תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 17/7/2012 20:38 ● ערב ערב 2559
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע מזל סרטן


מאחר וכוכב התקשורת עומד לבצע נסיגה במזל שלכם ובבית הכספים, מומלץ להיות זהירים יותר בנושא, כיוון שייתכן ואתם עלולים לחרוג מההוצאות שתכננתם.

סרטן


השבוע, ייפתח אצלכם בתחושה טובה ובהבנה שלאט לאט אתם מתגברים על הכל ובכוחות עצמכם. מכיוון שהכוכב מרקורי נמצא בנסיגה בבית הכספים שלכם, הרי שזה לא הזמן להוציא כספים מיותרים על מותרות, אך זה בהחלט הזמן לפנק את עצמכם בקנייה חשובה שמזמן רציתם לבצע אותה, אך עד היום דחיתם זאת. היזהרו מלהיות רכושנים כלפי אנשים הקרובים אליכם רגשית.

אריה


התעסקות ברוחניות עשויה להיות לכם מועילה מאוד, כיוון שכרגע אתם נוטים להיות שקועים בצרכים הרגשיים שלכם. תוכלו לשחרר חלק מבעיותיכם, בעזרת עיסוקים רוחניים. ייתכנו קשיים עם הסביבה הקרובה שיגרמו לכם לרצות להסתגר ולהפחית במגע עם אחרים, בעיקר כדי להחביא את הרגשות שלכם. נסו בכל זאת לבוא במגע עם אנשים ולנצל את השפעת יופיטר המיטיב לקידום עצמכם.

בתולה


מבחינה חברתית זהו זמן רגיש, כיוון שיש קונפליקט בין ההבנה הרגשית שלכם להבנה ההגיונית. הקשיבו יותר לרגש שלכם גם אם זה נראה נוגד את כל מה שהאמנתם בו עד עכשיו. הכוכב מרקורי מבצע את נסיגתו בבית תת המודע שלכם, כך שנראה וייתכן שיצופו דברים שלא הייתם מודעים להם עד היום ואתם נאלצים להתמודד עם עובדות חדשות שיכולות לשנות את תפיסת עולמכם.

מאזניים


נושאי עבודה יפתחו את השבוע הקרוב, ואתם תיאלצו להתמודד ולהחליט החלטות לא קלות שיש להם השלכות עתידיות לגביכם. יכול להיות שתאלצו להתמודד עם העובדה שתוכניות שתכננתם לא ייצאו לפועל וייתכן שזה בגלל העובדה שלא השקעתם מספיק יחסי ציבור כדי למנף את עצמכם. הצורך שלכם לחולל מהפך בחייכם הינו מעשי, רק מומלץ לכם להבין שהדבר ייקח זמן.

עקרב


בתקופה הקרובה, מומלץ לכם לעסוק בענייני עבודה ולדאוג לכך שהממונים עליכם ידעו מהן התוכניות שלכם על מנת שלא יהיו לכם הפתעות בהמשך. ייתכנו שיבושים ושינויים במקום העבודה שיגרמו לכם לתסכול ולתחושה שאתם לא מובנים כראוי, ולכן זה הזמן עבורכם לנהל שיחות מוטיבציה גם עם אלה שעובדים איתכם על מנת שתעבדו בשיתוף פעולה וכך תצברו יותר כוח עבור עצמכם.

קשת


בתקופה הקרובה, יהיה כוכב התקשורת בבית המקושר עם כל הקשור לבירוקרטיה, ולכן אתם חייבים להיות ברורים ומובנים עד כדי אסרטיביות עם אנשים הנמצאים איתכם בקשרים. ייתכן שעד היום לא הייתם בהכרח ברורים, ולכן לפעמים לאנשים קרובים הייתה תחושה שהם יכולים לספר לכם ככל העולה על רוחם ואתם תסכימו, אך הכל תלוי בדרך היכולת שלכם להבהיר דברים ולשמור על קור רוח מתאים.

גדי


אתם נמצאים בתקופה מאוד רגישה עם אנשים קרובים לכם בנושאי זוגיות ועבודה. ייתכנו יחסים שיעלו על שרטון, וזאת כיוון שאתם נוטים ליתר חריפות ורגישות בתקופה הזו. נסו להתבונן פנימה ולראות מה מניע אתכם ובדקו האם אתם פועלים בצורה ישרה ואף שוויונית עם האנשים הקרובים לכם. מבחינתכם תיתבעו לתת את מיטבכם ולא בהכרח תקבלו משוב על מאמציכם. העבודה תהיה רבה והלחץ עליכם גדול.

דלי


מומלץ להיזהר ולא להיכנס לעימותים עם אנשים קרובים. יופיטר, הכוכב המיטיב, נמצא אצלכם בבית המקושר עם ילדים ויצירה, כך שאלה מכם שיש להם ילדים, עשויים למצוא עצמם נהנים בחברתם ויוצרים זמן איכות רב. זה הזמן לעשות את השינויים המתבקשים בחייכם ולדאוג לכך שתיזכרו בעיני הקרובים לכם בזמן שאתם איתם, כאנשים עם חשיבה חיובית.

דגים


אתם עסוקים מאוד בענייני בית ומשפחה ונראה שקיימת אצלכם התלבטות כיצד לנהוג כדי להיות בסדר עם עצמכם ועם הזולת. היזהרו בתקופה הקרובה ממריבות שיכולות לנבוע מכך שאתם בסך הכל נמצאים במצב של הגנתיות יתר. זה יקשה על כל מי שקרוב לכם. המשיכו להימנע מהשקעות פיננסיות או ספקולציות כלכליות. שילוב כוכב אוראנוס הגורם להפתעות ונסיגת הכוכב מרקורי 'מבטיחים' חוסר יציבות.

טלה


היזהרו מלהיות רכושנים כלפי אנשים הקרובים אליכם רגשית. קיימת כרגע נטייה כזאת, והיא עלולה ליצור מתחים וריבים. לא מומלץ לכם ליזום התחלות חשובות בנושא הבית, דחו כל מה שחשוב לימים הבאים. ייתכן כי נושאי משפחה ובית יטרידו ויעיקו לא רק בשבוע הקרוב, אלא גם למשך כל החודש הקרוב, ולכן במידת האפשר, אפשרו לעצמכם להתרחק קצת ממרכז העניינים.

שור


בשבוע הקרוב, ייתכנו אצלכם מצבים של חוסר סבלנות המתבטאים בכך שאתם עלולים להיכנס לעימותים עם הקרובים לכם בבית המשפחה הקרובה, ובעיקר על רקע עבודה. נסו להיות מאופקים. הימנעו מנסיעות לא דחופות ומיצירת מפגשים חשובים בעבודה. מומלץ לכם להתרכז יותר בעצמכם ולשמור יותר על הבריאות ואורח חיים נכון. נסיגת הכוכב תקצין אצלכם את הטעון תיקון.

תאומים


בימים הקרובים, תהיו עסוקים בנושאי כספים, אך הימנעו מלהתפתות לרכוש דבר מה, כיוון שעכשיו זה לא הזמן המתאים לקניות ולבזבוזים מיותרים. היו זהירים בכל הנוגע להשקעות פיננסיות. למרות שכוכב יופיטר מבקר במזל שלכם, לא מומלץ להתחיל עסקים חדשים או פרויקט רווחי חדש. את התקופה הקרובה העבירו בניסיון לשפר את מקום המגורים שלכם גם אם הדבר כרוך בשיפוצים.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש