מיסטיקה

מאת: או-מד מדיקל ● 14/6/2012 16:37 ● ערב ערב 2554
לורד אריסטו דה סילבר, מדיום המילניום
מיסטיקה

לורד אריסטו שלום!


שמי דורה. אני מתקשרת אליך מרחובות, אבל הבן שלי גר באילת והוא המליץ לי מאוד לפנות אליך. כבר הייתי אצל המון אנשים כמוך אבל שום דבר לא קורה. הכלה שלי באילת כבר שנים מספרת לי עליך כי אתה עזרת למשפחה שלה בכמה בעיות , אבל אני אישה חולה ולא יכולה להגיע עד אילת. אפילו הבן שלי תמיד מגיע אלי לראות אותי. אנחנו משפחה קצת מורכבת - בעלי ואני היינו נשואים בעבר לאחרים ולכל אחד מאיתנו יש ילדים משלו לבעלי 4 בנות לי שלושה בנים ושתי בנות וביחד יש לנו עוד בן . הייתה לנו עוד בת אבל לצערי היא נהרגה בתאונת דרכים בגיל 14 כמו לכל משפחה גם לנו יש את הבעיות שלנו אבל יש לי בן אחד שמאוד מאוד מדאיג אותי והייתי רוצה שתעזור לנו אם תוכל. הוא גר בירושלים, גרוש פעמיים, בלי ילדים, עובד כל הזמן מרוויח כסף טוב ואף פעם אין לו מספיק. הוא כבר בן 38 , אין לו משפחה על הראש, אין לו מזונות לשלם והוא מרוויח יותר מ- 20,000 ₪ לחודש - וכלום. אפילו חסכון דירה אין לו. כלום. בעבר עשינו לו חסכון, אבל זהו זה נגמר. ושתבין הלורד, הכסף לא הולך על הימורים, אלכוהול או סמים. הילד אפילו סיגריה לא מעשן. היום אני כבר מבינה שכל הכסף הולך על נערות ליווי או בילויים ובחורות. כולנו במשפחה ניסינו לדבר אתו ולעזור לו, אבל כלום. שילמתי אלפים לרבני שהבטיחו שהוא ישתנה, כלום. הוא כמו עיוור וחירש עושה רק את מה שמתחשק לו. אני מאוד אשמח אם תהיה דרך שנוכל להיפגש ובבקשה תעזור לי. מספרים עליך ניסים ונפלאות.
בתודה מראש
דורה (שם בדוי)


דורה יקרה!


איה מזל שאני נפגש גם בעיר אשדוד בבית שלי שם עם אנשים מאזור הדרום ובדיוק ביום למחרת שיחת הטלפון הגעתי לאשדוד. דורה יקרה, המון תודה שאפשרת לי לכתוב את הסיפור במדור שלי על מנת שאנשים יוכלו ללמוד ממנו. קוראים יקרים, לאחר שראיתי כמה תמונות של הגבר פתחתי לו מפה גימטרית קבלית, פתחתי גם בספר הקדוש וגם בקלפים התקשרתי עם הרוח של הבת אילנית ז"ל שנהרגה בתאונה בהיותה בת 14 והבנתי הכל ועד כמה שזה מצער הייתי חייב להסביר זאת לדורה. מתברר שבעלה של דורה כמו בנו ממשיך דרכו מאוד מאוד אוהב נשים והרבה. לאורך כל השנים בגד באשתו הראשונה ואפילו נולדו לו תאומים מהמאהבת לפני נישואיו לדורה. מתברר שדורה לא יכולה לומר דבר כי גם איתה בגד באשתו הראשונה. דורה כבר היית גרושה עם ילדים, אבל ידעה שהוא נשוי ולקחה אותו מאשתו. גם בה הוא בגד. הוא היה בעל חנות דגים ושם, גבר גבוה שחום נאה מאוד, הפיל ברשתו הרבה בנות וביניהן הרבה נשואות. כל יהודי טוב יודע היטב וכמו שגם הוא ידע, שעם אשת איש אסור ללכת ובטח ובטח לקיים יחסי מין, אבל אותו זה ממש לא עניין. גם בספר הקדוש וגם הרוח של אילנית ז"ל אמרה לי - “אני נהרגתי בגלל הבגידות שלו. אחי התגרש פעמיים וגם אם יינשא שוב יתגרש וגם עוד כמה אחים ואחיות שלי יסבלו עוד שנים בגללו ובגלל שהוא לא מתחרט על מעשיו ועד היום ממשיך בגיל מבוגר להסתכל על נשים, אי אפשר יהיה לעזור אפשר רק להתפלל ולבקש שיתרחש נס. אמא שהיא צדיקה יודעת בלב שלה פנימה שבגלל אבא כל המשפחה סובלת, אבל היא אוהבת אותו - סובלת ושותקת."
גברת דורה אחרי תקשור כזה אני חושב שגם את מבינה שאפילו אני לא אוכל להיות לך לעזר ולכן גם הרבנים לא יכלו לעזור, כי מדובר כאן בעוון אבות על בנים ובמיוחד שהוא עדיין בחיים ולא מתחרט, כי אם להיפך ממשיך להיות כזה ואת פשוט שותקת. יכולת לקום ולהתגרש אבל בחרת שלא לעשות זאת.
הדליקי נרות צדיקים והתפללי ואמן שבאמת כפי שאמרה בתך אילנית ז"ל בתקשור אולי יתרחש נס אלוקי .

קוראים יקרים


אני מקווה, במיוחד בימים אלה שהפריצות גדולה מאוד והרבה גברים ונשים נשואים לא מפסיקים לבגוד, שתלמדו מהסיפור הזה ותבינו שהמחיר שהילדים ישלמו על חטאיכם לא שווה את זה. לא טוב לכם יחדיו? תתגרשו ותבנו משפחה נוספת, אבל אל תהרסו לילדים שלכם את החיים.
שלכם לורד אריסטו דה סילבר

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש