תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 18/4/2012 12:12 ● ערב ערב 2546
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


בשבוע הקרוב, תקבלו בשורות משמחות מאנשים קרובים לכם ותוכלו ליהנות ביחד מחודש עם אנשים שחשבתם שאולי אכזבתם אותם.

שור


תקופת יום ההולדת מביאה הפעם אפשרויות התחדשות ושינוי. מצד אחד, אתם מרגישים שאתם בפתחה של תקופה חדשה ומצד שני, ישנן פעמים שאתם עדיין דבקים בישן ולא משחררים כדי שבאמת תוכלו ליהנות מהתחלות חדשות. מבחינה כספית, אתם נמצאים בתקופה טובה, כך שהגיע הזמן שתרשו לעצמכם בילויים ותכנונים לטווח הרחוק.

תאומים


וונוס, הכוכב האחראי על מערכות יחסים, נמצא במזל שלכם ונותן לכם יכולת ליהנות גם מבחינה כספית וגם מבחינה אישית. מאחר וכוכב זה עומד גם להיות בנסיגה בתקופה הקרובה, ייתכן שיהיו מערכות יחסים שבהן תבינו שעליכם לתת קצת יותר מעצמכם, ויחסים שטחיים לא יוכלו להניב את הרצון שלכם להמשכיות לאורך זמן.

סרטן


אתם עדיין עסוקים עם הסביבה הקרובה שלכם ובצורך שלכם להראות לכולם שהנה אתם בסדר. ולמרות זאת, בתוך תוככם נראה שאתם מתבשלים בגלל העובדה שאינכם מגלים את רגשותיכם עד הסוף. הצורך שלכם להסתיר את רגשותיכם האמיתיים נובע מכך שחשוב לכם שאחרים יגידו עליכם שאתם בסדר – אך פעמים רבות - עובדה זו אינה שווה את המאמץ.

אריה


נראה שבחודשים האחרונים בחנתם פעמים רבות את תפיסת עולמכם ושאלתם את עצמכם כיצד אתם צריכים לפעול על מנת להביא את עצמכם למימוש אישי, רגשי ומקצועי. מאחר ולכל תחום יש את הדרישות שלו, לא נראה שהייתם מוכנים לשאת במלוא הנטל, ולכן התמקדתם יותר בתחום המקצועי מאשר באישי. גם תחום זה עוד יחכה לכם - אלא שלכל דבר יש את הזמן שלו.

בתולה


הכוכב מארס סוף סוף התיישר במזל שלכם לאחר תקופה מאוד ארוכה שבה הייתם נתונים ללחצים אישיים וכלכליים לא פשוטים. מעכשיו תוכלו לאט לאט להחזיר את ההיגיון לחייכם ולא להרגיש שהנה אתם מאבדים שליטה. אלה מכם הנתונים עדיין לתחושות הבלבול שאינן מרפות מכם, יכולים לגשת לעזרה מקצועית שתסייע בידכם לקחת דברים בפרופורציה.

מאזניים


ילידי סוף המזל עדיין מרגישים את הצורך לחולל שינוי בחיים אך חשים חסומים ולעיתים מבולבלים כיוון שאינכם בטוחים שאתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים לעשות. לעומת זאת, ילידי השליש הראשון והשני של המזל מרגישים את הצורך לפרוץ גבולות אך עדיין מחכים לעזרה חיצונית שתעזור לכם לפעול. זה הזמן שלכם לקחת אחריות על חייכם ולפעול!

עקרב


אתם נמצאים במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ומרגישים שאתם בתקופה של חשבון נפש. זה הזמן שלכם לשאול את עצמכם שאלות ולא לברוח מתשובות גם אם הן אינן מתאימות לכם. נראה שבשנה האחרונה הייתם נתונים לפחדים שונים שמנעו מבעדכם לפרוץ את החומות, אך הנה הגיע הזמן שלכם גם לפעול.

קשת


הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם במקום המקושר עם שותפויות ויחסים, ולכן נראה שייכנסו מערכות יחסים נחמדות לחייכם או שהקיימות יעברו שדרוג ותרגישו שהנה אתם יכולים ליהנות מכל המתרחש מבלי לאבד את עצמאותכם מצד אחד, ומצד שני, תוכלו לקרב אליכם את האנשים שאתם מעוניינים בהם.

גדי


בשבוע הקרוב, תהיו עסוקים עם המשפחה הקרובה שלכם וברצון שלכם לספק את האחרים למרות שאתם לחלוטין פועלים בניגוד לרצונכם ודעתכם האישית. ייתכן ותצליחו למרות הכל לפעול לקידום עצמכם מבחינה מקצועית ותבינו שאתם יכולים ליהנות משילוב מוצלח של חיי משפחה תקינים וקידום מעמדכם המקצועי והחברתי בדרך המתאימה לכם.

דלי


יש לכם צורך רב יותר להיות קרובים למשפחה השורשית שלכם כיוון שאתם יודעים שקיימת האפשרות שבמידה ולא תפעלו נכון, הרי שתתרחקו מהאנשים שאתם יודעים שמחפשים את קרבתכם ודעתכם. ייתכנו שינויים מאוד קיצוניים ומהפכניים בחייכם, ולכן זה הזמן המתאים עבורכם לפעול על מנת להחזיר לעצמכם את מערכות היחסים למצב תקין ונעים.


דגים


נראה שאתם חווים תקופה די מתסכלת בגלל העובדה שאתם מרגישים צורך לפעול ובצורה מיידית, אך איכשהו הדברים די מעורפלים עבורכם ואינכם יודעים אם אתם בכיוון הנכון. כל זה נובע מהעובדה שהכוכב השליט שלכם יופיטר נמצא במזל שלכם ומכניס אתכם לחוסר וודאות שיעבור רק עם הכוונה חיצונית נכונה ומתאימה.

טלה


הכוכב מרקורי עובר למזל שלכם, כך שאתם עומדים לחוות חודש שלם שבו תוכלו לבטא את עצמכם בדרך הטובה ביותר ובדרך זו תוכלו גם לקבל תשובות ותובנות מאחרים שישתפו איתכם פעולה. התפיסה שלכם תהיה מהירה ואינטואיטיבית, כך שתקשיבו לה בכל פעם שתרגישו שאתם עומדים בפני חוסר וודאות של מהי הדרך הנכונה לפעול.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש