זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 30/5/2012 08:34 ● ערב ערב 2552
תחזית אסטרולוגית לתאריכים שבין ה – 31/5-7/6-12 מאת: רחל ארז
זודיאק

טלה

-
אתם שבוחרים לבצע שינוי במקום עבודה, לכו על זה ללא פחד. כנ"ל לגבי תנאי המגורים, זה הזמן לשינויים ולהערכות מחודשת. אזרו כוח ונסו להתחבר לביטחון העצמי שרכשתם, להביט קדימה ולזוז. האנרגיה האופפת אתכם הינה אנרגיה של צעד אחד או שניים לאחור. הססנות מכל סוג איננה חלק מהמוטיבים האנרגטיים שלכם.

שור

-
מפגש יוצא דופן ומעניין צפוי לשוורים השבוע. מזמן לא נתקלתם באדם כה רוחני שמבין את שפתכם. זה קורה בדיוק בזמן, אינכם בוטחים בהחלטתכם בתחום הזוגי, כך שאנשים אלו יגיעו לתת לכם את ההדרכה לה אתם כה משוועים. בסך הכול התנודות הרגשיות שחוויתם לאחרונה ישקטו והתמונה תתבהר.

מזל תאומים

-
אתם במיטבכם השבוע, למרות שניתוקים מאפיינים את התקופה הקרובה, זה יהיה זמן נפלא לוותר על יחסים שכבר לא מתאימים לכם. יחסים טובים יקבלו טון יותר משמעותי. למרות שהנכם אוהבי חופש, דווקא השבוע אנרגיה של קנאה וחשדות עלולה להסתיר אמיתות ביחסים. מומלץ לכם להיצמד להורים ולמשפחה. אתם זקוקים לחיבוק דוב שאתם כה שונאים.

מזל סרטן

-
ישנה אנרגיה של שיתוף ומיסוד, אתם רוצים להתמסר ולהתמסד, אתם בשלים להורות ולמסגרת. הצעות נישואין, חיים משותפים, מעבר בית, קידום במרבית התחומים, לימודים, הצלחות. האנרגיה המעניינת כעת אצל הסרטנים הינה הצורך של כולם לפנות אליכם ולשתף אתכם. דעתכם תהיה חשובה. אתם ממגנטים אליכם את כולם. המפתיע הוא פניה של עמיתים ומתחרים.

מזל אריה

-
צפויים חוזים והסכמים חדשים שמהווים צעד עצום לקראת שינוי שאמור להיות גורלי ושאמור להוביל לתדר שונה מכל היבטיו. אתם בונים כעת ברמה הרוחנית מנטאלית הסכמים של דברות חדשות. אתם עשויים להבין באופן עמוק שכלום לא נעשה בכוונה תחילה נגדכם, כשתפנימו שאין מזימה אישית נגדכם תוכלו לפעול בהרמוניה. חשוב להתבונן אנרגטית בכל המהלכים שהובילו אתכם לשיעור החשוב הזה.

מזל בתולה-


שבוע הזוי מלא הפתעות וחוסר היגיון, באדישות אופיינית נמנעים מלקחת חלק בתוכניות. לא רוצים לדעת מה מתוכנן לכם, הפתעות נעימות ובלתי צפויות. הצעות נישואין, הריון קידום בעבודה, זכייה במשחקי מזל, עיקר האנרגיה מפתיעה במהותה.

מזל מאזניים-


רואים שאתם מתחזקים השבוע , התמונה מתבהרת וצפוי קדום בעבודה, אתם עשויים לקבל את ההכרה לה ייחלתם זמן רב. ניחנתם בנדיבות מדהימה ואתם תחוו זאת בימים אלה, חסד נדיבות ותרומה מכל סוג. כמה כיף יהיה לכם לתת. קשר מהעבר יגרום לכם לגעגוע עז ואפילו להרף קל לרצות להישאב שוב למקום שבקושי רב נסתם.

מזל עקרב-


עבורכם זהו זמן מתאים לעשייה ממקום של אנרגיה חיובית. אתם מעניקים מטובכם ונותנים מכל הלב אתם תקצרו פירות ותתוגמלו בהתאם, שבוע שרובו מאופיין בקרבה משפחתית מיוחדת ונחת מהצעירים במשפחה המורחבת.
מזל קשת- -קיים בכם צורך לא ברור בנסיעות. בא לכם להפתיע את האנשים שאליהם אתם מתגעגעים, שימו לב לתקשורת שלכם יתכנו קלקולים במכשירי טלפון תתכן דיסאינפורמציה יתכן שדבריכם יקבלו פירוש אחר ממה שהתכוונתם לומר, אל תשכחו את הרגישות שלכם באזור האגן ובגב, נסו לנוח באופן יזום כיוון שאתם מלאי אנרגיה השבוע ואתם עלולים לשכוח את עצמכם.

מזל גדי-


נטישה חיובית - צפויה השבוע עזיבה פתאומית של אחד הממונים עליכם, הדבר יביא עימו שינויים והשפעות חיוביות מאוד עבורכם. בתחום הרומנטי אתם עדיין לא סגורים על מה שאתם באמת רוצים, השתדלו להרפות ולזרום מעט יותר. הנושא הכספי שהעיב עליכם לאחרונה ירד מהפרק ושוב תנשמו לרווחה.

מזל דלי-


אתם שנמצאים זמן רב במקום העבודה עשויים לחוות השבוע צורך כמעט בלתי נשלט לפרק מסגרות , אתם מרגישים חנוקים זה יעבור לכם בקרוב הרי זו לא הפעם הראשונה. תנסו לתקן את הדברים שמוליכים לנקודה זו.למרות זאת ישנה אנרגיה של רווחים כספיים ויכולת להניב פירות מדברים שלא עלו על דעתכם. הפתעות נעימות במישור הכלכלי.

מזל דגים-


נראה כי אינכם בעבודה, אתם מפליגים לעתיד הדמיוני הצפוי לכם. הקלפים שלכם מלמדים על אש סקרנות ומוטיב ילדותי מצחיק . זריזות מחשבה ופעולה. ישנה גמישות בכל הקשור לתחום הבית והמשפחה. חשוב השבוע להקפיד על מינון נכון של פעילות ומומלץ לשלב דיאטה שתהא בנויה על פינוקים ואוכל שאתם אוהבים. כל מה שמרגיע ומפנק.


תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש