מרכז השיער – הכל לשיער תחת קורת גג אחת

מאת: אביבה דקל ● 13/6/2012 09:09 ● ערב ערב 2554
סובלים משיער פגום? מחפשים תכשיר להבראתו, מחפשים אביזרים לשיער, צבעים לשיער, חמרי החלקה או סלסול?. את כל אלו ועוד מוצרים רבים אחרים לשיער תוכלו למצוא ב'מרכז השיער'. הכל תחת קורת גג אחת
מרכז השיער – הכל לשיער תחת קורת גג אחת

מאז ומעולם היה השיער סמל למעמד חברתי, להשתייכות לקהל מסוים או לדת מסוימת. ייתכן שמשום החשיבות הרבה שאנשים מקדישים לשערם ממציאים חדשות לבקרים תכשירים שונים לטיפוח ולצביעת שיער, להחלקתו ולסלסולו, אבל למרות החשיבות הרבה שבני האדם מקדישים לשיער, רבים לא מודעים לנזקים הנגרמים לו בחיי היום יום.
מלחים, שמש, מי בריכה והכלור שבהם, מי ים ונזקי סביבה בכלל גורמים לשיער להיראות יבש, חסר חיים, מפוצל ודהוי. גם טיפולים כימיים שונים החלקות, סלסולים, צביעת שיער וכדומה, גורמים לשיער לאבד את הקרטין הטבעי שלו וכתוצאה מכך את הזוהר והברק שלו.
ב'מרכז השיער' ניתן למצוא תכשירים שונים לתיקון נזקים אלו, תוצרת שלל חברות מובילות בשוק: לוראל, רבלון, פסטל, קיון, שמן מרוקאי, קווה קווה ואפילו הלהיט העכשווי להבראת השיער- הסדרה האורגנית 'יוניק', מוצר ישראלי מנצח הכובש את העולם בסדרת מוצרים: שמפו קרטין ללא מלחים, מסכה, שמן שיקום, קרם לשיער יבש וקרם לשיער מתולתל. סדרה זו היא הטיפול האולטימטיבי לשיער פגום, עייף ודהוי או פגוע בצורה אחרת. כל המוצרים הללו אינם מכילים מלחים, הם מוצרים אורגניים על בסיס תמציות שמן אבוקדו, רימון וקרטין שיחזירו לשיער שנפגע את הברק והזוהר ויבריאו אותו מהשורש.
ב'מרכז השיער' מגוון רחב של מוצרים למניעת נשירת שיער ועידוד צמיחה של החברות קיון ולוריאל וגם תכשירים נגד קשקשים וסבוריאה בשמפו או באמפולות, צבעים ללא אמוניאק וצבעים אחרים באריזות בכל הגדלים, כולל אריזות של 50 ו- 100 גרם.
אם המבחר הגדול של המוצרים מבלבל אתכם – מורן ומאיר תמיד ישמחו לעזור, להדריך וליעץ בכל נושא ולדאוג שתרכשו בדיוק את המוצר לו אתם זקוקים...

לא רק צבעים ותכשירים


ל'מרכז השיער' מגיע כמעט כל מוצר חדשני. כאן תוכלו למצוא מוצרי תספורת, מכשירי פן של החברות איתמר, גדעון, בייביליס פרו ואקסטרים ומבחר ענק של מכונות תספורת של פנסוניק וחברת מוזר ושלל מחליקים של מיטב החברות. אם אתם מחפשים תוספות שיער – 'מרכז השיער' הוא המקום למצוא כאלו. כאן תמצאו מבחר גדול של תוספות שיער של חברת פסקינו, כשהלהיט העכשווי הוא תוספת שיער תיקתקים הניתנת להסרה בכל זמן נתון. תוספת זו נשארת במיטבה לאורך זמן. כמו כן תמצאו כאן תוספות להלחמת קרטין של שיער אסייתי, הודי ורמי וגם מברשות לתוספות.
החנות היא חלומו הטוב של כל מי שמחפש מוצרים לשיער, בין אם הוא אדם פרטי או בין אם הוא ספר מקצועי, ולכן אין פלא שגם לקוחות פרטיים רבים וגם ספרים מקצועיים פוקדים את המקום . מספרות רבות שנפתחו בעיר עוצבו בעזרתו של מאיר ואת החומרים והתכשירים הדרושים להם לעבודתם הם רוכשים במרכז השיער.

מבצעים ופטנטים


לאמהות המתקשות לסרק את ילדיהן יש כאן פתרון – מברשת פלא שכל מעצבי השיער ממליצים עליה. המברשת פותרת בעיות של קשרים בשיער גם לנערות ולנשים או גברים בעלי שיער ארוך. מעולה לאחר חפיפה, רחצה בים או בבריכה, משחררת את השיער ולא מושכת או קורעת אותו ומתאימה לבעלי שיער דליל. איכותית, קלה ונשמרת לאורך שנים, מעניקה זוהר וברק לשיער ומחירה במרכז השיער -82₪ בלבד.
ב'מרכז השיער' מבצעים רבים של 50% הנחה על מוצרי טיפוח וטיפול בשיער מתוצרת חברות מובילות: מטריקס, ג'ויה ולואיזה. לקוחות רבים משני המינים כבר מכירים את 'מרכז השיער' ופוקדים את החנות בין אם לקניה מתוכננת ובין אם כדי לבדוק מבצעים, שכן המבצעים משתנים כל הזמן.

מרכז השיער
מרכז שלום, חנות ,125 ליד הכניסה לבנק 'דיסקונט’
טלפון: 6371817, 057-6668586/7
פתוח: א'-ה' 10:00-19:00, שישי 10:00-14:00

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש