המעצבים יטפלו בך

מאת: אביבה דקל ● 30/5/2012 22:50 ● ערב ערב 2552
ביום ראשון הקרוב ה-3/6/12 יפתחו שערי קומפלקס 'המעצבים' המפואר שיאחד בתוכו את כל שירותי עיצוב השיער וטיפולי היופי והקוסמטיקה שאת צריכה ורוצה. זכרו את השם - 'המעצבים' - Designers, המקום הנכון להגיע אליו. כאן יטפלו בכם יחיעם ויהודה, ספרי הצמרת ותמי, הקוסמטיקאית המנוסה. אחרי ביקור ב'מעצבים' תצאו כמו שתמיד רציתם להיראות. ועדיין לא דיברנו על הפינוק
המעצבים יטפלו בך

יחיעם פונטה ממספרת 'רוקסאן', יהודה מימון מ'המספריים של יהודה' ותמי ברבי מ'היופי של תמי' החליטו לאחד כוחות ולפתוח יחד את הקומפלקס 'המעצבים' ברחוב איילות (צמוד ל'שיבולים' בעיר). בהסתמך על הכישורים שמביא איתו לקומפלקס כל אחד מהשלישייה יש לשער שכל הטיפולים יהיו ברמה הגבוהה ביותר. שני הספרים יחיעם ויהודה הם ספרים מנוסים שמאחריהם ותק של מעל עשרים שנה במקצוע. השנים יודעים כל מה שאפשר לדעת על טיפול וטיפוח שיער ולכל אחד מהם חוג לקוחות רחב ונאמן, ההולך אחריהם באש ובמים כמו גם לקוסמטיקאית תמי ברבי, שגם לה חוג לקוחות נאמנים משלה.
צוות המעצבים מונה ארבעה וכולל גם את ג'נט "המנהלת את כולם ביד רמה".

המקום החדש ששמו בישראל 'המעצבים' 'Designers' עוצב בסגנון רטרו קלאסי בצבעי שמנת וזהב בידיי המעצבת לאה טיבי. הקומפלקס גדול, מרווח ומרהיב ביופיו ומשרה על הנכנסים בשעריו אווירת מותרות ונינוחות.

בואו להתפנק


לקוחה שתכנס לקומפלקס 'המעצבים' תוכל לקבל טיפול מכף רגל ועד ראש ולצאת מהמקום יפה וזוהרת.
החל מיום ראשון הקרוב תוכלו להגיע למקום החדש ולקבל מגוון רחב של טיפולי שיער: עיצוב שיער, תספורת, שזירת שיער, תוספות שיער, החלקות - כל טיפול וטיפוח שיער העולה על דעתכם תוכל לקבל אצל 'המעצבים'.
במקום גם טיפולים קוסמטיים כמו: טיפולי פנים, סידור גבות, איפור מקצועי, איפור קבוע, הסרת שיער, מניקור, פדיקור, פדיקור רפואי כולל טיפול בפטרת, בנית ציפורניים, ג'ל ציפורניים ומכלול טיפולי יופי ברמה גבוהה מידיה הנפלאות של תמי.

שירות מפנק לכלות


לכלות יקדישו בקומפלקס 'המעצבים' תשומת לב מיוחדת והן תקבלנה שירות V.I.P. -טיפולי יופי ותסרוקות כלה - הכל כדי שתהיה יפה וזוהרת ביום החשוב ביותר בחייה. בקרוב ב'מעצבים' גם מכירת שמלות כלה ושמלות ערב של מעצב הצמרת דני מזרחי המוכר לכולם מתכנית הטלוויזיה 'רוקדים עם כוכבים'. גם בנות המשפחה של הכלה ייהנו כאן מפינוקים וטיפולים ביום החתונה, בקומפלקס וגם בבית המלון – הכל בהתאם לרצונה של כלת השמחה ובנות משפחתה.
לא רק ידע וניסיון מביאים איתם יחיעם פונטה, יהודה מימון ותמי ברבי, הם גם מקפידים להשתמש במוצרים הטובים ביותר, הן בטיפוח השיער והן בתחום הקוסמטיקה. שכן ב'מעצבים' לא מתפשרים אל איכות.
יחיעם ויהודה משתמשים במוצרי 'וולה' ו'לוריאל', חומרי טיפוח השיער הנחשבים לטובים בעולם בחפיפה, במסכות, טיפול ושיקום השיער והן בצבע.
ליחיעם שיטה מיוחדת בה הוא מוסיף שיער ללא דבק וללא הלחמה כי אם בשיטה מיוחדת של קשירת שיער שאינה פוגמת בשיער ומחזיקה מעמד שנים. גם על איכות השיער של התוספות לא מתפשר יחיעם ומשתמש רק בשיער טבעי ברמה הגבוהה ביותר.

ב'מעצבים' מבצעים החלקות שיער בשיטות שונות: החלקת שיער הנקראת 'החלקה אמריקאית' של חברת Silky hair והחלקות של 'יוקו סיסטם'.

ההחלקה האמריקאית המיוחדת ליחיעם פונטה היא החלקה המשקמת שיער פגום לאורך זמן ושומרת עליו. על החלקה זו יש לחזור מדי ארבעה חודשים, אבל התוצאות ניכרות מיד אחרי הטיפול הראשון.
אז אם רצית לשנות מראה, להתפנק או סתם להשתדרג, עכשיו את יודעת בדיוק איפה לעשות את זה.

'Designers' 'המעצבים'
כתובת: רחוב איילות (צמוד ל'שיבולים' בעיר)
רחוב איילות (צמוד ל'שיבולים' בעיר)
טלפון: 08-6375347
ימים ושעות פתיחה:
א'-ה' 9:30-20:00,
שישי וערבי חג 9:30-15:00.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש