר רבין – המכון שיעזור לכם לפתור בעיות בזוגיות ובמשפחה

מאת: אביבה דקל ● 21/3/2012 11:58 ● ערב ערב 2542
כמעט ואין זוג שלא חווה משבר לפחות פעם אחת בחיי הנישואין, כמעט כל משפחה חווה משברים וטלטלות, ולא תמיד יש עם מי להתייעץ
מכון קלייר רבין – המכון שיעזור לכם לפתור בעיות בזוגיות ובמשפחה

כמובן שאפשר להתייעץ עם חברים או בני משפחה, אבל הדרך הטובה ביותר להתגבר על קשיים כאלו היא באמצעות איש מקצוע מוסמך ומנוסה שיפגוש את הזוג, וילבן את הבעיות ויוליך אותם בדרך לזוגיות טובה, אלא שעד היום היו תושבי אילת צריכים לנסוע למרכז הארץ כדי לקבל ייעוץ – ובכן לא עוד.

בימים אלו, התבשרנו כי נפתחה באילת קליניקה לטיפול זוגי ומשפחתי – שלוחה של מכון קלייר רבין לטיפול בזוגיות בניהולן של קלייר רבין ונורית בינשטוק. אחת לשבוע, בימי שלישי, מגיעה מטפלת מוסמכת לטיפול בבעיות זוגיות ובעיות משפחה, נפגשת עם מטופלים ועוזרת לפתור בעיות.

אבל לא רק למשברים. היועצת מייעצת לזוגות השואפים לזוגיות טובה יותר, מכינה זוגות לקראת חיי נישואין, עוזרת להם לעבור משלב זוגיות לשלב הורות, עוזרת לזוגות לחזק את הקשר שביניהם ועוד.

מכון קלייר רבין הוקם כהמשך לעבודת של פרופסור רבין במטרה להעביר לדור הבא את השיטות שפיתחה ושנמצאו כיעילות ביותר בטיפול בזוגיות. צוות המכון מחויב לרמה המקצועית הגבוהה ביותר ופרופסור רבין, העומדת בראש הצוות הטיפולי, מהווה יועצת מקצועית מאחרי כל טיפול שיתבצע במסגרת המכון. פרופ' קלייר רבין, בעלת תואר פרופסור מאוניברסיטת תל אביב ותואר דוקטור מברקלי היא מטפלת בזוגות ובמשפחות מוסמכת בעלת נסיון של 35 שנה בטיפול זוגי, מרצה בכירה בביה"ס לעבודה סוציאלית באוניברסיטת תל אביב, הקימה ומכהנת כראש החוג לטיפול זוגי ומשפחתי בבית הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטת תל אביב ופרסמה ספרים מחקרים ומאמרים רבים בנושא הזוגיות.

עקרונות עבודתה של פרופ' רבין:


1.אין שיטת טיפול אחת שמתאימה לכל הזוגות, ויש להתאים לכל זוג חבילת טיפול המתאימה לו על פי צרכיו, מטרותיו ואישיותם של בני הזוג.
2.אין תרופת פלא לנישואין. בני זוג שחווים קשיים, זקוקים לשיטות יעילות לשיפור התקשורת ביניהם, פתרון בעיות, ניהול הוגן, התמודדות עם שחיקה בחיי האהבה והמין וכלים שיעזרו להם להתגבר על משברי החיים כמו בעיות כלכליות, אובדן, הרחבת המשפחה, זיקנה או בגידה.
3.הטיפול הזוגי צריך להימשך בן 15 ל- 20 מפגשים. מעבר למספר זה, הטיפול יעיל במידה ובני הזוג מרגישים כי הם מעוניינים להמשיך את הטיפול ומאמינים שיעזור להם להשיג מטרות נוספות.
4.פרופסור רבין ממליצה לזוגות לראות בטיפול כלי נגיש כמו ביקור אצל רופא משפחה. פגישה טיפולית יכולה לעזור לזוגות במקרה של משבר פתאומי והידיעה שהם יכולים לחזור לטיפול בשעת משבר חשובה לשמירה על הזוגיות ולמחויבות בני הזוג לעבוד על הזוגיות ולשמר אותה.
5.באחריותו של המטפל לעשות כל שביכולתו כדי ליצור מערכת יחסים עם בני הזוג שתהווה מודל עבורם ללקיחת אחריות על מערכת היחסים שלהם.

צוות המכון מורכב כולו ממטפלים מוסמכים:


מנהלת את מכון קלייר רבין, נורית בינשטוק, תואר שני במנהל עסקים ו- BA בעבודה סוציאלית, בוגרת החוג לטיפול זוגי באוניברסיטת תל אביב, עסקה בטיפול משפחתי בבי"ס דרורים לב השרון, טיפול פרטני וקבוצתי בלשכת הרווחה ברעננה כמטפלת בבי"ח הפסיכיאטרי פרדסיה.
כל הצוות של מכון קלייר רבין לטפול זוגי הוא מקצועי, מנוסה ומוסמך במקצועות המכשירים אותו לטפל בצורה הטובה ביותר בבעיות המתעוררות בין בני זוג ובמשפחות כמו פסיכולוגיה יישומית, עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה ייעוצית, מטפלות מוסמכות לטיפול בזוגיות ומשפחתיות.

מוצרים ייחודיים למכון קלייר רבין:


1) ייעוץ טלפוני
2) "פרידה מבוקרת" -
מכון קלייר רבין נותן גם שירות של סדנאות למקומות עבודה או קבוצות פרטיות וכן סדנאות פרטיות לזוגות. בין הסדנאות הפרטיות לזוגות תוכלו למצוא סדנאות בנושאים כמו 'קורס הכנה לנישואין", 'לחזק את הקשר', 'מזוגיות להורות', 'מרתון זוגי – עד שיצא עשן'.

פרטים על כל הסדנאות באתר WWW.CLAIRERABIN.CO.IL
טלפון ליצירת קשר ותיאום מראש: 03-5496003, 054-4308782 כל השבוע במשך כל שעות היום.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש