תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 13/6/2012 09:20 ● ערב ערב 2554
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים וכספים נמצא כרגע במזל שלכם בנסיגה, כך שמומלץ לכם לא להגיע להחלטות שאינן הכרחיות ומיידיות בשני נושאים חשובים אלה.

תאומים


זוהי תקופה מאוד לא פשוטה עבורכם, כיוון שמצד אחד אתם מרגישים שאתם עומדים בפני התחלות חדשות, אך מצד שני נראה שלמרות שאתם מאוד משתדלים, הדברים אינם זורמים עבורכם כפי שאתם רוצים. זה הזמן לבחון את מערכות היחסים שלכם מהצד ולנסות להבין גם את הצד השני, כדי שתוכלו להגיע למסקנות הגיוניות ומעשיות גם יחד.

סרטן


הכוכב מרקורי נמצא במזל שלכם, כך שיכולת הביטוי שלכם אמורה להיות במיטבה גם בנושאים שעד היום הייתם מעדיפים שיישארו חסויים. הצורך שלכם להביע את עצמכם ולהבהיר דברים יתגבר עד אשר לא תוכלו לעמוד בכך ותורידו מעל לבכם את כל אשר מעיק לכם. זה הזמן להחצין את הבעיות ולנסות לטפל בהן לעומק.

אריה


זוהי תקופה מאוד עמוסה עבורכם כיוון שאתם נדרשים להגיע להחלטות ומאוד קשה לכם עם העובדה שלמעשה אין לכם עם מי לחלוק את הבעיות שלכם. נראה שהאדם שאתם מאמינים בו נמצא הרחק מכם כך שאתם לא מרגישים בנוח לבוא ולחשוף את סודותיכם הכמוסים. למרות שאתם לפני התחלות חדשות, חשוב מאוד לשמור על קשר אמיתי גם עם אנשים מהעבר.

בתולה


נראה שאתם מצויים בהתלבטויות של עשייה בין מה שמתאים לכם ובין מה שמתאים לקרובים לכם. התסכול שלכם עלול לנבוע מכך שמבחינתכם אתם באים מהמקום הנכון ומנסים לעשות את מקסימום הדברים המתאימים לאחרים על מנת שתוכלו כולם להתקדם ביחד. אבל, לא בהכרח האחרים חושבים כמוכם, ואתם נמצאים בהתבלטויות כל אימת שאתם צריכים להחליט.

מאזניים


כל נושאי העבודה מתעוררים אצלכם מחדש בגלל העובדה שכוכב התקשורת נמצא אצלכם בבית הקריירה, ונושא זה התעורר אצלכם במלוא עוצמתו. אלה מכם שנולדו בסוף המזל עדיין מרגישים את העצירה של כוכב סטורן שנועדה כדי לגרום להתחלות חדשות לאחר שתלמדו מהן הטעויות שלכם. כל השאר יכולים ליהנות משפע של אפשרויות.

עקרב


אתם אמורים לטפל בתקופה הזו בכספים שמתקבלים על ידי אחרים ויכולים לעזור לכם להוריד כמה וכמה דאגות מעל סדר היום שלכם. ייתכן וכל התהליך יימשך עד לסיום החודש הקרוב, וזאת בגלל שהכוכב הידוע כמשפיע על כל נושא הכספים נמצא בנסיגה, אך יתיישר במהלך החודש וייתן לכם את המענה המבוקש לכל מטרותיכם הכספיות.

קשת


זוהי תקופה מאוד סוערת עבורכם כיוון שעכשיו אתם נמצאים בדיוק במחצית הזמן שלאחר יום ההולדת שלכם, ולכן אתם צריכים להחליט החלטות משמעותיות ביניכם לבין עצמכם ועד כמה אתם מוכנים להתאמץ על מנת להשיג את המטרה. בדקו עם עצמכם, עד כמה אתם חושבים שאתם צריכים לתת לחיים להוביל אתכם. התשובה הנכונה היא שילוב נכון בין השניים.

גדי


כל נושא העבודה טעון אצלכם בגלל העובדה שאתם בטוחים שאתם בכיוון הנכון וכמה שאתם מתאמצים, עדיין אינכם יכולים להגיד לעצמכם שאתם מסופקים והדברים מתנהלים בדיוק כפי שאתם רוצים. בחודש הקרוב, עליכם להניח לרצון שלכם להיות פרפקציוניסטים ולהרשות לעצמכם לזרום עם הנסיבות גם אם הן לא מתאימות לתפיסה שלכם. בחודש הבא יהיה לכם קל יותר.

דלי


אתם נמצאים בלחץ של להספיק פרויקטים, כיוון שאתם מנסים לעשות הרבה דברים בבת אחת. נראה שצעירים במשפחה מדאיגים אתכם, ואתם לא בהכרח יודעים מהו הכיוון הנכון עבורכם לפעול איתם. מומלץ לכם להמעיט בדרישות ולהיות יותר קשובים אליהם, כך שיהיה להם יותר קל להיפתח אליכם ולשתף אתכם בבעיות המציקות להם ולעיתים אף נוגעות אליכם.

דגים


הכוכב מארס היה בנסיגה תקופה ארוכה במזל שלכם, ולכן אתם עדיין מושפעים ממנו אם כי בעוצמות פחותות יותר. מומלץ לכם לתת מעצמכם קצת יותר לסובבים אתכם ולהיות נאמנים למה שמתאים להם ולא רק לכם. ייתכנו לחצים על רקע משפחתי, ונראה שאתם תצטרכו להיות הגורם המתווך האובייקטיבי ביניכם לבין שאר אנשי המשפחה.

טלה


אתם חשים אחראיים כלפי כל הסובבים אתכם ובעיקר במסגרת המשפחתית. מאחר ואתם רואים את טובתם של האחרים לפניכם, הרי שמומלץ לכם לבדוק את מערכות היחסים שלכם על מנת שלא תרגישו שהכל תלוי רק בכם. הצורך שלכם בעצמאות עשוי להתגבר, כיוון שבמידה מסוימת, אתם עלולים להרגיש שהקרובים לכם מנצלים את טוב לבכם.

שור


אתם מרגישים יותר חשופים רגשית בתקופה האחרונה, וזאת בגלל שהרבה נושאים שהיו חבויים אצלכם בתת ההכרה יוצאים החוצה, ואתם נאלצים להתמודד עם זה. מבחינה כספית, חלים אצלכם שינויים שאתם חייבים לתת עליהם את הדעת ויחד עם זאת, לא לאבד את המזג הטוב שלכם כאשר האחרים באים אליכם בבקשת עזרה. זה הזמן לגבולות עם כולם.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש