מיסטיקה

מאת: או-מד מדיקל ● 2/5/2012 09:02 ● ערב ערב 2548
לורד אריסטו דה סילבר, מדיום המילניום
מיסטיקה

קוראים יקרים


השבוע במדור שלי החלטתי לכתוב על הבעיה שלי ועל הפתרון שלה במיוחד בהשראת חג הפסח שבו יצאו עם ישראל מעבדות לחרות. בעולם היום יש כתוצאה מהשפע הרבה יותר אנשים שמנים וגם הרבה יותר ילדים ובני נוער שמנים. ההשמנה גרועה מאוד לבני האדם, מזיקה מאוד לבריאות הפיזית והנפשית, אבל נראה שקשה ביותר לחנך אנשים - בעיקר ילדים לעצור את עצמם מאכילת יתר. האוכל נותן לרבים מאיתנו הרגשת סיפוק ואושר. ארוחה דשנה ובמיוחד ג'אנק פוד, עושה טוב על הלב, אבל בסופו של תהליך פוגעת בגוף ובלב.

גם אני הזנחתי את עצמי שנים רבות אני אוהב את החיים הטובים ואוכל במסעדות היה חלק מהחיים הטובים האלה עד שלצערי יום אחד נתבשרתי שאני חולה בסוכרת - מחלה ארורה הפוגעת באברים ולאט לאט האדם החולה הופך לעיוור, או קטוע אברים, או חולה כליות - דברים לא נעימים כלל וכלל. בהתחלה נבהלתי, אבל מהר מאוד עם התרופות חזרתי להרגיש טוב ואז שכחתי את כל האזהרות וחזרתי לסורי. אכלתי עוד ועוד והרגשתי שאני חולה. כל פעם לקחתי עוד כדור וחשבתי "אני בסדר", אבל יום אחד בום ככה פתאום לא יכולתי ללכת יותר, בלילה לא יכולתי לישון בשל כאבי תופת ברגליים ושום כדור כבר לא עזר. הכאבים העזים העירו אותי למציאות שאני חולה סוכרת. אני חי אבל יותר משאני חי אני קיים. אבדתי את איכות החיים הנפלאה שלי ! התעורר בתוכי הכעס על החיים ושאלתי את עצמי "מה נכון יותר? רעב לאוכל ולסבול, או לאכול כדי לחיות ולא לחיות על מנת לאכול" ובדיוק כשאני מתחיל להבין קורה לי נס וחבר יקר בשם שי סלע, יועץ למסעדות שיודע שאני אוהב לאכול, מתקשר אלי ואומר לי: "אריסטו חבר יקר שלי, אישית אני מבקש להזמין אותך ואגיע גם לקחת אותך למקום שיש בו גם אוכל כמו שאתה אוהב, אבל גם הרבה בריאות. אני חושב שאתה גם תהנה וגם תבריא". הייתי בהלם. שוב הקדוש ברוך הוא עשה לי נס גדול בחיי וכמו תמיד תפילותיי נענו. למסעדה קוראים 'התזונאית והשף' בבעלות מעיין - תזונאית מקצועית ומוערכת מאוד ובעלה אורי שהוא שף נהדר שכשאוכלים אצלו מיד מבחינים באהבתו לאוכל. ההזמנה התקבלה כמובן בברכה האוכל היה מצויין ומיד נקבעה לי פגישה עם מעיין שבחצי שעה של טיפול אישי הסבירה לי את העניין. עכשיו הכל תלוי רק בי. אני רק ילד בן 53 לא רוצה להיות יותר שמן וחולה יש לי חיים משלי. לפני עוד שנים רבות ליהנות. יש לי ילדים, נכדים וחברים והרבה אנשים בעולם שזקוקים לי. יש לי עוד כל כך הרבה לתת לכולכם אני חושב שזה בהחלט שווה שאקח את עצמי בידיים. במשך עשרות שנים אני מדריך ומכוון אתכם איך לשפר את חייכם, אז אין שום סיבה בעולם שלא אתן לכם דוגמא אישית ולהוכיח לכם שגם אני יכול ומוכן. אני הבן של ספיר דוד ז"ל איש שבגיל 36 נתבשר שיש לו שנה לחיות. כל הרופאים אמרו לנו שאין שום סיכוי שהוא ירפא מטרשת העורקים שלו, כי הוא כבר היה חצי משותק, אבל אבא שלי חי עד גיל 75, קבר את כל הרופאים ואמר: מי שלא רוצה להיות חולה, אם באמת הוא רוצה להיות בריא, יהיה בריא, אבל זה לא מספיק רק לחלום ולדבר. צריך האדם לקום ולהילחם על חייו. וכך עשה וכך אעשה גם אני, אמרתי לעצמי וככה קמה קבוצת דיאט לי אריסטו בפייסבוק. חולי סוכרת נוספים שהבינו גם הם שזהו זה, חובתם להציל את עצמם מהמחלה הארורה והקשה הזו הצטרפו ובנוסף הגיעו עוד אנשים שהחליטו שגם הם רוצים לרזות וכקבוצה נצליח כי יהיה לנו אתגר. היום לאחר חודש אני חייב לספר לכם קוראים יקרים החיים נראים אחרת כי מעיין אורי הקבוצה ואני עבדנו יחדיו ויש תוצאות כולנו אוכלים נהדר אורי מפנק אותנו ב"תזונאית והשף" במטעמים בריאים נכונים ודיאטתיים ומקפידים לשמור על כל הוראותיה של מעיין. בבית אני אוכל עד שש ארוחות אבל קטנות ונכונות ביום כל יום הולכים ברגל, שוחים בים, רוקדים ונהנים והקילוגרמים נושרים מאיתנו לאט לאט אבל בטוח. אני צריך לרזות עוד 60 ק"ג זה ייקח עד שנה, או שנה וחצי, אבל אז הסוכרת תעלם ואשוב לחיות בלי תלות בכדורים. לא אהיה יותר עבד לאוכל אהיה שוב בן חורין בעזרת השם.

אני בטוח שגם ביניכם הקוראים יש עוד שמנים וחולי סוכרת. אתם מוזמנים להצטרף לדיאט לי אריסטו יד ביד עם חיוך וטעם טוב לחיים - האמינו לי זה באמת באמת בכלל לא קשה. עשו כמו שאני עשיתי ורק המחשבה איך תרגישו ואיך תיראו ואיזה עתיד בריא יפה ונפלא יותר מחכה - שווה את כל המאמץ. אשמח אם תתקשרו אלי. אפגוש אתכם בשמחה ומשם כבר הכל תלוי בכם ובעד כמה אתם רוצים לחיות כאנשים בריאים ולא כקיימים וחולים.

בברכה ותמיד איתכם
לורד אריסטו דה סילבר

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש