אסטרולוגיה

מאת: או-מד מדיקל ● 2/5/2012 09:26 ● ערב ערב 2548
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 2248626- 052
אסטרולוגיה

טיפ לילידי השבוע


אתם נמצאים בתקופה שבה עדיין המזל עשוי להאיר לכם פנים.
היכולת שלכם לנתח מצבים ולפעול להצלחה - מעולה השבוע.

שור


מצב הכוכבים השבוע נפלא עבורכם, כיוון שהכוכב מארס שהתיישר סוף סוף מפעיל את המזל שלכם בזוויות חיוביות, כך שיש לכם את הכוח לבצע תוכניות שכבר מזמן שאפתם אליהן. כמו כן, כוכב השפע נמצא בימיו האחרונים במזל שלכם, כך שזה ממש חלון ההזדמנות האחרון לקפוץ על עגלת האפשרויות שהחיים מציעים לכם.

תאומים


הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם ומביא אליכם ימים נחמדים מאוד של שביעות רצון ונחת ממערכות היחסים שלכם, אם במישור האישי ואם במישור המקצועי. זה הזמן להביא את עצמכם ורעיונותיכם אל הזולת וסביר להניח שתתקבלו ביתר אהדה ותשומת לב ממה שזכיתם עד כה. מומלץ לכם לקבל תשובות מהאני הפנימי שלכם ברגעים של חילוקי דעות.

סרטן


מבחינה חברתית, אתם נמצאים בתקופה מעולה שבה אתם יכולים ליהנות מפיתוח היחסים הבין אישיים שלכם, כתוצאה מפעילויות שאתם עורכים או ערכתם לאחרונה. נצלו כל הזדמנות שבה אתם יכולים להראות פנים נוספות שלכם. בנושאי יחסים בין אישיים, הכוכב וונוס נמצא במקום המלמד על כך שאתם חייבים להיות נאמנים לעצמכם ולהיות אמיתיים עם הזולת.

אריה


נושאי קריירה עומדים עכשיו למבחן אצלכם וגם להתלבטויות כיוון שאתם יודעים שכבר הגעתם לנקודת מפתח כלשהי ולמרות הכל, אתם נדרשים בכל פעם להוכיח את היכולות שלכם מחדש. נראה שזה הזמן עבורכם לעשות את חשבונות הנפש שלכם ולעשות לעצמכם סדרי עדיפויות חדשים שיתאימו למצב הקיים – ובהתאם לכך להחליט.

בתולה


הכוכב מארס נמצא במזל שלכם, והפעם במצבו הטבעי כשהוא מתקדם ולא במצב נסיגה כפי שהיה בחודשים האחרונים. עובדה זו תיתן לכם את היכולת להצליח בתוכניותיכם ולקבל את הכוח הנדרש עבור ביצוע המשימות. ייתכן שחלקכם ובמיוחד אלה שנולדו בשליש הראשון של המזל עדיין מתחבטים בנושאים שונים, ולכן מומלץ לכם לקבל עצה מאנשי מקצוע.

מאזניים


הכוכב מארס ששהה בכל החודשים האחרונים בנסיגה בבית תת המודע שלכם התיישר סוף סוף, ואתם יכולים לנשום לרווחה. בכל מקרה, החודשים האחרונים נועדו לחבר אתכם יותר טוב עם תת המודע שלכם ובהתאם לכך לפעול ולהגיב גם אל האחרים. אתם נמצאים בשלבים של מודעות מתקדמת, כך שספיחים של שאלות כבר לא יהפכו את עולמכם כבעבר.

עקרב


אתם נמצאים עכשיו בנקודת שיא שהיא תקופת המעבר של חצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם. בימים אלה, מומלץ לכם לעשות חשבון נפש וליצור סדרי עדיפויות כיצד אתם מעוניינים להמשיך בחייכם. נראה שלעיתים יש לכם רצון לדחות את הזמן ואתם מאטים את קצב יכולת ההתקדמות שלכם. זה הזמן עבורכם להחליט החלטות משמעותיות ולעמוד מאחוריהן.

קשת


זהו שבוע מעניין ומשמעותי ביותר שבו אתם מגיעים להחלטות חשובות מאוד שישנו את סגנון חייכם בעתיד. מצד אחד, בנושאי עבודה אתם לא יכולים להתלונן. אתם מוצפים, ורבים הם אלה הדורשים את טובתכם וקרבתכם. עליכם לבדוק שהדרישה אליכם עומדת גם במבחן האישי שלכם וייתכן ותאלצו לבחור את אלה שיהיה לכם יותר נוח לעבוד איתם.

גדי


מערכות היחסים בחייכם הינן רציניות ומשמעותיות, ולכן מוטב לכם בתקופה של החודשיים הקרובים לבחון את עצמכם מחדש ולבדוק האם אתם לא רציניים מדי או מעמידים את הצד שכנגד בדרישות שלא תמיד יכולות לעמוד במבחן המציאות. הבקשות של האחרים מכם הינן מאוד רלוונטית, ואתם חייבים להתייחס אליהן במלוא הרצינות.

דלי


הכוכב יופיטר שמביא איתו שפע ושגשוג עדיין נמצא בבית המשפחה שלכם, כך שזה הזמן שלכם להשקיע במלוא העוצמה והכוח את האנרגיה שלכם בשיפור היחסים התוך ביתיים וגם במעגל הראשון של חייכם, כמו הורים אחים ואחיות וכו'. זהו זמן מצוין עבורכם לבדוק עם עצמכם האם אתם בטוחים שאתם צודקים בהתנהגותכם ולהתנהל בהתאם.

דגים


נראה שאתם פועלים מתוך לחץ חיצוני ויש לכם נטייה לשכוח כיצד עליכם להתנהג באמת עם הקרובים לכם על מנת לא לאבד את נקודות הזכות שהרווחתם אותם עד היום – ולא בקלות ! יש לכם יכולת להיות בקשר טוב עם אנשים שאינכם נמצאים איתם במגע יומיומי ולכן אתם יכולים לשפר את הדינמיקה של היחסים על ידי התנהלות חדשה.

טלה


הכוכב מרקורי נמצא במזל שלכם, כך שעכשיו יש לכם יכולת לפתח את עצמכם ולהסביר לאחרים מהם תוכניותיכם בדרך כזו שמיד תשכנע אותם שאתם צודקים. מבחינה כספית, אתם בתקופה טובה יותר, כך שזה הזמן עבורכם להשקיע בכל הדברים שכבר מזמן רציתם לעשות אך לא הייתם בטוחים שאתם פועלים נכון.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש