נגרית חזן - הכתובת שלכם לעיצוב, תכנון, אמינות ושירות

מאת: אביבה דקל ● 2/5/2012 09:00 ● ערב ערב 2548
מחפשים רהיטים מיוחדים?. רוצים נגריה שתעשה לכם את זה בתכנון מדויק, עיצוב מושלם, ביצוע עבודה מדויק, גימור מעולה ומהחמרים הטובים ביותר?. 'נגרית חזן' הוותיקה בעיר היא הכתובת שלכם. ועם המוני לקוחות מרוצים, לא מתווכחים. עובדה.
נגרית חזן - הכתובת שלכם לעיצוב, תכנון, אמינות ושירות

'נגריית חזן' הוותיקה היא אחת מאבני היסוד של הנגריות באילת ומככבת בעיר מזה 40 שנה. כמעט אין אדם בעיקר שלא מכיר את 'נגריית חזן'. בין אם אתם מתכננים מטבח חדש, החלפת רהיטים בסלון, ריהוט לחדרי שינה, חדרי ילדים וחדרי אמבטיה - ב'נגריית חזן' תקבלו מענה מקצועי אמין ברמה גבוהה ובעיצוב ובתכנון מושלם.

משה חזן, בעל הנגרייה, במקצוע הנגרות מגיל שש עשרה ויודע כל מה שצריך לדעת על רהיטים ועל הכרוך בתכנונם ובייצורם.
"הבסיס להצלחה בכל תחום בענף הנגרות הוא העיצוב והתכנון הטוב - לא די בחמרים משובחים ובידע בנגרות", אומר חזן, "כל פריט מתחיל בעיצוב ותכנון. גם הנגר הטוב ביותר שבונה רהיטים לתפארת בצורה הכי מקצועית, צריך לדעת כל מה שקשור בתכנון ועיצוב, או להיעזר במעצב מקצועי כדי שהרהיט לא יהיה רק איכותי ויפה ומבוצע בצורה מושלמת, כי אם גם שימושי ופרקטי ויענה על כל הדרישות - כסא צריך שיהיה נוח לישיבה, ארון צריך שתהיה בו חלוקה נכונה, שולחן שיהיה בגובה ובגודל המתאים לצרכי הבית ומטבח - שיהיה גם פונקציונלי וגם יפה, וכל הפרטים צריכים להיות מותאמים זה לזה כדי ליצור אווירה מעוצבת נאה ונוחה".

איתכם לאורך כל הדרך


אבני היסוד של 'נגרית חזן' הן: עיצוב, תכנון, אמינות ושירות.
מחלקת העיצוב של 'נגריית חזן' פעילה מאד, והיא אחת הגדולות באילת. עובדים בה ששה מעצבים מקצועיים ומנוסים שיעמדו לרשותכם, ייעצו לכם בכל הנוגע לתכנון ועיצוב הבית מאלף ועד תו ללא תשלום נוסף. ולא רק רהיטים - גם תקרות דקורטיביות, תאורה, עבודות זכוכית ושיש, חדרי אמבטיה וחדרי שירות - כל דבר שאתם צריכים ורוצים בבית יתכננו וייצרו לכם ב'נגריית חזן'.

ב'נגריית חזן' ישמחו לתכנן, לעצב ולבצע בשבילכם בצורה מושלמת כל פרט בבית וכל רהיט בכל חומר שתבחרו - עץ מלא, סנדויץ', פורמיקה, פורניר ואפילו מלמין. מחלקה נוספת שתעמוד לרשותכם היא מחלקת הצבע שיש ב'נגריית חזן'. ואם ברהיטים צבועים בצבע היפוקסי אתם חפצים - יבצעו בשבילכם את הצביעה בצורה מקצועית ולשביעות רצונכם המלאה במחלקת הצבע הגדולה שבמקום.
ב'נגריית חזן' מעצבים ובונים בהתאמה אישית רהיטים לדירות שלמות, או לחדר אחד בדירה, מטבח מאובזר, אמבטיה - בין אם מדובר בעבודה גדולה או קטנה - כל רהיט וכל פריט מקבל תשומת לב מלאה, והתוצאה היא תמיד הטובה ביותר שיש.

חדש ב'נגריית חזן' - מחלקה לשיפוצים


ב'נגריית חזן' מחלקה חדשה לשיפוצים. הזמנת מטבח? יתכננו אותו עבורך, יתאימו את השיש, הכיורים, הברזים, מכשירי החשמל וכל האביזרים המתאימים לך, וברגע שהתכנון יראה לך, תוכל להסיר דאגה מלבך. בתאריך שיקבע מראש, יגיעו עובדי 'נגרית חזן' ויפרקו בשבילך את המטבח הישן, יתקינו נקודות חשמל, יתקינו צנרת מתאימה למטבח החדש, ישפצו ויצבעו את הקירות וירכיבו את המטבח החדש שהזמנת – כולל מכשירי חשמל, ברזים ומה לא - ויחסכו ממך את כל כאב הראש הכרוך בהזמנת בעלי מקצוע שונים ובעיסוק בתיאום ביניהם. בסופו של תהליך, תקבל מטבח מושלם בדיוק כמו שהזמנת בלי שתצטרך לנקוף אצבע. באותה צורה בדיוק תוכל לקבל גם את הדירה כולה, או את חדר האמבטיה או כל חדר אחר - יפרקו את הישן וירכיבו את החדש בצורה הטובה ביותר, ואתה תקבל מוצר מושלם.
כדאי שתחשבו על זה כשאתם מתכננים שיפוץ וחידוש פני הדירה שלכם - חסכו מעצמכם כאב ראש וקבלו את הכל מורכב ומותקן בצורה מושלמת בלי מאמץ - כל מה שיידרש מכם הוא לבחור את העיצוב והצבעים ולהסכים על התכנון עם המעצבים - ונגריית חזן יעשו בשבילכם את כל השאר.

בימים אלו, עוברת 'נגרית חזן' למפעל החדש באזור התעשייה שחורת. מחלקת העיצוב ואולם התצוגה הנוכחי נשארים במקומם אך במתכונת גדולה יותר. אולם תצוגה נוסף יפתח גם במפעל בשחורת. יש למה לצפות.

'נגרית חזן'
כתובת: אזור התעשייה אילת רחוב הדייג 1
טלפון להזמנות: 08-6333137, 08-6333158
פתוח: ימים א'-ה' 08:00-18:00, שישי 08:00-13:00.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש