רהיטי העיר

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 20/6/2012 11:58 ● ערב ערב 2555
ריהוט לבית, למשרד ועוד. זה הזמן להתחדש בריהוט איכותי במחיר נוח אצל המומחים בתחום
רהיטי העיר

מי לא מכיר את החנות הקטנה והמטריפה של ריהוט הממוקמת במרכז הוכמן? כן כן העסק הוותיק שפועל כבר למעלה מ- 54 שנה בנוף האילתי, העסק של משפחת הוכמן, שעבר מאב לבן, ומזה שנה וחצי – בידיו הנאמנות של חיליק.
את חיליק אין אילתי שלא מכיר, שמו יצא למרחוק בזכות היותו מקצוען בתחום הריהוט למעלה מ- 24 שנה, מכיר את הענף לפני ולפנים. "ניסיוני רב השנים גם בתור מרכיב מאפשר לי להכיר את העבודה גם מבפנים ולעמוד על האיכויות וטיב העבודה של הריהוט, וכמוכר – להביא ללקוח את המוצר האיכותי ביותר", כך חיליק.
חיליק: "ראשית, אני מוכר אמינות, יושר, שירות ומקצועיות מעל הכל", אומר חיליק ומוסיף: "אנחנו משתדלים להביא לקהל האילתי את הסחורה הטובה ביותר במחירים הסבירים ביותר".
"אנו רוצים להודות לכל האילתים שבחרו להצטרף למעגל לקוחותינו", אומר חיליק, "בזכותכם הכרנו את הדרישות של הקהל האילתי ועשינו הכל כדי לרצותכם: פתחנו קשרים עם יצרנים חדשים מהארץ ומחו"ל, גייסנו ספקים חדשים, שדרגנו תצוגה, אנו עושים את המיטב בתחום האספקה ועוד".

מה מוכרים כאן?


בחנות ניתן למצוא רהיטים של חברות מובילות בשוק, ביניהן: מזרנים - 'סימונס', 'סילי' ('דינמיק'), 'וידר', 'פולירון'; 'הרדור', 'קסטל' ו'נגריית איכות' – ארונות ופרזול. בחנות תמצאו גם ספות נוער, בסיסי מיטה ומיטות מתכווננות, סלונים קומפלט, כורסאות טלוויזיה ומזנונים ועוד. לאחרונה, הצטרפת חברת 'עין חרוד', המובילה בריהוט עץ מלא (גם לחדרי ילדים) כמו גם חברת 'Bella Ligna', שמייצרת מערכות ישיבה (סלונים) מעור ברמה גבוהה מאוד, בעיצוב מודרני ועם זאת – במחירים סבירים לחלוטין, ואם חשקה נפשכם בריהוט מודרני – תמצאו בחנות גם ריהוט מבית חברת 'זולה'. בתחום ריהוט לעסקים, תמצאו ב'רהיטי העיר' מבחר גדול של ריהוט משרדי, כיסאות מכל הסוגים וכן כיסאות בר. בנוסף, תוכלו להנות משירותי עיצוב מידיו של מעצב סלונים מבד במקום, שיהפוך כל חלום שלכם למציאות.
באולם התצוגה תוכלו להתרשם ממבחר דוגמאות וכן תוכלו להזמין מקטלוגים. בנוסף, ניתן להתרשם ממגוון הרהיטים גם באתר האינטרנט B144 ולהזמין ישירות דרך הטלפון ללא צורך להטריח את עצמכם.
על מבצעים תוכלו להתעדכן בחנות או בפרסומים השונים.
"הנכם מוזמנים לבקר אותנו, להתרשם מהתצוגה והכל תחת הסיסמה: שירות, אמינות ושוב שירות".

'רהיטי העיר', רחוב מדין 12 (הוכמן לשעבר – מתחת לבית 'ערב ערב'). טלפון:
08-6375555.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש