פסטיבל הג'אז הוקדם

מאת: ראובן זלץ ● 14/6/2012 18:50 ● ערב ערב 2554
לראשונה מאז החל הפסטיבל, החליטה הנהלתו להקדימו בכחודש, והוא ייערך השנה מתאריך 30 ביולי עד ל- 2 לאוגוסט. דובי לנץ ואלי דג'יברי מונו השנה מנהלים אמנותיים ויובילו את הקו המוסיקלי של הפסטיבל
פסטיבל הג'אז הוקדם

פסטיבל 'ג'אז בים האדום' הפך למסורת בלוח התאריכים התרבותיים בארץ ואשר במסגרתו, ב-25 שנות קיומו, זכה הקהל הישראלי ליהנות ממופעים של אמני ג'אז מהגדולים בעולם. בארבעה ימים של חוויה עשירה המשלבת מוסיקה, שמחה וים, סוחף אחריו הפסטיבל עשרות אלפי מבקרים צעירים ומבוגרים, תיירים רבים, נופשים וכמובן תושבי אילת. את הפסטיבל מנהלים השנה לראשונה דובי לנץ ואלי דג'יברי. החיבור המיוחד בין השניים ישלב גם השנה סגנונות שונים והשפעות מגוונות בין ענקי סצינת הג'אז בעולם לבין מוסיקאים ויוצרים ישראלים. השנה, צפויים להגיע לפסטיבל, בין השאר, כריסטיאן מקברייד, קני גארט, כרמן סוזה ודודו טסה ואחרים.
את הסיבה להקדמת הפסטיבל, אמרו בהפקה כי, הפסטיבל הוקדם השנה בחודש משתי סיבות: הראשונה היא יישור קו עם פסטיבלים אחרים בעולם המתרחשים בקיץ, וכך יהיה קל יותר לשלב את האמנים המשתתפים בפסטיבל באילת. הסיבה השנייה היא שנת הלימודים הבאה שתיפתח מוקדם יותר - וכך יוכלו חובבי הג'אז הצעירים והמשפחות להגיע גם הם וליהנות ממנו.