זודיאק- תחזית לתאריכים שבין ה- 18 וה- 25 באפריל

מאת: או-מד מדיקל ● 18/4/2012 11:13 ● ערב ערב 2546
מאת: רחל ארז
זודיאק- תחזית לתאריכים שבין ה- 18 וה- 25 באפריל

טלה

-
עומס רגשי רב. אתם לא מוצאים זמן לעצמכם. יש להימנע בימים אלה מוויכוחים מיותרים עם בני הזוג, זה יגרום לכם להישאב בואקום לאחור ולרצות לוותר. הכבדות בלתי מוסברת. צפוי ביקור משפחתי אשר יוסיף ויכביד על התחושה, מוטב לנסות להתגבר ולהבין שאתם אינכם העומס שאתם חווים.

שור

-
תחושה משתקת שכל פעולה שתחליטו לבצע תהיה שגויה. לא ניתן שלא לפעול. נקלעתם לנקודה שבה יש ללכת על חוט דק ואין לשפוך את התינוק עם המים. עזרה מחבר קרוב תביא את הנושא לפתרון מדויק. תקשיבו לתובנה הרוחנית הגבוהה.

תאומים

-
הקלפים מלמדים על חיבור הרמוני לעוצמה פנימית רכה אשר גורמת לכם לרצות להעניק ולתת. בעיקר לקרובים. בכוחות מחודשים אתם שוב במרכז הבמה המשפחתית, ואצל רובכם - אף במרכז העניינים בעבודה. התחושה הנפלאה שאתם חווים בזמן שאתם מעניקים לאהוביכם תחמם שוב את ליבכם ותקסימו את כולם. המוטיב השולט הינו של שלווה ונועם.

סרטן

-
לימודים וקריירה. הצלחות קטנות יובילו לבניה עצומה בתחום של לימודים או עבודה. בעיה משפטית תבוא על פתרונה. התלבטות הקשורה לבית ולנכסים. השינוי יגיע מעצמו. אין להוביל לשלב הבא.

אריה

-
תחושה שחייבים לזוז מקום ומהר, דבר העלול ליצור תסכול. רע לכם היכן שהינכם נמצאים כעת, ואתם מאוד רוצים שינוי מיקום. תקופה זו מתאפיינת במגמת פירוד והתחדשות. מוטב לקחת את הזוגיות למקום חדש, שונה והרבה יותר נעים. הקלפים ממליצים לעדן מעט את הגישה הישירה.

בתולה

-
ישנה רגישות מעיקה ביחסים הקרובים, זהו דבר המאפיל על כך שהתקופה הזו גורמת לכם לרצות להיות בחוץ. לטייל ולפגוש חברים ואפילו בספונטניות לא אופיינית לנסוע לחוץ לארץ. התחום הכלכלי מתברר כמפתיע לטובה, ואתם בהחלט יכולים להרשות לעצמכם פינוק.

מאזניים

-
התדר חיובי במיוחד, והאנרגיה בשיאה. חוזים והסכמים ייחתמו וכן הסכמות בתחומי הלב. תקצרו פירות עסיסיים שטרחתם להניב. ויכוח עם הממונים יוביל בסופו של דבר לדרך חדשה שאתם תאהבו מאוד. מתנה מיוחדת מאדם יוצא דופן תעורר את ליבכם.

עקרב

-
בטוחים יותר מתמיד בנוגע לעתידכם הזוגי. הצעות נישואין ומיסוד. הרבה שיחות נפש חמימות, יצריות ומין. התקשורת בשיאה וזהו זמן מתאים ללבן דברים גם בתחום העבודה ששם יתכנו חילופי דברים לא נעימים.

קשת

-
רובכם מוקפים בפניות לעזרה כמעט מכל סוג. עוד תגלו שהיכולת שלכם לייעץ מאוד גבוהה, וההרגשה שהצלחתם לעזור ולסייע תעשה טוב. מומלץ לכם השבוע לנוח קצת יותר כי נראה שאתם מותשים מרוב פעילות.

גדי

-
הרהורי נפש שיובילו בסופו של תהליך לתובנות בכל הקשור לשינויים משמעותיים בתפיסת עולמכם. שינויי גישה בתחום הזוגי יובילו לתדר חדש טוב ובריא יותר. היריון ופריון מאפיינים את השינויים. וגם יתכן מיסוד של היחסים.

דלי

-
עניין של קריירה ועבודה. הפתעות בתחום זה יניבו פירות ותראו תוצאות לטווח הארוך תוך שבועות ספורים. נושאים שבלב בשיא האהבה, הפריחה והבניה. לאלו שחושבים להחליף את רכבם מוטב להמתין עד לאחר מאי.

דגים

-
שבוע נעים במיוחד בכל הקשור לתחום הזוגי. המאבקים הפנימיים שכה מאפיינים אתכם בשנה האחרונה מפנים את מקומם לאהבה ונתינה הבאים משלמות. ישנו תדר של טרנספורמציה מעבר או נסיעה. התמודדות בריאותית של אדם קרוב תטריד את מנוחתכם.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש