תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 11/7/2012 09:04 ● ערב ערב 2558
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע מזל סרטן


השבוע, זהו זמן שבו מומלץ לכם לבדוק את ההתנהלות הכלכלית שלכם כיוון שכוכב התקשורת עומד לבצע נסיגה בבית הכספים שלכם.

סרטן


ייתכנו מצבים לא פשוטים בהתמודדות עם נושאי בית ומשפחה. השבוע תידרשו ואף תיתבעו לתת את מיטבכם ולא בהכרח תקבלו משוב על מאמציכם. העבודה תהיה רבה והלחץ עליכם גדול. מסוף השבוע והלאה, זהו זמן טוב יותר לבדיקה של המטרות שלכם בחיים. נסו לראות מאיפה הדחפים והרצונות שלכם נובעים והאם הדברים עדיין רלוונטיים.

אריה


בתקופה הקרובה, ייתכן איזה חוסר מנוחה שעליכם להתמודד עימו. ייתכן שמכרים יבקשו מכם עזרה, אך עליכם לנסות לא לערב חברים ועסקים בשלב הזה ולהגיע לבד להחלטות. התקשורת שלכם עם אחרים נוטה להיות בעייתית, ולא בטוח שאתם מבינים היטב את מה שאומרים לכם. ולכן, עליכם להיות ברורים במסרים שאתם מעבירים.

בתולה


זהו זמן טוב לעיסוק במיסטיקה ולשחרור לחצים ומתחים בעזרת לימוד עצמי. הימנעו מלבקש דברים שאתם יכולים לסדר בכוחות עצמכם. מסוף השבוע ואילך, ייתכנו התפתחויות מהירות עם צורך בהחלטות מיידיות. הקשיבו בעיקר לאינטואיציה הטבעית שלכם. אל תרשו לתכונה שלכם להיות רגישים יותר לסדר ולחפצים שלכם לנהל את חייכם.

מאזניים


זהו זמן רגיש במיוחד בתחומי הזוגיות. יחסים עלולים לעלות על שרטון ועליכם להיזהר. יהיו הרבה התדיינויות או משאי ומתן פוטנציאליים. הרגשות שלכם נוטים להיות מוקצנים בתקופה הקרובה, ולכן מומלץ לכם להישאר רגועים עד כמה שניתן. השקיעו בכל הקשור לנושאי קריירה כדי לשווק את עצמכם ולבנות את השם המקצועי שלכם.

עקרב


מומלץ לשמור יותר על הבריאות כרגע, אם כי כדאי לשמור על קור רוח ולא להיגרר למצבים רגשיים שנובעים מפחדים סמויים שמשפיעים לכם על מצב הרוח. שימרו על תזונה ועל איזון כללי. התחום הרומנטי מפתיע ואופטימי. אתם רגשיים יותר ומעוניינים להעמיק את הקשרים שלכם. ייתכנו חילוקי דעות קצרים ביניכם לקרובים לכם – אך הם ייפתרו במהרה.

קשת


הימנעו מהשקעות פיננסיות או ספקולציות כלכליות. זהו זמן לא מתאים להתחלות עסקיות. אתם רכושנים יותר כלפי אחרים מבחינה רגשית וקשה לכם לא לריב איתם. עניני בריאות עלולים להאפיל על הכל, שימרו על תזונה ועל איזון כללי. יש לכם נטייה לרכושנות רגשית וזה עלול לסבך אתכם ביחסים עם הקרובים אליכם.

גדי


לא מומלץ ליזום התחלות חשובות בנושא הבית, דחו כל מה שחשוב לימים הבאים. ייתכן שתאלצו להתמודד עם מישהו קרוב. מסוף השבוע, יהיה לכם זמן נחמד, ילדים עשויים להביא הרבה יותר נחת מהרגיל. זהו זמן בו אתם מרגישים שאין סוף לבעיות ולמתחים, ולכן כדי להקל על עצמכם, מומלץ לכם לקחת הפוגה ולצאת לחופשה קצרה.

דלי


נסו לא להגיב בצורה אימפולסיבית, למרות הדחף לעשות כן. התקשורת שלכם עם אחרים נוטה להיות בעייתית, לא בטוח שאתם מבינים היטב את מה שאומרים לכם. מסוף השבוע, יהיה לכם צורך בעימות עם אנשים שאומרים לכם גם את מה שאתם לא מעוניינים לשמוע. בשבוע הקרוב, יגיע לשיא הצורך לקשרים עם אנשים שאינם במחוז המגורים שלכם.

דגים


עדיף לא להוציא כספים כרגע. היכולת שלכם לקחת החלטות בנושא זה אינה במיטבה. אתם רגישים יותר לחפצים שלכם וקיימת הנטייה להישמר מאחרים. הכוכב נפטון הנמצא במזל שלכם לעיתים לא נותן לכם לראות את המציאות בעין אובייקטיבית ולכן מומלץ לכם להקשיב לאחרים. זהו זמן טוב לעיסוק במיסטיקה ולשחרר לחצים ומתחים בעזרת לימוד עצמי.

טלה


השבוע נפתח כאשר הירח, המביא איתו רגשות, נכנס למזל שלכם, עובדה שתביא איתה התלהבות, אנרגטיות, יוזמה, התחדשות. זהו אינו זמן מתאים בכל הנוגע להוצאת כספים, ולכן הימנעו מלהתפתות לרכוש דבר יקר ערך. השבוע תיטו להשקיע יותר אמוציות ולהיסחף למריבות - נסו להתבונן פנימה ולראות מה מניע אתכם.

שור


מומלץ לכם להיות זהירים יותר השבוע כיוון שהמערכת החיסונית שלכם רגישה יותר בגלל ביקורם של שני כוכבים משמעותיים בבית הבריאות שלכם: מארס כוכב העשייה וסטורן כוכב הגורם לכם לקחת אחריות. במידה ותתנהלו היטב עם אנרגיית הכוכבים הדורשים עשייה מבוקרת – תעלו על דרך המלך ותצליחו ובמידה ולא, אתם עלולים להרגיש חלשים.

תאומים


בשבוע הקרוב, בשל ביקורם של שני כוכבים המביאים איתם שמחה ונחת מבחינה אישית וזוגית – עלולה להיות לכם תחושה של נטייה לרכושנות רגשית וזה עלול לסבך אתכם ביחסים עם הקרובים אליכם. למרות שאתם ילידי מזל תאומים, אתם יותר קנאים ועלולים להתנהג בילדותיות. נסו להיות בוגרים יותר ולהבין שהרגישות שלכם מוקצנת.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש