מה בשמיים?

מאת: או-מד מדיקל ● 1/8/2012 10:33 ● ערב ערב 2561
צילה שיר-אל 0522248626
מה בשמיים?

שינויים ורצון לשבירת מסגרת


כוכב אוראנוס השליט הטבעי של מזל דלי המקושר עם רצון לחופש ושחרור ממסגרת, נכנס השבוע במזל טלה למעלת הנסיגה בה יהיה במשך כמה חודשים עד שיתיישר מחדש בחודש דצמבר 2012.

עד לסיום השנה האזרחית יעבור מזל זה רק 4 מעלות – כלומר, רק מי שנולד בשליש הראשון של המזל יחוש בצורך לשנות את סגנון חייו.
המזלות שירגישו בכך במיוחד יהיו המזלות הבאים: טלה, מאזניים, סרטן, גדי, בתולה ועקרב.

ייתכנו שינויים משמעותיים פתאומיים בחייכם, אך תקבלו אותם בברכה כיוון שעמוק בתוך עצמכם - ציפיתם לכך, כך שאתם אמורים ליהנות מהתוצאות.

כל המזלות שלא צוינו יזרמו עם אנרגיה זו באופן טבעי או כתוצאה מקרבה לילידי המזלות שציינתי ולא יתנגדו לשינויים.

להזכירכם, השאיפה הטבעית של כוכב זה הוא להיות עצמאי, לפעול לפי אידיאלים, לא להיות חייב או מושפע מאף אחד ובנוסף, קיים רצון חזק לשמור על הטריטוריה הפרטית שתהיה כמעט בלתי חדירה לזולת, ולפחות לא עד שיעמדו בתקופת המבחן הנדרשת ליצירת אמון.
כיוון שכך ובאופן טבעי, קיימת בעיה לאנשים המושפעים מאנרגיה זו בנושאי זוגיות ושותפויות, בהם יש צורך טבעי בשיתוף הדדי.
אנשים עם רצון עז לחופש יתקשו במגע עם אוטוריטה (חוק ומסגרת) ועוד יותר יתקשו ביצירת קשרים ארוכים. כל היחסים האישיים והמקצועיים שלהם חייבים להיות בנויים על אינדיבידואל וצורכי היחיד.
כאשר מבקר כוכב זה במזלות השונים, הרי שהוא גורם להם להיות מושפעים מאנרגיית הכוכב, גם אם היא נוגדת את תפיסת העולם וההתנהגות היום יומית הרגילה שלהם.

בהשפעה היותר קשה של הכוכב במזלות שציינתי עלול להיווצר דחף פנימי שידחוף אתכם לשבור מסגרות שכבר לא מתאימות לכם יותר.

להלן תחומי העניין שבהם תרגישו את השפעת אוראנוס

אריה – תפיסת העולם שלכם הולכת ומשתנה בעקבות אירועים משמעותיים בחיים. נסיעות לחו"ל יעזרו לכם למצוא את נקודת האיזון בחייכם.

בתולה – יהיה לכם צורך להבין את משמעות החיים ממקום מאוד עמוק כך שהדעות שלכם עומדות להשתנות כתוצאה מכל האירועים שחוויתם.

מאזניים – אתם נמצאים בתקופה שבה כל נושאי השותפויות בחייכם עומד על הפרק בכל תחומי החיים האישיים והמקצועיים. זה הזמן להיות אסרטיביים.

עקרב – כל הקשור לנושאי העבודה עומד להשתנות ולהיכנס לתקופה של חוסר יציבות. תרשו לעצמכם לעבור ממקום למקום עד אשר תמצאו את מקומכם.

קשת – הצורך שלכם במימוש אישי יהיה רב מהרגיל, וזאת בגלל העובדה שאתם מרגישים שעד היום פעלתם עבור אחרים ופחות עבור עצמכם.

גדי – אתם נמצאים בשנים שבה יש לכם צורך פנימי לפתור מערכות יחסים שעדיין מקשות עליכם בתוך המשפחה ולהגיע לשלום פנימי ואישי עם עצמכם.

דלי - ייתכנו שינויים משמעותיים בסביבת המגורים שלכם וזה גם הזמן לשקול מעבר דירה למקום שיהיה לכם יותר נוח ומתאים לצרכיכם החדשים.

דגים – מבחינה כלכלית אתם עדיין לא מאוזנים ולכן זה הזמן שלכם לבחון את סך כל ההתנהלות שלכם ולנסות לפתור את הבעיות הכלכליות שנוצרו.

טלה – תרגישו בצורך לשחרור וביטוי עצמכם כפי שאתם באמת רוצים מבלי להיות תלויים באחרים. הגיע הזמן שלכם להשתחרר ממסגרות כובלות.

שור – יהיה לכם דחף עמוק יותר להתחבר אל כל התחום הרגשי העמוק של חייכם, המנהל אתכם בחיי היום יום ולעיתים אף מעכב אתכם מלהתפתח.

תאומים – מבחינה חברתית, אתם צפויים לשינויים ולשדרוג המעמד החברתי והאישי שלכם בעיני האחרים. צפו גם לניתוקים מאנשים שאינם לטעמכם.

סרטן – כל הקשור לצורת העבודה שלכם עומד להשתנות בכל השנים הקרובות והגיע הזמן שלכם לבנות לעצמכם תוכניות לטווח הארוך.


בברכת שבוע טוב






תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש