תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 19/6/2012 20:23 ● ערב ערב 2555
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע שנולדו במזל תאומים


הכוכב וונוס, הנמצא עדיין בנסיגה במזל שלכם, עלול לגרום לכם לטעות באבחנתכם האישית לגבי אנשים קרובים לכם. חכו עד לסיום הנסיגה בכל הנוגע לגיבוש דעה סופית ועשייה.

תאומים


אתם נכנסים לתקופה אינטנסיבית ומעניינת מצד אחד, אך מצד שני ייתכן ואתם נוטים לשכוח את האנשים הקרובים לכם בלהט העשייה שלכם, עובדה שגורמת לתסכול רב לאלה הקרובים לכם, אך לא מעזים להתקרב אליכם יתר על המידה מחשש שייפגעו מכם. נסיגת הכוכב וונוס מביאה אתכם לידי טעויות ביחסי האנוש שלכם, ואתם חייבים לנסות להיות יותר גמישים וסבלניים.

סרטן


הצורך שלכם בלהיות בסדר עם הסביבה הקרובה שלכם יכול לגרום לכם לכך שאתם מאבדים במידה מסוימת את היחסים החברתיים שרכשתם עד עכשיו. אנשים שאינם במעגל הראשון של חייכם מרגישים שזנחתם אותם לטובת משפחתיות שאומנם ברור שהיא תהיה במקום הראשון עבורכם, אך ישנם עוד אנשים שזקוקים לכם – ואתם מפנים להם את הגב.

אריה


אתם נמצאים עכשיו כחודש לפני יום ההולדת ומתחילים לחוש בירידה האנרגטית המלווה אתכם תמיד בתקופה זו. נכון שמצד אחד אתם עטופים באירועים הממלאים את לבכם, אך מצד שני אתם שואלים את עצמכם לא אחת האם הכל מתנהל בסדר בחייכם, כיוון שישנם גם הרבה רגעים של בדידות. נראה שאת התשובות תבינו בשלב יותר מאוחר בחייכם.

בתולה


התחושה שלכם היא שאתם שרויים עדיין בעין הסערה, ודברים רבים שאינם בשליטתכם מתרחשים סביבכם, ולכם אין שליטה על הנסיבות, אלא רק על היכולת לנסות ולהיות מעורבים פחות בהתרחשויות. בשבוע הקרוב, יתחיל הכוכב וונוס לצאת מהנסיגה ולאט לאט, יתחיל להיות לכם יותר קל עם עצמכם ועם הקרובים לכם.

מאזניים


בחודש הקרוב, מומלץ לכם להתרכז בעצמכם על מנת ללמוד ולהביא את עצמכם למרכז חייכם. עד לאחרונה, הייתם עסוקים מאוד עם אחרים, ונראה שתנאי החיים היו כאלה שהיה לכם הכרח לכך. ואולם, עכשיו, אתם נמצאים בעיתוי מצוין לגרום לעצמכם להצליח יותר בקריירה האישית שלכם ובדברים החשובים לכם באמת.

עקרב


אתם המזל שיש לו יכולת אישית גבוהה מאוד לעמידה בלחצים, ולכן בתקופה הקרובה, למרות הקשיים, נראה שתעמדו איתן מול היכולות האישיות שלכם. הצורך שלכם בללמוד ולהתפתח שלח אתכם לעסוק בתחומים שיכולים לאפשר לכם להתקדם ולהגיע אל המקום אליו אתם שואפים להגיע. אל תתנו לפחדים לנהל אתכם, והיו אתם המושכים בחוטים של חייכם.

קשת


נושאי מערכות היחסים בחייכם תופס אצלכם תאוצה כיוון שאינכם בטוחים שאתם נמצאים בצד הנכון של המתרס. לאחרונה, הייתה לכם נטייה לוותר על עצמכם למען מטרה שהגדרתם אותה כחשובה עבורכם, אך דרשה מכם המון אנרגיה אישית שדחקה את האני הפנימי שלכם הצידה. הגיע זמנכם להתחבר באמת אל הפנימיות שלכם, לא לברוח מהתובנות וליישמן במציאות.

גדי


אתם נמצאים בדיוק בתקופה שהיא כמחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם, ולכן נראה שההישגים שלכם עד עכשיו עומדים למבחן בעיניכם, ויש לכם את הצורך הפנימי לבדוק האם אכן אתם פועלים נכונה. מומלץ לכם להיעזר באנשי מקצוע מתאימים, כיוון שיש לכם נטייה לשפוט את עצמכם בחומרה ולא לפרגן לעצמכם גם אם אתם נמצאים בשלב של עלייה.

דלי


בית העבודה שלכם מופעל ונראה שאיכשהו הגעתם למימוש בו חפצתם מזמן. גם חוסר היציבות הכלכלית שלכם כבר אינו מפריע לכם כבעבר, כיוון שמצאתם בתוך עצמכם את הפתרון כיצד לפעול על מנת להביא את היעדים שלכם למימוש והצלחה. זה הזמן שלכם להשקיע בצעירים מכם במשפחה הגרעינית ולממש את עצמכם בכל תחום יצירתי שתבחרו.

דגים


הצורך שלכם לקבל אישורים מאחרים שאכן פעלתם כשורה, הינו רב במיוחד, וזאת גם לאור העובדה שאנשים קרובים לכם לעיתים מנצלים אתכם על מנת לגרום לעצמם נוחות מאחר והם יודעים שיש על מי לסמוך. ייתכנו עימותים עם אנשים קרובים לכם על רקע ניגודי השקפות בנושאים אישיים ומשפחתיים בהם כל אחד מושך לכיוון שלו.

טלה


הכוכב אוראנוס, הנמצא בשליש הראשון של המזל, גורם למרביתכם לפעול בצורה אימפולסיבית בכל הנוגע לניתוק קשרים עם אנשים קרובים לכם. זה הזמן הנכון לחשוב פעמיים בכל פעם שאתם שומעים תלונה כלשהי המופנית כלפיכם ולא להסיק את המסקנות שיהיו נוחות יותר עבורכם – אלא שיהיו מותאמות למציאות, וזאת על מנת שלא תפסידו קשרים קרובים.

שור


זוהי תקופה מאוד מעניינת עבורכם. אך נראה שלצד השמחות שהיו לכם עד לאחרונה, ישנן דאגות לא מעטות ובעיקר בענייני כספים. אנשים קרובים לכם זקוקים לעזרה, ואתם חייבים לפעול על מנת לעזור להם וגם להיות במחיצתם. בדקו בשנית האם הם לא דורשים מכם יותר מדי אנרגיה והאם אינם יכולים להסתדר בעצמם – אך נוח להם יותר לבקש ולדרוש מכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש