משקפיים אופנתיים לכל מצב

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 20/6/2012 16:02 ● ערב ערב 2555
תופעה: יותר ויותר ישראלים מרשים לעצמם היום יותר מזוג משקפיים אחד (לפעמים אפילו חמישה או שישה!) ומתאימים מסגרת אופנתית לכל מצב – לעבודה, לחדר כושר, לבילוי - ממש כמו שמחליפים ג'ינס או טי שירט האחראית העיקרית – רשת 'אופטיקה הלפרין', שמאפשרת היום להתחדש במותגי האופטיקה הנחשקים בעולם, מ- PRADA ועד –RAY-BAN ו-GANT ובמחירים נמוכים במאות אחוזים מהמקובל בענף האופטיקה. שיק במשקפיים
משקפיים אופנתיים לכל מצב

זה קורה בכל העולם ועכשיו גם אצלנו: בשנים האחרונות, מגלים מרכיבי המשקפיים בישראל את הפוטנציאל של משקפי הראייה כאביזר אופנה עתיר שיק. החדשות: רבים מהם כבר לא מסתפקים בזוג משקפיים אחד, ויש לכך סיבות טובות: הרי במהלך היומיום, אנחנו משתנים ללא הרף. רגע אחד אנחנו בפגישת עבודה, כמה רגעים אחר כך – אנחנו משחררים אנרגיות בחדר כושר וכמה כפיפות בטן. מאוחר יותר, אנחנו בבילוי עם חברים. זה אך טבעי, שכמו שאנחנו מחליפים את החולצה המחויטת בטי שירט צבעונית, נעדכן את הלוק גם בגזרת המשקפיים.
מסתבר, שדווקא בתקופה הכלכלית הנוכחית, מרשים לעצמם ישראלים רבים להתחדש במספר משקפי ראייה אופנתיים – לפעמים אפילו 5 או 6 זוגות – במחיר של זוג משקפיים אחד!
מי שיזמה והינה האחראית העיקרית לכך שהיום כבר אפשר לתמרן בקלות בין כמה זוגות משקפיים, היא רשת 'אופטיקה הלפרין', שמאפשרת היום להתחדש במותגי האופטיקה הנחשקים בעולם מ-RAY-BAN ו- TOMMY HILFIGER ועדGANT ו- PRADA במחירים נמוכים במיוחד - לעיתים עד כשליש מהמחיר ברשתות האופטיקה המתחרות!
בימים אלו למשל, יצאה הרשת במבצע 1 + 3, על כל מותגי האופטיקה בחנויות הרשת, כשהטרנד החם הוא להתחדש במספר מסגרות פלסטיק אופנתיות בצבעוניות מגוונת ולהתאים אותן לנעליים, לג'ינס או לשמלה.
מהפכת המחירים של 'אופטיקה הלפרין' מייצגת את הקו המנחה את הרשת מיום הקמתה – משקפיים אופנתיים במחירים הוגנים ומאפשרת לכל ישראלי המרכיב משקפיים, להנות מאיכות של מוצר יוקרה, במחיר של מוצר צריכה לכל כיס ולהחליף משקפי ראייה בהתאם לאירוע, למצב הרוח או לבגד, וכמובן – בלי לקבל טלפון מודאג מהבנק...