מסעדת המפרץ אילת

מאת: אסטר שטרית ● 28/3/2012 15:14 ● ערב ערב 2543
מגוון רחב של אוכל, מחירים נוחים ושירות מעולה. כל אלו יחד עם ניסיון של 25 שנה הם שעושים את מסעדת 'המפרץ' כל כך מיוחדת.
מסעדת המפרץ אילת

מסעדת 'המפרץ' היא אחת המסעדות המצוינות באילת, מסעדה אינטימית המעניקה אווירה כפרית, שקטה ונעימה, וכל זה בלב החוף הצפוני השוקק חיים. המסעדה מתאפיינת בפירות הים הטובים שלה, בדגים, בבשרים ואף באוכל איטלקי. המסעדה נפתחה לפני כ- 25 שנה, ומאז ועד היום היא מעניקה לתיירים ולתושבי אילת תפריט רחב ומגוון של אוכל במחירים נוחים.

המסעדה מתאפיינת באווירה שקטה בזכות הכיסאות המסודרים ברחבה פתוחה, המאפשרת לכם לאכול בשמש החמימה או באוויר הנעים בערב. כבר בכניסתכם אליה, תבחינו כי הגעתם למסעדה שונה ומיוחדת במינה. השולחנות וכיסאות העץ המסודרים על יד פרחים צבעוניים מעניקים תחושת שלווה, וניחוחות המטבח הופכים את החוויה לטובה יותר.

המסעדה מציעה ללקוחותיה תפריט גדול ומגוון במחירים נוחים לכל כיס, המכיל פירות ים, דגים, סושי, בשרים, איטלקי, מוקרמים ומרקים, והכל נעשה תוך הקפדה מרבית על שירות חם ויחס אישי בהנהלת השף ציון וקי. בנוסף, 'המפרץ' גאה במבחר היינות והמשקאות הגדול והעשיר שלהם אותו הם מעניקים במחירים נמוכים.
"מאוד חשוב לנו לגוון בתפריט ולשמור על מחירים נמוכים", אומר משה רביבו, בעלי המקום, "זוהי מסעדה בלב התיירות אליה מגיעים תיירים רבים. כשהם נהנים מהארוחה הראשונה ומבינים שיש מגוון רחב של אוכל, הם חוזרים גם יום למחרת. חשוב שיהיה להם תמיד משהו חדש להזמין וליהנות ממנו ולשמחתי, יש גם תוצאות. כולם חוזרים לפה, נהנים, אוכלים טוב ומשלמים טוב. ההוכחה היא שאנחנו קיימים מזה 25 שנה".

לקראת חג הפסח, דואגים צוות 'המפרץ' להכשיר את המסעדה מכל חמץ.
ואין כמו לקוחות מרוצים לסכם: מורן מיכאלי: "מסעדה אותנטית ומיוחדת, מהסוג שכבר לא זוכים לראות. מעוצבת בסגנון ביתי וכיאה לכזה, מגישה אוכל ביתי ועממי המלווה בשירות אדיב ונעים!" (נלקח מאתר תגובות, כרטיס עסק 'המפרץ').

מסעדת 'המפרץ'
כתובת: החוף הצפוני אילת (צמוד למלון 'קיסר')
טלפון: 08-6374545
שעות פתיחה: כל ימות השבוע, 12:00-24:00.


תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש