גוג ומגוג - מובילה את מהפכת המחירים באילת

מאת: אביבה דקל ● 18/7/2012 13:10 ● ערב ערב 2559
מחפשים בגדים טובים וגם זולים?. רוצים לחדש את מלאי הבגדים של כל המשפחה מבלי לקחת משכנתא?. 'גוג ומגוג' היא הכתובת בשבילכם. חנות אופנה לכל המשפחה, שחרטה על דגלה את המוטו- מהפכה במחירי הביגוד. ב-'גוג ומגוג' מהפכת המחירים בעיצומה. וגם, שירות מקצועי, אדיב ואישי
גוג ומגוג - מובילה את מהפכת המחירים באילת

אין כמעט תושב בעיר שלא מכיר את חנות 'גוג ומגוג' בזכות מלאי הבגדים, ההיצע האדיר ובעיקר בזכות מהפכת המחירים שהביאה חנות הרשת לאילת. לאחרונה שידרגה 'גוג ומגוג' את ה'לוק' שלה והחנות המשתרעת על שטח של כ-500 מ"ר, ועברה מתיחת פנים רצינית על מנת להעצים את חווית הקניה. עכשיו החנות מאובזרת יותר, ידידותית ללקוח, מרווחת וממוזגת. החנות מוארת, נעימה ומפנקת, מחולקת למדורים ומחלקות שהמגוון בהן הוגדל משמעותית. כל אחד יכול למצוא בתוך שלל הבגדים והאביזרים משהו לעצמו במחירים שלא היה משער שהם אפשריים.

מידות גדולות


מחלקת המידות הגדולות ב - 'גוג ומגוג' התרחבה ואפשר למצוא בה היום מגוון גדול של בגדים במידות גדולות לנשים ולגברים. לגברים תמצאו כאן חולצות ומכנסיים במחירים החל מ -30 ₪ ומכנסיים בכל המידות במחירים שווים לכל נפש. אפילו מכנסי גלישה תמצאו במחלקת המידות הגדולות. לנשים מציעה המחלקה שמלות יפהפיות בצבעים מרהיבים וזוהרים ובדוגמאות שונות, מגוון גדול של חולצות וטוניקות, מכנסיים, טייצים ועוד.

אופנה לצעירות


מחלקת אופנה חדשה ורעננה לצעירות נפתחה ב'גוג ומגוג' ובה שמלות ארוכות מדהימות ב-35.99 שקל בלבד לשמלה, מכנסי שורט מג'ינס ומטריקו, אוברולים, טוניקות, מכנסיים וחולצות מכל הסוגים ובכל הצבעים - קשה לנערה או לאישה צעירה להישאר אדישה לנוכח המבחר והצבעים המשכרים.

בגדי ים, סנדלים ותיקים לים


למחלקת בגדי הים לגברים וילדים שתמיד הייתה קיימת ב'גוג ומגוג' ועכשיו הם נמכרים במחיר של -9.99 ₪ נוסף מגוון רחב של בגדי ים לנשים בצבעים מרהיבים - בגדי ים אופנתיים וזוהרים ב-59.99 ₪ בלבד, כמו גם מבחר בגדי ים לילדות ב-14.99 ₪. כמו בכל שאר המחלקות גם במקרה הזה, המחיר הזול לא בא על חשבון איכות המוצרים. ואם מישהו מכיר מקום בו מוכרים בגדי ים במחירים זולים יותר ובאותה האיכות - שיתייצב ב'גוג ומגוג' ויספר איפה.

ועוד לים מציעה המחלקה: תיקי ים בצבעים ובמבחר דגמים במחיר 9.99 ₪, כפכפים לכל המשפחה בכל הצבעים ובכל הדוגמאות - פרחים, פרפרים ושקופים ובצבע אחיד.
והלהיט האחרון במחלקת הכפכפים - שלושה זוגות כפכפים ב-10 שקלים בלבד - להעמיס ולברוח.

הלבשה תחתונה


ב'גוג ומגוג' תמצאו גם מחלקה ראויה של הלבשה תחתונה: חזיות, גוזיות, תחתונים, בוקסרים וגרביים לנשים, גברים, ילדים ותינוקות. כותנות לילה לנשים ב- 19.99 ₪ ומגוון פיג'מות לנשים ב- 29.99 ₪.
חדש ב'גוג ומגוג' - מחלקת קוסמטיקה, תכשיטים ואביזרים לשיער
במחלקת הקוסמטיקה שנפתחה זה עתה תוכלו למצוא המון מוצרים שימושיים במחירים מצחיקים. עפרונות לעיניים ב-5 ₪, לק לציפורניים - שניים ב-10 ₪, בשמים לגבר ולאשה ב-10 ₪, מסקרה, מגבונים מסירי איפור ומוצרי טיפוח רבים.
וגם מבחר גדול של אביזרים לשיער - סיכות ומטפחות, קליפסים ופפיונים והכל ב-9.99 ₪ ליחידה, וגם תכשיטים - צמידים לרגלים, שרשראות לצוואר, עגילים, קליפסים לשיער והכל במחיר 9.99 ₪.

מתחדשים לקראת פתיחת שנת הלימודים


לקראת פתיחת שנת הלימודים הצטיידו ב'גוג ומגוג' בחולצות בית ספר בכל המידות ובכל הצבעים במחיר של 9.99 ₪ לחולצה. ההדפסה של סמל בית הספר על החולצה - חינם.
ולא רק חולצות לבית הספר - לקראת פתיחת שנת הלימודים נפתחה מחלקה חדשה למכשירי כתיבה. תמצאו כאן מחדדים, מהדקים, עפרונות, עטים, מחקים - הכל ארוז בחבילות נדיבות במחיר של 10ש"ח החבילה. צוות 'גוג ומגוג' מאחל לכל תלמידי העיר שתהייה להם שנת לימודים מאתגרת, מעניינת, מלאת מחשבה והקשבה וכמובן- עלו והצליחו.
"אנחנו עושים את המיטב על מנת לספק לכם חוויה מרגשת וייחודית, הכוללת מחירים אטרקטיביים במיוחד לצד מגוון אינסופי של מוצרים המתחדשים מדי יום ועומדים בקו אחד עם האופנה העכשווית", אומרים בנו ואודי בעלי החנות ומוסיפים, "ואנו מודים שלא יכולנו להצליח בכל אלו ללא תמיכתו של קהל הלקוחות האילתי, החם, האוהד והמסור".
ואכן על לקוחות 'גוג ומגוג' נמנים אילתים רבים המרכזים את קניית ההלבשה לכל המשפחה בחנות הזו מאז פתחה את שעריה. על לקוחותיה של 'גוג ומגוג' נמנים גם 'צפונים' רבים שגילו אותה ומאז הם עורכים בה קניות בכל ביקור שלהם באילת. (תדמית)

'גוג ומגוג'
מיקום: בית הדקל פורום שער העיר
טל: 08-6372465
שעות וימי פתיחה: א'-ה' 09:000-21:00, שישי 09:00-15:00, שבת- מצאת השבת עד 23:00.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש