קייטרינג רוזמרין - הקייטרינג לאנשים שמבינים באוכל ובאיכות

מאת: אביבה דקל ● 2/5/2012 08:47 ● ערב ערב 2548
שבע שנים עברו מאז הקים אדי סלמה את 'קייטרינג רוזמרין', כדי להגשים בו את החלומות הקולינריים שלו. מאז הפך הקייטרינג לשם דבר בקרב האילתים שמבינים אוכל טוב מהו. כי אין כמו לקחת אוכל מוכן מבחוץ ולהרגיש כמו בבית.
קייטרינג רוזמרין - הקייטרינג לאנשים שמבינים באוכל ובאיכות

מזה עשרים שנה מתפעל אדי סלמה את מחלקות המזון והמשקאות במספר בתי מלון. עובדה שהפכה את אדי למבין גדול באוכל ויודע כל מה שצריך לדעת על הכנת המזון, בחירת המוצרים הטובים ביותר ודרך השימוש בהם.
לפני שבע שנים החליט אדי להקים את 'קייטרינג רוזמרין', ה'בייבי' שלו, מתוך כוונה להגשים בו את החלומות הקולינריים שלו ולצאת מהמגבלות של בתי המלון. אדי רצה עשייה קריאטיבית, רצה לתת לעצמו חופש ולהכין אוכל מיוחד, טעים ולא תעשייתי. אמנם גם במלונות בהם הוא מתפקד כאיש מזון ומשקאות הוא דואג שהאוכל יהיה איכותי וביתי, אבל ב'רוזמרין' מרשה לעצמו אדי לרחף על כנפי הדמיון ולהכין מאכלים מיוחדים ביותר, שנוסף להם גם ניחוח אישי. ב'רוזמרין' מקבל אדי ייעוץ של שפים מהמעולים בתחום בארץ, כמו למשל השף מישל בן שיטרית - חבר קרוב של אדי, שמוכן תמיד לעזור ולייעץ כדי שקייטרינג 'רוזמרין' יגיע לרמות הגבוהות ביותר בענף המזון.

קייטרינג מושלם גם לאירועים


'קייטרינג רוזמרין' הוא שירות קייטרינג לאירועים ולשמחות שעוזר לאנשים המתכננים אירוע לחגוג בלי להתרוצץ ולשבור את הראש, ולקבל אירוע שהוא חגיגה אמיתית של אוכל וטעמים שלא מהעולם הזה.
איך עושים את זה? מגיעים ל'רוזמרין', מחליטים על תפריט, בוחרים מיקום ומקבלים מ'רוזמרין' הכל - כלים מפוארים, כסאות, שולחנות, מפות, וילונות וגם כמובן מלצרים וטבחים הממונים על המנות החמות שיעמדו לרשות האורחים ויגישו את האוכל הכי טוב שאפשר.
"קייטרינג 'רוזמרין' דואג להכל, עד פריט שולי כמו קיסם שינים", אומר אדי.
וכשמסתיים האירוע ידאגו לכם אנשי
קייטרינג 'רוזמרין' לפינוי ולניקיון ומשאירים מקום נקי, שלא יורגש כלל שהתקיים בו אירוע.
טלי ואדי סלמה עובדים עם המקומות המובילים בתחום האירועים בעיר: חוות הגמלים, חוף הדקל, פארק תמנע, חוף קיסוסקי, המצפה התת ימי ועוד רבים אחרים. שמו של קייטרינג 'רוזמרין' יצא לתהילה בקרב כל מי שפגש בהם בין אם כאורח באירוע ובין אם כמזמין אירוע.

בואו להתפנק ב'פוד מרקט'


לאחרונה התרחב 'קיטרינג רוזמרין' ונוסף לו ה'פוד מרקט' - אולם רחב ידיים, ממוזג, נקי להפליא ומעוצב כחנות דליקטסים אירופאית ובו מוכרים מוצרי מזון משובחים ומיוחדים, ובימי שישי - מזון מבושל במשקל.

ה'פוד מרקט' מחולק למחלקות:


הקצביה - מתמקדת בבשר טרי ומוצריו של כל החברות המובילות בתחום הבשר בארץ.
דליקטסים - במחלקה זו תמצאו מוצרי מזון שאי אפשר למצוא בכל מקום: שמנים מיוחדים, פטריות כמהין ופטריות פורצ'יני, פסטות מיוחדות מתוצרת איטליה, קמח תוצרת איטליה ועוד הפתעות.
אלכוהול - במחלקת האלכוהול תמצאו את כל סוגי האלכוהול במחירים מהזולים ביותר באילת.
אבל גולת הכותרת של ה'פוד מרקט' - היא מחלקה גדולה של מזון מבושל שבה תמצאו:
- דגים מזרחיים, פילה מושט, נסיכת הנילוס, טונה, בס ו"חריימה" של דגי ים.
- שמונה סוגי תבשילי עוף
- חמישה סוגי תבשיל בקר
- חמישה מינים של תוספות ירק
- חמישה סוגים של תוספות פחמימות.

את מבחר המאכלים הגדול הזה מכינה במו ידיה טלי סלמה, אשתו של אדי. האוכל ביתי, לא תעשייתי - מבושל בסירים במגע אישי והוא תמיד טרי וטעים להפליא. בימי חמישי מבשלים ובימי שישי, שהם ימי מכירת המזון המבושל לקהל משתרך לפני 'קייטרינג רוזמרין' תור ארוך של לקוחות - גם כאלה שכבר קנו וטעמו את האוכל של 'רוזמרין' וגם כאלה שרק שמעו עליו ושמרגע שניסו את האוכל הנמכר כאן לא יחליפו אותו בשום אוכל אחר. אז אם עדיין לא ניסיתם, עכשיו אתם יודעים.
אל תפספסו.

'קייטרינג רוזמרין'
כתובת: רח' האורגים 75/6
ימים ושעות פתיחה:
א'-ה: 08:00-20:00
בשישי מכירת מזון מוכן:
08:00-15:00
טלפון להזמנות: 08-6331462
טלפון לאירועים: 052-6609191

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש