אזור תיירות

מאת: אסטר שטרית ● 18/4/2012 11:52 ● ערב ערב 2546
אזור תיירות

תמונת כתבה


עם סיום חג הפסח, רשת 'פתאל' מחממת מנועים לקראת עונת הקיץ ויצאה השבוע בקמפיין מיוחד למלון U coral beach club כזכור, החליטה 'פתאל' להיפרד השנה מהזיכיון העולמי של 'קלאב מד' לטובת מותג עצמאי אשר פותח במיוחד עבור מלון 'קורל ביץ'' באילת ומציג חדשנות בתחום התיירות בישראל -מלון בקונספט 'אולטרה -קלאב', כמקובל ברמות האירוח הגבוהות ביותר של הקלאבים בעולם.
U coral beach club אשר נפתח באופן חלקי כבר בפסח והחל מהחודש פועל בתפוסה מלאה, מציע את קונספט האירוח הרחב, המשודרג והמגוון ביותר הקיים כיום בישראל, תחת התפיסה של Ultra אשר מציעה לאורחים את ההטבות המקסימליות בכל עולמות התוכן הרלוונטיים לפעילות קלאבים בעולם: Ultra אווירה (בידור), ילדים, קולינאריה וספורט.
לצד הקונספט החדש, השקיעה הרשת מעל ל- 20 מיליון שקלים בשיפוץ ושדרוג המלון, הנמצא בבעלותו של 'עופר נכסים'. השיפוץ כלל חידוש השטחים הציבוריים, 165 חדרי המלון, לובי ושדרוג החוף. המלון ישווק במחיר ממוצע של כ- 1,400 ₪ ללילה, לחדר זוגי.
דוד פתאל, הבעלים של רשת 'פתאל', ציין: "יצרנו קונספט המבדל אותנו באופן משמעותי משאר מלונות הנופש הפועלים כיום באילת. ה'קורל ביץ'' הוא מותג חזק בפני עצמו, ואני מאמין שיחד עם הקונספט המיוחד שבנינו, נוכל לשמר את מעמדו כאחד הקלאבים המועדפים על התיירים הישראלים והזרים כאחד".
השבוע, עלה הקמפיין הטלוויזיוני של הקלאב החדש, המציג את התסכול הטורקי מנטישת הישראלים את מלונותיהם בעקבות השקתו של המלון בקונספט 'הכל כלול' באילת. לצורך השקת הקמפיין, שעלה בטלוויזיה בעלות 2.5 מיליון שקל, הובא במיוחד שחקן-זמר מטורקיה בשם מייקל חלפי, שאף כתב את מילות השיר לסרטון

צ'ק אין



תמונת כתבה


שם: לירן כהן
גיל: 29
מאיפה? במקור מחיפה, הגיע לאילת לפני כשמונה חודשים בעקבות אהבתו לתחום הבידור והמוסיקה ומיד החל לעבוד כדי.ג'יי במלון 'לאונרדו פלאזה'.
מקצוע כיום: הדי.ג'יי החדש של מלון 'מרידיאן'.
מה אוהב במקצוע? "כבר מזה עשור שאני מתקלט בפאבים בחיפה ועוסק ביצירה והפקת אמנים. המוסיקה משמחת את אורחי המלון וזה כייף לראות את זה. ובכלל, כל עוד זו עבודה במוסיקה, זה משמח אותי, אני עוסק במה שאני אוהב".
מה שונא במקצוע? "זוהי מצווה וזכות נדירה לשמח אנשים, אני לא אוהב את זה שזה מוגבל לכמות קטנה רק של אורחי המלון. הייתי רוצה שיהיו כמה שיותר אנשים שאוכל לתקלט להם".
איך היית מגדיר את האורח הישראלי? "קהל שנע בין אשכנזים למרוקאים. המרוקאים תמיד עושים שמח והאשכנזים תמיד מצפים שיהיה שמח".
בילויים באילת – איפה הכי שווה? "אני הכי אוהב את ה'ג'ויה'. המקום נראה טוב, והמוסיקה מעולה".
מה חסר באילת? "מועדוני לילה בעלי סגנונות מוסיקה שונים. כל המועדונים באילת משמיעים רק רמיקסים של מזרחית".

כולל שירות


בטוח ב'דניס'

תמונת כתבה


בדרך כלל הם מאוד עסוקים, אבל על ארוחת צהריים, במיוחד במסעדת 'דניס', אי אפשר לוותר. סוכן הביטוח אמיר בירן ואשתו דנה נהנו בשבוע שעבר מארוחת צהריים במסעדת 'דניס' שכללה מטעמים שהכין להם השף שלומי נחום.

פינוק של 'ברביס'

תמונת כתבה


רון זמיר (22) מצוות סוללת הנ"מ בכניסה לעיר, שעסוק סביב השעון ביחד עם חבריו ליחידה בשמירת השמיים הנקיים שלנו, קפץ בערב המימונה ביחד עם בר אגסי, רכזת שבט הצופים באילת, לחגוג את חזרתו מאתיופיה של חברם, נאור אברהם ויחד החברים חגגו ב'ברביס'.


טקס מלכת היופי של רוסיה במלון 'הנסיכה'


ביום שלישי השבוע, נערך טקס חגיגי ומרשים לבחירת מלכת היופי של רוסיה במלון 'הנסיכה', אלא שהפעם לא רק היופי שיחק תפקיד.
הפינליסטיות, 13 במספר, שהגיעו לגמר בישראל, מתוך 305 מועמדות, הן סוכנות בתחום התיירות כאשר המטרה היא ברורה – לשלב את היופי עם ידע בתחום התיירות. זוהי תחרות ראשונה מסוגה וראשונה בארץ. התחרות קשה מאוד שכן כולן יפיפיות שהתמודדו אחת נגד השנייה בתצוגת שמלות ערב, תצוגת ביקיני ומשימות נוספות שהוטלו עליהן במהלך הטקס. יחד עם המתחרות הגיעו לאילת כ- 160 אנשי הפקה וטלוויזיה, עיתונאים וחברי פרלמנט ממוסקווה, החברים בצוות השופטים. טקס בחירת מלכת היופי הועבר בשידור ישיר לצופי הטלוויזיה ברוסיה.
"אילת היא עיר מאוד יפה, ואנו רוצים לקדם ולמנף אותה ואת התיירות בישראל", אומר אלכס זוטניק, נציג החברה הרוסית 'סאוטקרוס', המארגנת את האירוע. "אנו מקווים ושואפים לכך שיגיעו כמה שיותר תיירים לאילת. משרד התיירות, התאחדות המלונות באילת, רשת 'ישרוטל' וחברת התיירות 'אשת' השתתפו בתקצוב ובהפקת האירוע, ומאוד תומכים ברעיון והמאמצים שלהם עוזרים לנו לדחוף את התיירות מרוסיה לארץ ובזכותם הכל מתאפשר".
המתמודדות ניצלו את הביקור בארץ, טיילו בעיר הקודש, ירושלים והצטלמו לקמפיין עם הכרישים ב'מצפה התת ימי' באילת. בנוסף, ביום שני השבוע, נערך טקס בחירת 'חביבת הקהל' כאשר כל מתמודדת הציגה סרט שצולם בישראל בהקשר לתיירות וכל זאת במטרה אחת - למנף את משרד התיירות בישראל. יש כבוד.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש