הגלריה של ריצ'רד

מאת: אביבה דקל ● 18/4/2012 12:14 ● ערב ערב 2546
הגלריה של ריצ'רד עברה דירה, אבל השירות נעים וטוב כמו תמיד. הגלריה של ריצ'רד שהייתה משך שנים רבות חלק בלתי נפרד מהנוף במרכז 'רזין' עברה לכתובת חדשה, וכל מי שרוצה למסגר תמונה, למסגר מראה או למתוח בד ציור – ולא משנה באיזה גודל – הגלריה של ריצ'רד הייתה תמיד ונשארה גם במיקומה החדש - המקום הנכון לעשות זאת. אצל ריצ'רד תקבלו עבודה מקצועית, שירות אמין ואם צריך שירות מבית הלקוח וחזרה לבית הלקוח, גם זה אפשרי. טלפנו לריצ'רד, והוא יגיע אליכם, ייקח את מה שצריך למסגר, יבצע את העבודה ויחזיר לכם את העבודה אחרי שבוצעה לשביעות רצונכם במחיר סביר ביותר
הגלריה של ריצ'רד

"אין כמו תמונה ממוסגרת יפה ובאופן מקצועי כדי לשדרג את מראה כל חדר בדירה", אומר ריצ'רד.

למה החלטת לעבור?

"נעים הרבה יותר לעבוד בבית לקול ציוץ הציפורים ולריח הפרחים. נעים הרבה יותר גם ללקוחות להגיע למקום שקט, שיש בו מקום חניה, לקבל טיפול אישי ואת השירות הטוב ביותר. שלא לדבר על כך שהמעבר ממרכז 'רזין' חסך הרבה בעלויות ומאפשר הוזלה ניכרת במחירים".

ואכן הלקוחות מצביעים ברגלים ומגיעים לריצ'רד כדי לזכות בשירות האישי שלו המוכר לכולם גם בכתובת החדשה.

ריצ'רד מתאים מסגרת לכל עבודה – בין אם מדובר במתיחת בד לציור, במסגור ציור מקורי או ברפרודוקציה ומצליח לקלוע בדיוק לטעמו של כל לקוח. לריצ'רד מבחר גדול של מסגרות להתאמה מכל הסוגים: קלאסיות, כפריות ועכשוויות, כך שכל אחד יוכל למצוא כאן את המסגרת המתאימה לטעמו. ריצ'רד מבצע את העבודה במקצועיות, ביעילות ובמהירות ואם צריך – אפילו בו במקום. אתה נכנס לריצ'רד בלי מסגרת ויוצא עם עבודה ממוסגרת, ועל הדרך מקבל גם כוס קפה.

ריצ'רד: "אני עובד עם לקוחות פרטיים רבים וגם עם חוגי הציור של אמיר אלקיים, של אווה, של ויטה ושל רוב המורים לציור בעיר, גם עם החוגים של המתנ"ס ושל מועדון שישים פלוס ושל בתי הספר, והכל במחירים סבירים ביותר. על לקוחותיי נמנים גם לקוחות מוסדיים כמו בתי מלון גדולים וכולם מקבלים שירות מהיר, מקצועי ואמין".

בנוסף לעבודות מיסגור, יש בגלריה של ריצ'רד מבחר גדול של רפרודוקציות ופוסטרים למכירה במחירים נוחים שאותם אפשר כמובן למסגר במקום ולקחת.

רוצה למסגר עבודה שלך או ציור שקנית? או אולי מתכנן תערוכה וזקוק לייעוץ ועבודה מקצועית במחיר שתוכל לעמוד בו (בעיקר במקרה של תערוכה) – ריצ'רד ידאג שתקבל את הביצוע הטוב ביותר במחיר שיתאים לכיסך.

הגלריה של ריצ'רד. כתובת: יהושפט 31 (קוטג'ים מעל בית החולים בכניסה לרח' אחז). פתוח: א'-ה- 09:30-14:00 ו- 17:00-20:30. ביום שישי 09:30-14:00
טלפון: 0522889085, טלפקס 08-6344464.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש