היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 17/7/2012 20:43 ● ערב ערב 2559
היכל התרבות

מופע סופשנה – להקת רוח דרומית


הנכם מוזמנים לערב שכולו זמר עם שירים חדשים בהופעת בכורה. הלהקה תארח את חבורות הזמר מפתח תקווה ומגן יבנה. כל ההכנסות מערב זה יועברו כתרומה לוועד למען החייל באילת.
יום חמישי, 26.7.12, 20:30, 'בית פיליפ מוריי', כרטיסים: 08-6370004.

לילה של כוכבים



תמונת כתבה


תחת שמי המדבר החשוכים, בואו לצפות בכוכבי הלכת, הירח ופלאי השמיים העמוקים לילה לילה. בהדרכת איתן שוורץ. הפעילות מתאימה לכל גיל.
ספיישל חודש אוגוסט – ב- 12.8.12, לילה מיוחד בחושך המדברי, ליל מטר מטאורים – פרסאידים. הצטרפו לאיתן ללילה שקט, הכולל הסברים, שיחות והפעלות כיפיות וחינוכיות. אפשרות ללינה בשטח במחיר מיוחד לרגל האירוע.
היכן? באתר החשוך ליד באר אורה. יולי – 22:00-23:30, 24:00-01:30. אוגוסט – 21:00-22:30, 23:00-24:30. ניתן להזמין הסעות תמורת 30 ₪ למשתתף, טל' 0544819973.

בול בשבילכם-כל סיפור בול


שמונה ספרי הילדים האהובים בכל הזמנים - עכשיו גם בבולים: 'תירס חם', 'בוא אלי פרפר נחמד', 'האריה שאהב תות', 'איתמר מטייל על קירות', 'כספיון', 'מעשה בחמישה בלונים', 'המפוזר מכפר אז"ר', 'מיץ פטל'

תמונת כתבה


בולים יכולים להוות שגרירים חינוכיים שמשמשים גם למשלוח מכתבים. לראשונה, המתנה המושלמת שכל הורה רוצה להעניק לילדיו! מארז חינוכי חוויתי, מעניק ערכי תרבות וקריאה ומשלב קלאסיקות ספרותיות מוכרות ואהובות עם פעילויות העשרה מהנות לשעות הפנאי, המבוססות על הספרים שכולנו אוהבים, ביוזמת ובהפקת השירות הבולאי של דואר ישראל!

המארז המיוחד מכיל ארבע מתנות באריזה אחת: תקליטורDVD הכולל חמישה סרטי וידיאו שהופקו על פי חמישה מספרי ילדים ידועים: 'תירס חם', 'בוא אלי פרפר נחמד ושירים נוספים', 'מעשה בחמישה בלונים', 'כספיון', 'איתמר מטייל על קירות', תקליטור שמע הכולל מבחר שירים וסיפורים המבוססים על הספרים האהובים: 'המפוזר מכפר אז"ר', 'תירס חם', 'בוא אלי פרפר נחמד ושירים נוספים', 'מעשה בחמישה בלונים', 'כספיון', 'איתמר מטייל על קירות', 'האריה שאהב תות', חוברת פעילות מהנה ומעשירה וגיליון בולים חגיגי הכולל את שמונה ספרי הילדים האהובים.
גיליון הבולים, שעוצב על ידי מירי ניסטור, מבוסס על שמונה ספרים מן הקלאסיקה של ספרות הילדים הישראלית לפעוטות. ספרים אלה הפכו זה מכבר למכנה משותף תרבותי לשניים עד שלושה דורות בארץ, למן הספר הראשון שבסדרה: 'בוא אלי פרפר נחמד', אשר ראה אור ב-1945 ועד 'איתמר מטפס על הקירות' שראה אור ב-1986. כל הספרים מיועדים לפעוטות שאינם יודעים קרוא וכתוב. בקריאת היצירות בפני הפעוט יכולים ההורים והסבים של היום להיזכר בילדותם שלהם וליהנות מאותן יצירות שהם אהבו בילדותם, ושעמדו במבחן הזמן.
חלק מן הכנסות ייתרמו על ידי חברת 'קלסיקלטת' לילדים ונוער חולי סרטן בישראל. המארז יימכר בכל סניפי הדואר ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט של חברת הדואר במחיר 39.00 ש"ח.
ירון רצון, מנהל השירות הבולאי ציין, כי זהו עוד מוצר שמקרב את ההורים והילדים לתחביב חינוכי, לערכיות, לשעות פנאי תרבותיות שיסחפו בשמחה את קהל הילדים ומשפחותיהם. הערכה הייחודית עם גיליון הבולים המאויר, מהווה שגריר חינוכי שמשמש גם למשלוח מכתבים. הפעילות המשותפת מסייעת לשליטה על שעות האיכות והפנאי של הילדים עם גושפנקא של בקרות חינוכיות.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש