זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 14/6/2012 16:39 ● ערב ערב 2554
זודיאק

טלה

-
התעוררות שמקורה בצורך לספק סקרנות לטייל ולחקור מחוזות רחוקים ומרתקים בנוף הגשמי וגם הרוחני, ימים אלה מאופיינים בקרבה לדמות נשית במשפחה שיחות נפש וסדר בראש. מסתמנת מגמת ניתוק או חיבור בסביבה החברתית הקרובה. אפקט המראה יסייע בידכם לראות תמונות ברורות להסיק מסקנות ולפעול.

שור

-
לשוורים ברור בימים אלה שעל מנת להשיג את מבוקשם עליהם לבנות פתח מילוט חדש. אנרגיה מצרה של התגוננות שאיננה במקומה יכולה להשפיע על תוצאות מעשיכם. זהו שבוע שגורם לפשפש ברגשות ובמושגי האהבה,אתם רוצים יותר ודורשים תשומת לב ואהבה ונוטים לשכוח ולהתעלם מכל הטעויות שעשיתם בעבר הלא רחוק. מומלץ לכם להלחם בחוכמה בכדי להשיג את מבוקשכם.

תאומים

-
נדמה כי הגעתם למנוחה ולנחלה, הקלפים מלמדים שלאחרונה המסגרות בחייכם מתבהרות, הספקות נעלמים ואתם חווים נבדלות או ייחודיות. זה הזמן בו תרגישו מיוחדים ומלאי כבוד והערכה לכל מה שהשגתם, בעיקר לשאלה כיצד?.יום הולדת זה יביא גאווה שתחמם את ליבכם.

סרטן

-
יום ההולדת בפתח מתחילים וממשיכים לחגוג את כל האלמנטים שמאפיינים חג ושמחה בלב. התלהבות והתאהבות, קלילות והומור. נסיעה והרפתקנות. לאלו שיש ילדים זה הזמן שילדכם יתאהבו במה שאתם. ובצדק.אתם בשיא משתקפת מגמת פיוס ברוב התחומים.

אריה

-
צפויה הצלחה שבאה בקלות יחסית. מוטיב של מנוחת לוחמים. אבל השאננות עלולה לפגוע בתדמיתכם בעבודה. אתם מנהלים - העגלה לא נעה ללא התערבותכם. חשוב לקחת נקודת רוחק רגשית. במסגרת הביתית צפויה לכם הפתעה דומה. תקלות וחיכוכים שלא נראה היה שיוכלו לבוא על פתרונן מסתדרות מאליו.

בתולה

-
מחליטים להתחתן. צריכים להתמסד. הופכים להורים. מפתיעים באהבה. זורמים במיוחד. רובכם מסכמים כשלוש שנים של הרמת כתף עיקשת וכעת לא זו בלבד שאינכם צריכים לתת דין וחשבון אלא רגש שהצורך במיסוד הקשר יבוא מרום נשמתכם. מתנות לאהובים וגילויי רגש רבים. מפתיע ומרגש.

מאזניים

-
התקיעות הסתיימה, התחלה חדשה בפתח, הרבה חיוניות ומרץ .
התחושה והתלהבות שהייתה די חסרה לכם בימים האחרונים שבה ומלווה את האנרגיה הטובה שלכם, מין מיניות ואהבה, עבודה רבה. פרידות וניתוקים חיוביים עבורכם. זהו זמן מתאים להתגבר על דפוסים שזמנם עבר. צאו לדרך חדשה!

עקרב

-
הצצה חיצונית לתוך חייכם תגרם באופן בלתי שגרתי. מאהב, מחזר יוצא דופן יפיח חיים. הנאה ו"היי" יאפיינו את השבועיים הבאים. אנרגיה התחלתית, מעבר מפנק בתנאי המגורים. גיחה לחופשה קצרה בחו"ל. קלפים נעימים לחוות מבטיח לכם הזודיאק.

קשת

-
חירות חופש ושחרור מכבלים מאפיינת את הקשתים כמוטיב מוביל בחייכם, אלא שהשבוע תחוו את עוצמתה של האנרגיה הזו. נסיעת יחיד תגרום לכם להרהורי נפש לכיוון החופשי. עד שובכם תספיקו להבין את מידת התלותיות שלכם בתא המשפחתי (החונק).

גדי

-
חדלו מהביקורת העצמית המעיקה, דאגה לכולם תגרום לכם לשכוח שאתם אנושיים ולוקחים על עצמכם עד כדי אפיסת כוחות וחוסר אנרגיה. הקלפים שלכם ממליצים על הצורך שלכם באווירה הרמונית נעימה במסגרת הבית והמשפחה. איך לא?!

דלי

-
אתם צפויים לחוות תסכול מחוסר היכולת שלכם להחליט, האנרגיות שלכם עייפות וזה הזמן לקחת החלטה וליצור שינוי פנימי שיגרום לכם להאמין ביכולת שלכם. מוטב לכם להגדיר את חרדתכם כי אז תגלו שאתם פשוט לא בנויים לחשוש. מנוע פנימי כשלכם יסייע וילהיב את כולם סביבכם.

דגים

-
שבוע מפנק במיוחד בכל הקשור לגמול ותגמול. הדברים מגיעים אליכם בקלות מדהימה יחסית. בעבודה למשל כאשר אתם בטוחים שהגיע הקץ ואתם בוחרים לעזוב הקלפים מלמדים על הפתעה . הצעה מפתה מצד המעסיק הנוכחי. מתנה מפנקת מבני זוגכם תפתיע אף היא בעוצמתה.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש