עיר המלכים

מאת: אביבה דקל ● 13/6/2012 09:10 ● ערב ערב 2554
הביקור ב'עיר המלכים' הפך זה מכבר מזמן לחלק בלתי נפרד מחופשה באילת. משהו שכל בני המשפחה מצפים לו - גם הילדים וגם ההורים. כל מי שכבר ביקר ב'עיר המלכים' ממהר לחזור על החוויה שחווה בביקורו הקודם ומי שטרם ביקר בה ורק שמע עליה, לא יחמיץ את חווית הביקור בארמון הקסום שבין קירותיו מסתתרת אחת האטרקציות הקסומות באילת בפרט ובארץ בכלל
עיר המלכים

חווית ביקור ב'עיר המלכים', היא חוויה לכל המשפחה ויכולים ליהנות ממנה בכל גיל. זוהי חוויה הנשארת בלב ומשאירה זיכרונות של מסע בזמן דרך חוויות אינטראקטיביות.
החוויה מתחילה מיד עם הכניסה ללובי המפואר של 'עיר המלכים' המואר בנברשת ענקית המשתלשלת מן התקרה. אווירה של מסתורין ופאר מקדמת את פניו של מי שהגיע לאטרקציה, בדרך לשלל ההרפתקאות המחכות בהמשך.

ומה מחכה לכם ב'עיר המלכים'?


במערת האשליות מחכות לכם עשרות פעילויות המפעילות את החושים- למעלה משבעים מיצגים של אשליות אופטיות, מבוכים מאתגרים, שקל אולי להיכנס אליהם, אבל לצאת מהם זה כבר משהו אחר, משחקי "בחן את עצמך", חדר מגנטי בו תוכלו ללכת על הקירות ועוד.
במערת התנ"ך תצאו למסע העובר במכרות המלך שלמה שבקירותיו נחצבו גומחות בהן סצנות מעניינות מסיפורי התנ"ך ותבקרו בדגם מרשים של מערת נטיפים מיוחדת.
המסע אל העבר הוא חוויה קולנועית שתכניס אתכם לעולם שלא הכרתם. סרט בארבעה מימדים על גבי מסכים פנורמיים, שיכניס אתכם לתוך העניינים... כשירד בסרט גשם- תירטבו, כשמרכבות רתומות לסוסים דוהרים יעברו על המסך, ירעדו כסאותיכם, ומים ירטיבו את פניכם כשתשוטו בנילוס.
אחרי הסרט תרדו במעלית למכרות המלך שלמה ותשוטו בסירה בעקבות סיפור חייו של שלמה המלך. בסופו של השיט תגלשו במורד מפל ענק מגובה של 20 מ' הישר לבריכת המלך הצמודה לארמון.
ואם לא התרגשתם, נבהלתם ונהניתם מספיק במגלשות בתחנות שבחייו של שלמה המלך, מחכות לכם ב'עיר המלכים' גם מגלשות ספירלה באורך 50 מ'- 'ספירלת דוד', בהן תגלשו במהירות של 40 קמ"ש מגובה של 20 מ'.
היום קצר מלהכיל את כל החוויות ב'עיר המלכים', כך שכדאי לחזור שוב, ליהנות, להתרגש ולגלות עוד ועוד הפתעות שאולי לא הצלחתם להגיע אליהם בביקורכם הראשון. וגם אם הצלחתם כנגד כל הסיכויים לראות ולחוות הכל בביקורכם הראשון, מובטח לכם שתיהנו לא פחות גם בביקור שני ושלישי.
ב'עיר המלכים' מתחדשים כל הזמן ומוסיפים לחוויית הביקור עוד ועוד אטרקציות, כך שגם אם בקרתם בעבר במקום כל הסיכויים שבביקורכם הבא, תמצאו משהו חדש במקום.

הכי פנטזיה בעיר


לפני כשנה נוספה אטרקציה חדשה בעיר המלכים ה'פנטזיה'- פארק השעשועים של 'עיר המלכים' המספקת עוד מנת אדרנלין לכל הנועזים. המתקנים ב'פנטזיה' מתאימים לילדים מגיל שלוש- רכבת קטנטנים, קרוסלה, סירת פירטים, מגדל אומץ, רכבת ומכוניות מתנגשות.
החל מהקיץ הנוכחי יפתחו שערי הפנטזיה לקהל הרחב החל משעה 18:00 בערב תמורת רכישה של כרטיסיית שלושה נקובים ב- 25 ₪ .
ועוד ב'עיר המלכים' - במסגרת שיתוף הפעולה עם ערוץ 'ניק', יעלה המופע המדליק 'ניק על הבמה'. המופע כולל את כוכבי הערוץ ונערך בשיתוף הקהל. המופע יעלה בחודשי הקיץ בימי רביעי בערב. בנוסף, יתקיימו פעילויות מלהיבות כמו 'דרכוניק' בו כל ילד מקבל דרכון עם שאלות, אם ענה נכונה, יקבל פרס מדליק, דף מדבקות עם כוכבי הערוץ. וכמובן, הדמויות של ערוץ 'ניק' נמצאות בכל מיני מקומות בפארק, איתן אפשר להצטלם ובכלל, לאן שתסתכלו, תראו את דמויות הערוץ מחייכות אליכם מכל פינה.
בשנה האחרונה, התארחו מספר קבוצות למסיבות ואירועים ייחודיים באווירה יוצאת דופן, תוך ניצול התפאורה המושלמת אותה מספקת 'עיר המלכים'. האירועים מתאימים לגדולים וקטנים, ובהתאם לדרישות המזמין- ימי הולדת, בר/בת מצווה או אירוע גיבוש הנערכים בעיר המלכים משאירים את האורחים עם חוויה יוצאת דופן. (תדמית)

'עיר המלכים'
כתובת: הלגונה המזרחית.
טלפון: 08-6304444
פתוח: א'-ה' 10:00-20:00
יולי אוגוסט וחגים 09:00-23:00
שישי 09:00 עד שעה לפני כניסת השבת, שבת 10:00-20:00

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש