מייקס פלייס

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 18/7/2012 11:03 ● ערב ערב 2559
בילוי מושלם הכולל אוכל טוב, חברים טובים, מוסיקה טובה, נוף קסום ועוד...
מייקס פלייס

רשת 'מייקס פלייס'Mike's Place המוכרת והאהובה הגיעה לאילת לפני כמעט ארבעה חודשים, והשמחה גדולה. הרשת מונה ששה סניפים, אחד כשר בירושלים – המקורי, שלוש בתל אביב, אחד בהרצליה, ועכשיו כאמור גם באילת!

'מייקס פליס' נפתח בהוד והדר במקום בו היה ממוקם הפאב בהא הידיעה, היאכט פאב וישחזר את ההצלחה של הימים הללו. הגעתי למקום, בו לא ביקרתי קרוב לעשור!! ורגשות נוסטלגיים אפפוני... 'מייקס פלייס' נתנו מקום של כבוד לפאב עליו הוא נבנה, וממש מולכם בכניסה, השלט המקורי של היאכט פאב, אכן מרגש.

בימים אלה, חוגגת הרשת 20 שנה ולהיווסדה, וזה קורה ממש החודש בתאריך 26.7, אז לפני הכל, צפו לחגיגות רבתי במקום. ועכשיו לפינת ההיסטוריה. את הרעיון המקסים הגה קנדי בשם מייק מפאב ה'גבי'ס' הוותיק, וכך נבנה לו הסניף הראשון בירושלים. בשנת 2000, קנה אסף גנזמן את המקום ופתח את שלושת הסניפים בתל אביב. לימים, הצטרפו גל (אחיו של אסף) ודייב דאונטאון, ומאז – הכל היסטוריה. את הסניף האילתי מנהל ארז אלקולומברה, יליד אילת, האיש, הריאות והאגדה.

קשה שלא להתאהב במקום הזה, העיצוב המיוחד בו, האווירה, המוסיקה, המרחבים, הזכרונות... ארז: "המקום הזה הוא בעצם התמצית של האהבה לאוכל טוב, למוסיקה טובה ולספורט. ספורט? אני מתעניינת. ארז: "הפאב מרושת במסכי פלזמה בהם משודרים אירועי ספורט שונים על כל אחד מהם".

ספר לי על המוסיקה וההופעות במקום.
"ב'מייקס פלייס' תוכלו להנות מהופעה חיה מדי ערב. בימי ראשון-רביעי יש כאן מופעים המבוססים על הרכבים אילתים, מופעים אקוסטיים, במה פתוחה (ימי שני), ג'אם סשן (ימי שלישי). ואם בג'מ"ס עסקינן, אז דעו לכם, שהערב הזה הופך אט אט יותר ויותר מקצועי, יש כאן חבר'ה אילתים מוכשרים ביותר – באסיסטים, סקסופוניסטים, שלא קיבלו במה, ואצלנו הם עולים על הגל. בסופ"ש, תוכלו להנות מהרכבים מהמרכז, בעיקר מקאברים, כל פעם מהרכב אחר, ממוסיקת בלוז, רוק, פאנק, דיסקו של סוף שנות ה- 70 ועוד".

לאיזה קהל יעד פונה המקום?
ארז: "המקום פונה לכל הקהלים, ממשפחות על טפן, ועד סבתות וסבים. מ- 12:00 בצהריים, פתוח המקום לכל המשפחה, אנשים באים עם ילדיהם, אוכלים ונהנים ממופע. החל – 22:00, הופך המקום לבאר, והכניסה מותרת בו מגיל 18 ומעלה. בין השעות 15:00-20:00 (בשבת מ- 12:00), יש כאן 'הפי האוור' – בירות בהנחה משמעותית (חצי ליטר בירה – ב- 14 ₪ בלבד), ו- 1+1 על הקוקטיילים. המקום נותן מענה לבילוי גם לאנשים עובדים גם במהלך השבוע, כשהם יכולים לצאת מוקדם, להנות מארוחה מדהימה, לצפות בהופעה, לשתות, והכל במחיר שפוי ובשעות נורמליות".

מה אוכלים כאן?
"התפריט הבינלאומי מותאם לעיר תיירות ומשלב טעמים כגון: אמריקאי – המבורגר, 'סלופי ג'ו' וצ'יז סטייק. בנוסף תמצאו במקום תפריט מכסיקני אותנטי וגם מנות מפורסמות ממטבחי ברים/מסעדות ברחבי העולם ועוד ועוד".

אירועים?
"וודאי, המקום פתוח לאירועים של עד 250 איש, ואל תשכחו לרגע שאנחנו יושבים על הספוט הכי יפה בעיר, על קו המים".

מחירים?...
"התפריט אצלנו במחירים שווים לכל כיס. בנוסף, הנחות לאילתים ולעובדי מלונות וגם למגזרים שונים בעיר. רוצים לתת ללקוח הרגשה של - באתי, ביליתי ולא גזרו אותי, לכן כולם מוצאים כאן את עצמם".

מה עוד מיוחד כאן?
ארז: "אפשר לומר שקורה כאן מה שקרה כאן לפני 20 שנה: אתה יכול לשבת על הבר, מימינך – תייר אוסטרלי, משמאלך תייר רוסי, מאחוריך משפחה מהארץ בחופשה, כולם יחד נהנים במקום אחד. אם תשימי לב לקונסטלציה של הישיבה, תיווכחי כי הכל באותו גובה, בגובה העיניים, אין איזור ווי איי פי גבוה, כולם אותו הדבר. אפילו על הבר, הלקוחות יושבים בדיוק בגובה הברמן. אין מינימום הזמנה לשולחן, אין דמי כניסה, כל המופעים הם חינם, לרגע לא חושבים שלקוח צריך לשלם על זה שהביאו הופעה חיה. הנה הסופ"ש הזה, מופיע כאן ג'ימי הנדריקס הישראלי, שלמה מזרחי והשורשים, אז לקוחות המקום נהנים מהופעה חיה שווה חינם. בגדול, החוויה כאן מושרשת על בילוי ברמה בינלאומית כמו בארה"ב, באנגליה ובכלל, לכל האנשים מכל הסוגים. המטרה ליצור קליינטורה אילתית ותיירות חוזרת, דבר שכבר נרקם לו אט אט. כדי לסבר את האוזן, יש תיירים שמגיעים לשבוע לאילת, כל יום הם אצלנו, ביום האחרון לשהותם, הם מתבאסים שהם נוסעים, חיבוקים, תגובות מפרגנות באינטרנט וכדומה".

ולסיום?
"אה כן, יש לנו אינטרנט חינם ללקוחות שלנו, כספומט, מכונת סיגריות, שולחן פול, ואת כל מה שנדרש להעביר צהרים-ערב-לילה בכיף. בעתיד הקרוב – עסקיות. בעתיד – משלוחים (יש טייק אוואי)".

'מייקס פלייס', רחוב הים 1 (טיילת 'המלך שלמה'), היאכט פאב לשעבר. טלפון: 08-8649550/80. באינטרנט: www.mikesplacebars.com

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש