שלמה סיקסט – מכירת מכוניות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 13/6/2012 10:07 ● ערב ערב 2554
שלמה סיקסט – מכירת מכוניות

חברת שלמה סיקסט הוקמה בשנת 1974 על ידי שלמה שמלצר, הבעלים ויושב ראש הקבוצה, כחברה העוסקת בהשכרת רכב. במשך השנים, התרחבו אחזקותיה לתחומים מגוונים נוספים, שבהם היא פעילה ומהווה מוביל שוק כיום. קבוצת שלמה ובמיוחד אחזקותיה, דורגו לאחרונה במקום הראשון על ידי מוסדות דירוג מובילים בתחום כלי הרכב, אלקטרו-מכניקה, מספנות ונמלים, כלומר בשלושה מבין שבעה ענפי הפעילות שלה. קבוצת שלמה היא חברה שמרנית ואיתנה מבחינה פיננסית. שלמה סיקסט פועלת בישראל, ברומניה, ברפובליקה הצ'כית וברוסיה, היא מעסיקה יותר מ-3,000 עובדים.

תתחדשו – יש לכם רכב מעולה


שלמה סיקסט משמשת כערוץ מכירה לכלי רכב מחכירה ומהשכרה, אשר הגיעו לסיום 'מחזור החיים' בחברה. החברה מסייעת לקבוצה במכירת מכוניות מליסינג תפעולי, מכוניות מהשכרה ומכוניות שהוחכרו באמצעות 'ליסינג פרטי'. החברה מוכרת רכב חדש, רכב מצי הרכב שלה (ליסינג תפעולי והשכרת מכוניות) וכן מכוניות ב'טרייד-אין' (באמצעותו נקנו/הוחכרו מכוניות חדשות מן הקבוצה).
צמיחתה המתמדת של החברה מיצבה אותה כמובילה בענף מכירת המכוניות שגילן עד ארבע שנים, עם נתח שוק של כ-28%.

לקוחות החברה נהנים מתנאים כספיים אטרקטיביים של הקבוצה, אחריות מורחבת, פוליסות ביטוח גמישות ומבחר רחב של כלי רכב – כולם מסופקים על ידי הקבוצה.

באילת, תמצאו את מגרש המכוניות למכירה של שלמה סיקסט הכי גדול בעיר שפועל משנת 2008 עם מגוון מכוניות במצב מעולה ועם קילומטראז' נמוך. במגרש - כל סוגי המכוניות יד ראשונה (למשל מאזדה, פורד, שברולט, הונדה). המגרש נחמד ומזמין, עם אווירה ביתית, שירות אמין, עם שקיפות מירבית. בואו להתרשם ולהתחדש ברכב מעולה!

שלמה סיקסט – מגרש מכוניות, רחוב התבונה 10 (ליד מוסך שאולי), 08-6326775.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש