זהו זה - חנות הבגדים המדליקה באילת חוזרת ובגדול

מאת: אביבה דקל ● 18/4/2012 11:02 ● ערב ערב 2546
אם התגעגעתם,זהו זה חוזרת ובגדול. חנות בגדי האופנה ובגדי הערב המוכרת לכל האילתים, נפרדה מקניון 'מול הים', ועכשיו היא בקומה התחתונה במרכז 'שלום' (צמוד לבנק דיסקונט). בעלת החנות החדשה - עליזה אדטו, מנהלת אותה בטעם טוב ובהקפדה על יופי הבגדים, איכות ואמינות
זהו זה - חנות הבגדים המדליקה באילת חוזרת ובגדול

מי לא הכירה את חנות


בקניון 'מול הים', החנות שכבשה בסערה את קהל הנשים והגברים. במיקומה החדש במרכז 'שלום' היא חנות מוארת ומזמינה, מעוצבת בצבעי שחור-לבן עדכני. ברקע מתנגנת מוסיקה נעימה התורמת אף היא לאווירה הנינוחה. השירות האדיב של עליזה הוא בונוס שלא תמצאו במקום אחר. עליזה תקשיב לכם בסבלנות ותקדיש לכם את כל הזמן הדרוש לבחירת הבגד הנכון. והמחירים? נוחים במיוחד בשל העובדה
שזהו זה בקניון 'שלום' לא צריכה לשאת בנטל של הוצאות גבוהות כמו החנות ששכנה בקניון 'מול הים'. מובטח לכם שתופתעו מהמחיר השווה לכל כיס.

בזהו זה גם מידות גדולות


עליזה בוחרת בעצמה את הבגדים היפים והמיוחדים הנמכרים בחנותה ודואגת לכך שתוכלו למצוא בחנות החדשה מגוון רחב של בגדים תוצרת הארץ וגם בגדים מחו"ל. המגוון גדול, והמחירים - נוחים. העובדה שגם נשים במידות גדולות יכולות למצוא כאן פיתרון לבגדי ערב, הופכות את זהו זה לאטרקטיבית במיוחד.
בימים אלו, הגיעה לזהו זה קולקציית קיץ חדשה ויפהפייה של בגדים לכל מטרה - חולצות, חצאיות, גופיות, ג'ינסים ארוכים וקצרים, מכנסים ומבחר גדול מאוד של שמלות ערב.

בזהו זה תוכל כל אשה למצוא לעצמה שמלת ערב מפוארת ומיוחדת במחירים שנעים בין 250 ₪ ל-800 ₪.
אם עד היום נאלצו תושבות אילת לבזבז זמן וכסף על נסיעות למרכז הארץ רק כדי למצוא את השמלה המתאימה לאירוע המסוים, הרי שב'זהו זה' תמצא כל אחת את הבגד המתאים לה לאירוע המיוחד אותו היא חוגגת.
ואם הרמתן גבה אז כן, כבר הגיע מבחר עצום של שמלות לנשף הסיום של התיכוניסטיות באילת.
בקרוב, מסתיימת שנת הלימודים, ובוגרות כתות י"ב של בתי הספר התיכוניים באילת כבר מתחילות לדאוג מה תלבשנה בנשף הסיום. ב'זהו זה' תמצאו מגוון רחב של שמלות מפוארות שלא תמצאו בחנויות אחרות באילת, שמלות שכל נערה תוכל להופיע בה בגאווה בנשף הסיום הקרב ובא.
הרעיון לפתוח חנות בגדים שבה מחלקה מיוחדת לבגדי ערב ובגדים לאירועים נולד בעקבות אירועים משפחתיים, שכדי להשתתף בהם, רצינו בגד מיוחד. אחרי שנסגרה זהו זה ב'מול הים' לא הצלחנו למצוא בגד מתאים באילת ונאלצנו לנסוע למרכז הארץ. אחרי כמה מקרים כאלה, צץ הרעיון לפתוח חנות באילת בה תוכלנה נשות העיר למצוא בגד שיתאים בדיוק למה שהן רוצות", מסבירה עליזה.
ואם שאלתם את עצמכם איך הגיעהזהו זה לחנות בה שכנה עד לאחרונה המספרה 'ז'אק בראש טוב', ההסבר פשוט:
משהחליט ז'אק שדי לו לעבוד במספרה גדולה מבוקר עד ערב, הוא מסר את החנות לידיה הנאמנות של אשתו, עליזה, כדי שתהפוך אותה לחנות הבגדים עליה חלמה. לעצמו השאיר ז'אק, בצמוד לזהו זה, פינה קטנה ואינטימית בה הוא מקבל את לקוחותיו הוותיקים והנאמנים המסרבים להניח לספר אחר לטפל בהם.
אז איך אומרים אצלנו - להתראות בשמחות. וזה הכי חשוב.

ז'אק ועליזה
כתובת: מרכז שלום , צמוד לבנק דיסקונט
טלפון: 08-6325028
052-6336881
פתוח: ימים א'-ה' 09:00-19:00 שישי 09:00-14:00.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש