יום גדול על במה אחת

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 20/6/2012 17:05 ● ערב ערב 2555
ברשת 'ישרוטל' ממשיכים את מסורת הפקות הקיץ היוקרתיות לילדים. לאחר שיובל המבולבל עשה את זה על במה אחת עם גרי המבורגרי, דוד חיים עשה את זה עם אודי ואביעד ורינת גבאי עם עודד פז, חוזר השנה אליל הקטנטנים יובל המבולבל למופע ייחודי ובלעדי עם כוכב הילדים הגדולים יותר, טל מוסרי, במופע חוויתי, קצבי ומהנה שיעשה לילדים שלכם את היום ואת הקיץ. אל תפספסו
יום גדול על במה אחת

האמת, בכל שנה כשהחופש הגדול מתקרב, אני שואלת את עצמי איזו הפקת קיץ יעלו הפעם ברשת 'ישרוטל', והאם גם זו החדשה תהייה טובה כמו קודמתה. להפתעתי (או שלא), בכל פעם מחדש מצליחים ברשת המלונות למצוא את הנוסחה המנצחת שקובעת רף גבוה להצלחה.
הייתה זו רשת 'ישרוטל' בחסות מנהל הבידור הרשתי, עופר אסרף, שהשכילו להבין כבר לפני חמש שנים, שעם כל הכבוד לאורחים המבוגרים במלונות, בקיץ, הדגש צריך להיות על הילדים, או כמו שאמר השבוע אסרף, "הבנו שבסופו של דבר הילדים הם אלו שמחליטים עבור ההורים לאיזה מלון לחזור". ואם להשאיר את ההחלטה בידי הילדים, אין פלא שבכל קיץ מחדש, מנצחות הפקות הקיץ לילדים של רשת 'ישרוטל', שלא רק מפגישות על במה אחת שילובים מפתיעים בין גיבורי הילדים הצעירים יותר והצעירים פחות, אלא שבכל שנה מחדש מדובר בהפקה ייחודית ובלעדית לרשת.
מאות אלפי שקלים משקיעה גם השנה 'ישרוטל' בהצגת הקיץ 'יום גדול' בכיכובם של טל מוסרי, כוכב ערוץ הילדים ויובל המבולבל, אלילם של הקטנטנים, והכל תמורת 22 הצגות בלבד שתועלינה בימים שלישי ושישי על במת תיאטרון ישרוטל במלון 'רויאל גארדן' במרוצת חודשי הקיץ הקרובים (ההצגה האחרונה תתקיים ב-24-9-12). ואם תוסיפו לשני הכוכבים הגדולים ארבעה מחברי להקת 'טררם', טקסט של אסף אשתר הכישרוני, כוריאוגרפיה של שחר פרץ והפקה של עופר אסרף בכבודו ובעצמו, הרי לכם להיט תורן שיעשה את זה לילדים בקיץ הקרוב. ואם שאלתם את עצמכם מה לגבי ילדי אילת, כדאי שתרשמו כי רק בחודש יוני וזה אומר שלא נשאר עוד הרבה זמן, הכניסה לילדי אילת תתאפשר על בסיס מקום פנוי בימים שלישי ושישי בעלות של 60 ₪ לכרטיס.

אל תמהרו לגדול


יובל המבולבל, ילד חביב אך מבולבל כמיטב המסורת, מתמודד על תקן ממלא מקום בשעשועון טלוויזיוני. לצערו כי רב מגלה המבולבל כי מפאת גילו הצעיר הוא מסיים את השעשועון במקום האחרון. יובל המאוכזב שוכב בלילה על מיטתו ומבקש רק דבר אחד- להיות גדול. לא נגלה לכם איך זה נגמר כדי לא להרוס את ההפתעה, מכל מקום עלילותיו של יובל שזורות בשירים קצביים, בקטעי ביניים כובשים של חברי להקת 'טררם' ובשיתוף פעולה מוצלח עם טל מוסרי שכובש יחד עם יובל את הקהל ואת לבבות הילדים. גם ההורים באולם לא נותרים אדישים להפקה שמעלה על במה אחת לא פחות מ-14 "טלנטים" (כולל כוכבי הילדים של רשת י'שרוטל') ומצטרפים לחגיגה הקצבית המסחררת הזו, כשהמסר המועבר לילדים הוא חד וברור - אל תמהרו לגדול, עשו את הכל בקצב הנכון.
ביום שישי האחרון יצאו לדרך שתי ההופעות הראשונות ואם לשפוט את תגובות הקהל, הרי שפעם נוספת הצליחה 'ישרוטל' לחתום על הצגת הקיץ שתכבוש את הילדים.
השנה בשל ההחלטה להקדים את המופע כבר לאמצע חודש יוני, עבדו השחקנים יחד עם צוות התיאטרון בניצוחה של המנהלת עדי פלד בלחץ מטורף על מנת לעמוד בזמנים כמו שמעיד עופר אסרף על ההכנות והחזרות האינטנסיביות. אם לא די בלחץ הזמנים, הרי שבין לבין נאלץ יובל שם טוב, הלא הוא יובל המבולבל, להשלים חזרות לתוכנית 'לרקוד עם כוכבים' ולהשלים צילומים לסדרה החדשה שלו בערוץ הופ- 'מר עגבנייה'. עד כדי כך הכל היה אינטנסיבי סביב השחקן, שבאחד מימות השבוע שלפני המופע הראשון, הוטסה לאילת בת זוגו לריקודים של יובל בתוכנית 'לרקוד עם כוכבים', ויחד הם ערכו את החזרות הנדרשות לפני התוכנית באחד האולמות הפנויים במלון 'הנסיכה'. "אני סוגד לאדם הזה", אומר אסרף ומעיד על מקצועיותו של שם טוב ואהבתו לכל מה שהוא עושה. טל מוסרי גם הוא, נדרש ללוח זמנים לא פשוט לאור העובדה כי גם הוא באמצע החזרות למופע הילדים נאלץ לעלות למרכז הארץ להשלים את צילומי התוכנית 'שש טוס' בכיכובו בערוץ הילדים. "כך יצא טירוף גדול שבשבוע הגורלי לפני המופע רק פעמיים היה כל הקאסט על הבמה", אומר אסרף ומספר כי ביום שלפני המופע הוא נאלץ לפנות לבית החולים שתיים מכוכבות רשת 'ישרוטל' שהתמוטטו מעומס העבודה. "אבל יש תוצאות", הוא אומר, ויעיד על כך הקהל הנלהב שחזה כבר בשתי הצגות ביום שישי האחרון.
ואם בילדים ומחליטנות עסקינן, הרי שברשת 'ישרוטל' החליטו השנה להעלות הילוך ולרדת לפרטים הקטנים ביחס הישיר אל ילדי האורחים במלונות הרשת. ממש כמו בשבוע ה'ילדודס' גם בקיץ הקרוב, יזכו הילדים ברשת ליחס מיוחד, שיתחיל בקבלת פנים חגיגית עם ההגעה לבתי המלון ולא רק להורים: עוגות מיוחדות, סמודיס, שיפודי מרשמלו ועוד, דרך ארוחות מיוחדות לילדים, פעילויות מיוחדות ושלל הפתעות".
כך שמי שיגיע בקיץ הזה לאחד ממלונות רשת 'ישרוטל' צפוי מן הסתם לחזור לרשת כבר בקרוב כי ככה ירצו הילדים ועם ילדים הרי לא מתווכחים. עובדה.
כרטיסים למופע 'יום גדול' לתושבי אילת, ניתן לרכוש בקופת התיאטרון במלון 'רויאל גארדן' עם הצגת תעודת תושב בתוקף, בין השעות 11:00-19:00 בכל יום למעט יום א'.