רויאל סיטי – משרד התיווך שיעזור לכם כל הדרך אל הבית שלכם

מאת: אביבה דקל ● 2/5/2012 09:49 ● ערב ערב 2548
בין אם בכוונתכם לרכוש או לשכור דירה, בית או יחידת דיור למגורים, או לחילופין לרכוש נכס להשקעה – 'רויאל סיטי' היא הכתובת הנכונה עבורכם.
רויאל סיטי – משרד התיווך שיעזור לכם כל הדרך אל הבית שלכם

בתיווך 'רויאל סיטי' עומדים לרשותכם האנשים הטובים בתחום, המתעדכנים חדשות לבקרים בשוק הנדל"ן - ארז בן סימון, לירון טורג'מן, לירן אהרון ודליה אבוטבול. כל הארבעה שוחים בים הנדל"ן שנים רבות ויודעים כל מה שקורה בשוק הנדל"ן באילת במיידי ומלווים את הלקוח לאורך כל הדרך במקצועיות עד לרכישת הנכס וגם הרבה לאחר מכן. הצוות המנוסה יעזור לכם לרכוש או לשכור דירה או בית למגוריכם, או נכס לצורך השקעה מתוך מאגר גדול העומד לרשותם וילווה אתכם בכל נושא - בחתימת חוזים בתהליך העברת הארנונה, המים והחשמל ואפילו יעזרו לכם בתהליך קבלת משכנתא בעזרת יועצי משכנתאות העובדים עם המשרד.

התמחות מיוחדת של המשרד היא נושא ההשקעות בנדל"ן ואחזקת הנכסים עבור בעליהם.

ב'רויאל סיטי' מוקד מיוחד המתרכז אך ורק בטיפול בנכסים שנרכשו באופן אישי ופרטני.
לרשות המשרד מאגר של דירות, יחידות דיור ובתים רבים שנרכשו על ידי לקוחותיהם להשקעה, וברויאל סיטי מנהלים אותם החל מהרגע הראשון של רכישת הנכס. השירות שהמשרד נותן כולל קביעת שכר דירה מקסימלי מותאם לשוק, סינון מקצועי של השוכרים הפוטנציאליים והחלפתם לפי הצורך, בדיקה קפדנית ומעקב אחר תהליכי העברת החשבונות על שם הדיירים החדשים ותחזוקה שוטפת של הנכס למניעת תקלות על ידי מחלקת השיפוצים של המשרד העובדת עם קבלנים ואנשי מקצועי מהטובים ביותר ומבצעת שיפוצים יסודיים וכלליים ונותנת מענה לכל בעיה המתעוררת ולכל דרישה של הלקוח.

ב'רויאל סיטי' עוסקים במכירת מגרשים לווילות, לבניה רוויה, שטחי מסחר, פנטהאוזים, דירות, וילות וקוטג'ים, דירות להשקעה ושיווק פרויקטים, הם ערים למתרחש בשוק הנדל"ן ויוכלו להמליץ לכם על עשרות פרויקטים להשקעה, ולאחר שתרכשו את הנכס, ינהלו אותו בשבילכם ברצינות, באמינות ובמקצועיות.

’רויאל סיטי', מרכז רכטר חנות 2 ליד בית המרקחת 'מיכלין'.
טל: 077-7008494, פקס 077-700-4680, לירון - 052-7734779, ארז- 052-8086868, לירן- 050-8554191, דליה- 057-3636200.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש