מוטי וקנין - עיצוב שיער, לא סתם עוד מספרה

מאת: אביבה דקל ● 24/4/2012 09:32 ● ערב ערב 2547
מוטי וקנין - עיצוב שיער היא לא סתם עוד מספרה. זו מספרה שבה מיד כל אחד מרגיש בבית - אפילו אם זה לו ביקור ראשון במקום. רבים הסיכויים שמי שמגיע לכאן פעם אחת יצטרף לחוג הלקוחות הקבועים. והעובדות מדברות בעד עצמן - למוטי לקוחות חוזרים רבים וכולם מרגישים כמו משפחה אחת גדולה
מוטי וקנין - עיצוב שיער, לא סתם עוד מספרה

במספרה היפה המעוצבת בצבעי שחור וירוק והנקיה להפליא, תתקבלו בחיוך על ידי הצוות המיומן והסימפטי בדיוק בזמן שנקבע לכם. שכן אצל מוטי וקנין שומרים בקפידה על לוח זמנים. קבעתם תור? תתקבלו בדיוק בזמן, ואם תרצו לדעת בדיוק מתי תסיימו את הטיפול, גם את זה יגידו לכם, כך שאם אתם נכנסים למספרה לפני טיסה או לפני פגישה חשובה, מובטח לכם שתגיעו בזמן. חוג הלקוחות גדול מאד, ואם אתם רוצים להגיע למספרה כדי לקבל טיפול, כדאי מאד להזמין תור שכן אם לא, רבים הסיכויים שלא תצליחו להתקבל.

אצל מוטי וקנין משתמשים אך ורק במיטב המוצרים המצויים בשוק, וכל לקוחה תמצא כאן פתרון לכל בעיה בשיער. כאן תוכלו לקבל כל שירות – תספורת, צבעים, גוונים, תסרוקות ערב ותסרוקות כלה. לכלות שירות במספרה וגם שירות בחדר במלון. מוטי משתמש בצבעי השיער של 'וולה' שהם מהטובים בשוק, ובתוספות שיער קבועות מבית 'גרייטלנס' שהיא הלחמת שיער קרה מהטובות בעולם. שירות נוסף שתקבלו במספרה של מוטי וקנין - תיאום פגישה עם מאפרת.

הצוות במספרה הוא מיומן ומקצועי מאד - בעל המספרה, מוטי וקנין, הוא מעצב שיער שמאחוריו עשרים שנות ניסיון בתחום, מהן שש שנים אצל שוקי זיקרי כמנהל צוות. מוטי ספר מעולה ויודע כל מה שצריך לדעת בשטח השיער והיה אחראי להפקות שיער רבות כמו גם צילומי פרסומות ותצוגות אופנה. לפני ארבע שנים, פתח את המספרה שלו ולפני שלוש שנים, צרף אליו לעבודה את בן אברג'יל שהוא יד ימינו. בן מתמחה בנושא החלקות שיער ואין כמוהו מוסמך לייעץ לכם וגם לבצע כל טיפול על הצד הטוב ביותר. בשנה האחרונה, הצטרף למספרה רכש חדש - אלירן וקנין, אחיו הצעיר של מוטי - דור חדש ומוכשר.

צוות צעיר ומוכשר זה עומד לרשותכם, תמיד בחיוך, תמיד עם עצה טובה ותמיד יבצע את העבודה באופן המקצועי ביותר ובדיוק בזמן.
במספרה היפה שלוש עמדות ספר ופינת ישיבה נעימה, בה אפשר לחכות על כוס קפה טעים, עד שהצבע או הגוונים תופשים. גם מחוץ למספרה פינת ישיבה נעימה ומזמינה. בחדר האחורי - היפה לא פחות - כסא חפיפה מפנק הנפתח למיטה בו מפנק מוטי את לקוחות בחפיפה בשמפו 'שיאה' משובח ולא בשמפו סטנדרטי, וכל לקוחה מקבלת אחרי החפיפה גם מסכת 'שיאה לטיפוח השיער'.
אצל מוטי במספרה מגוון גדול של צבעים, ואפילו החמצן בו משתמש מוטי בצביעה הוא לא חמצן רגיל כי אם חמצן היפואלרגי.

במספרה פגשתי את הלית טל, לקוחה נאמנה של מוטי וקנין. "מה מיוחד במספרה של מוטי?", שאלתי, ואלו דבריה:
"קודם כל השירות האישי. מוטי זוכר כל אחת בשמה, גם אם הייתה כאן בעבר רק פעם אחת, וזה דבר הגורם מיד לכל אשה להרגיש בבית. דבר חשוב לא פחות הוא העמידה בלוח זמנים. אין לבוא ולשבת ולחכות - הכל דופק כמו שעון - הגעת, התקבלת בזמן וקיבלת את הטיפול הכי מקצועי והכי טוב שאפשר.
אני אישית אוהבת שינויים ואוהבת לשנות תסרוקות, ואני נותנת למוטי לעשות בשבילי את כל השינויים בלי ויכוחים. אין כמו מוטי לעצב תספורות ותסרוקות המתאימות לפנים ומשדרגות את ההופעה של הלקוחות. עוד לא קרה שלא הייתי מרוצה משינוי שעשה לי. והחפיפות - אין מקום בו חופפים ראש כמו אצל מוטי וקנין, ממש סוף הדרך".
כדאי מאד לעקוב אחר קמפיין הפרסום החצי שנתי שמוטי מתחיל בו בימים אלו. מדי שבועיים, תתפרסם ב'מה נשמע' רשימת הטבות מדהימות שהמספרה תעניק ללקוחותיה. בנוסף להטבות אלו, בחדשים מאי ויוני, מציעה המספרה קופון לקוראי 'ערב ערב באילת' שאף הוא כולל הטבות מיוחדות במינן.

מוטי וקנין עיצוב שיער
מיקום: משעול האגס 24/6
טלפון: 077-5749315
ימים ושעות פתיחה:
ב'-ה' 09:00-20:00
שישי09:00-15:00
סגור בשבת וביום א'.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש