מיסטיקה

מאת: או-מד מדיקל ● 28/3/2012 09:19 ● ערב ערב 2543
לורד אריסטו דה סילבר, מדיום המילניום
מיסטיקה

ללורד אריסטו שלום רב!


שמי איריס, אני בת 29, ממושב ליד אשקלון. בגיל 17 הכרתי את יוסי, הוא היה נהג משאית של ירקות בן 26, שחום, גברי ומצחיק ואני נערה בתולה, תמימה וביישנית, כל מה שאפשר לכתוב על צעירה חסרת ניסיון שמאוד חיפשה אהבה. עם כל הסימפטומים הללו היה ברור שלא חשבתי נכון ונכנסתי להריון. במקרה שלי לא היה הרבה מה לעשות שכן אני באה מבית דתי. הפלה לא באה בחשבון ומה נשאר היה- חתונה. הוא ממש לא רצה חתונה, אבל אבא שלי הבהיר לו שאם לא תהיה חתונה, תהייה משטרה ותביעה כי עוד הייתי קטינה. בסופו של עניין ילדתי בת שנפטרה בלידה. במשך שנה הוא אמלל אותי: מכות, איומים, קללות, הוא כבר לא היה מדהים או גברי ונאה אלא הפך למפלצת. ברחתי להורי, סיפרתי להם מה הוא מעולל לי ואיך אמא שלו מחפה עליו. אבא שלי כעס מאוד. מבחינתו גבר שמרים ידיים על אישה הוא פושע, והבטיח לי- "ילדה שלי אין לך מה לדאוג, הוא יישב בכלא". היום כבר עברו תודה לאל כמה שנים מאז הסיוט הזה. יוסי קיבל 5 שנים בכלא ואמא שלו ואחותו לא מפסיקות לקלל אותי ואת המשפחה שלי. מאז המקרה הכרתי כמה גברים, אבל כולם נעלמים לי. הם אומרים לי שאני אישה יפה, שלא חסר לי כלום, יש לי מכונית, עבודה טובה ודירה, ועדיין אני בחורה גרושה. אני מתה להתחתן שוב. כל כך רוצה ילדים וכמובן לאהוב. בבקשה לורד אריסטו אתה כל כך ידוע כאחד שעונה באמת לאנשים, תקבל אותי ותפתח לי את המזל. אני חוששת שאמא שלו עשתה לי משהו בדרך.
בתודה מראש
איריס (שם בדוי)


איריס יקרה!


תודה על המכתב המרגש ותודה שאפשרת לי לספר לקוראי מדורי את סיפורך. לאחר שנפגשנו ופתחתי לך בקלפים וגם בספר הקדוש ( וגם עשיתי לך מפה גימטרית ותקשור), אני יכול לומר לך ב- 100 אחוז שאמא של יוסי עשתה לך כמה כישופים. היא בכלל לא רצתה אותך כבר מההתחלה. היא אישה עם מנטאליות פרימיטיבית ועבורה אישה שהיא בהריון מהבן שלה ללא נישואין היא זונה. היא כעסה עלייך שאת גוררת את הבן שלה בכוח לנישואין כשכולם ידעו שאת בהריון והיא עשתה לך כישוף שהתינוק ימות ושיוסי יתגרש ממך, ואכן כך זה קרה. הרוח של אבא של יוסי ז"ל, שנפטר לפני 3 שנים, הגיעה ואמרה לנו שאשתו היא זו שעשתה לך את הכישוף ושהוא מצטער כי זה כואב לו. מתברר שהאמא הזו היא רעה ושתלטנית וכבר עשתה לכמה מהכלות שלה כישופים. בדיוק בגלל הכישופים הללו את לא מוצאת גבר, ואני אצטרך לעשות לך טיפול נגד כל האנרגיות השליליות ולפתוח לך את המזל. בקלפים אני רואה שבעזרת השם תוך חצי שנה תכירי גבר מקסים, אבל הוא יהיה מאזור חיפה ואת תעזבי את המושב. אני רואה גם שתלכי ללימודים ותתקדמי מאוד. החתונה תתקיים בעוד שנה וחצי ויהיו לכם שלושה ילדים. בעלך יהיה גבר הרבה יותר מלומד, ברמה אחרת לחלוטין מיוסי, ויהיה לו מאוד חשוב שגם את תתקדמי. אני מאחל לך המון הצלחה ואחרי הטיפול המיוחד שנעשה הכל באמת יהיה בסדר.
אני שמח שאת באה מבית דתי ושאת ממשיכה את המסורת. אני בטוח שהשם אלוקינו שומר עליך.
קוראות צעירות יקרות, כולנו מחפשים אהבה, אבל סקס בטוח יכול לשמור עליכן גם ממחלות לא נעימות וגם מלהיכנס להריון בגיל צעיר. חשוב לי שתדעו ש- 95% מנישואין בגלל הריון מסתיימים בגרושין. נישואים צריכים להיות החלטה בוגרת של שני בני אדם אמינים ושפויים ולא של גבר בוגר וילדה צעירונת חסרת ניסיון בחיים. איריס משלמת עד היום מחיר בגלל הטעות שלה, ואני בטוח שהיא הייתה מוותרת בכיף על החוויה הזו.
אני ממליץ לצעירים היום לעבוד קצת, לנסוע לטיול בעולם ואז לחזור, למצוא עבודה, ללמוד, לסיים תואר ורק אז להתחיל לחפש חתן רציני. ליהנות מהחיים תמיד, אבל גם תמיד להיות עם היד על הדופק ולדעת לשים לעצמנו גבולות.
בהצלחה והמון אהבה
לורד אריסטו

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש