בלונים עיצובים אמנותיים, החנות שתטריף לכם את החושים

מאת: אביבה דקל ● 2/8/2012 00:22 ● ערב ערב 2561
אין כמו בלון כדי לעשות שמח על הלב ולהעלות חיוך על הפנים. אלו הצבעים, הצורות ואם אפשר להוסיף על הדרך גם ממתק חביב, ההפתעה נעימה עוד יותר. אז אם חשבתם על הפתעה מקסימה, היי, טו" באב כבר כאן, שתעלה חיוך על שפתי המקבל, תנו קפיצה ל'בלונים עיצובים אמנותיים' שם החגיגה היא רק תירוץ לבלונים
בלונים עיצובים אמנותיים, החנות שתטריף לכם את החושים

ביום קיץ אילתי לוהט נכנסתי לחנות 'בלונים עיצובים אמנותיים' בשדרות התמרים ותוך שנייה הייתי במקום אחר. נעלם החום, נעלמו הקושי וחוסר הסבלנות. הלב התרחב למראה הבלונים הצבעוניים שריחפו בחלל, הזרים המתוקים ומארזי מיני מתיקה שהקיפו אותי. בסתם יום של חול מצאתי את עצמי במקום שהוא חגיגה של יופי, שמחה ומתיקות.

כולם אוהבים בלונים


הם צבעוניים, עליזים, גדולים ומשמחים ואנו ממשיכים לאהוב אותם בכל גיל, שכן אין כמו ההשפעה הרגשית של הצבע, התנועה והקסם של הבלונים. בחברת 'בלונים' נותנים לכם אפשרות להתרפק על האהבה הזו גם אם כבר מלאו לכם כמה עשורים.
לימור ושלומי, אמני בלונים, אוהבים בלונים. את אהבתם זו הם הפכו למקצוע ולדרך חיים. לימור ושלומי עוברים קורסים והכשרות בנושא עיצוב ופיסול בבלונים בבתי הספר לעיצוב בבלונים מהטובים בעולם, כי לדעתם בלונים הם לא רק שעשוע ואהבה כי אם מקצוע רציני ותמיד יש עוד מה ללמוד, ועוד חידושים מקסימים בתחום להביא לציבור האילתי.
"המטרה שלנו לשמח את כולם מקטן ועד גדול. אנחנו אוהבים את העבודה שלנו עד כדי כך שקשה לנו להתנתק ולחזור הביתה. מצידנו היינו מבלים כאן בתוך הבלונים והמתוקים את כל שעות היום והלילה", אומרת לימור בחיוך, "אבל גם כשאנחנו לא כאן אנחנו תמיד זמינים במענה קולי - אנחנו לרשות הלקוחות בכל שעה ובכל יום".

בלונים שוזרים באהבה


חברת 'בלונים' הוקמה בשנת 2006 בקניון 'העיר'. שנתיים אחר כך עבר העסק לשדרות התמרים - מקום מרכזי, נגיש וקרוב יותר לאילתים שגילו זה מכבר את נפלאות הבלונים ולא נשארים אדישים. לרשות חברת 'בלונים' עומד צוות עובדים מקצועיים השוזרים יחד עם לימור ושלומי בעונג רב זרים מבלונים וממתקים לכל מטרה, אירוע ושמחה. כל זר נעשה בהשקעה ובאהבה ומותאם לאופי האירוע ולהעדפות מקבל הזר והוא שזור בעבודת יד תוך הקפדה על צבעוניות מרעננת, אסטטיקה ואיכות הבלונים. חברת 'בלונים' מציעה מגוון גדול של זרים בטווח רחב של גדלים ומחירים: בלונים להולדת תינוק חדש, בלונים להחלמה מהירה, ליום הולדת, לקידום ותפקיד חדש, בלונים להבעת אהבה, בלונים ליום האם, בלונים כברכה לחג וגם סתם ככה כהפתעה מקסימה.

בואו נקשט לכם


חברת 'בלונים' מתמחה בעיצובים מבלונים וכיום היא פועלת בתחום עיצובים מסחריים, עיצובי אירועים, עיצובי קידום מכירות, עיצובים אישיים ועוד. לכל אירוע ואירוע הם מביאים איתם ניסיון עשיר בהתאמת עיצובים אומנותיים לאירועים: חתונות, בריתות, בר/בת מצווה וגם בעיצוב חדרי הפתעה בבית או בבית מלון לאירוע כמו הצעת נישואין, חגיגת יום הולדת או יום נישואין ועוד.
'לאחרונה ביצעו 'בלונים' את כל העיצובים בכנס עורכי הדין ובכנס רואי החשבון שנערכו באילת ולעוד הרבה חברות שבחרו לערוך את הכנסים שלהן באילת.
חברת 'בלונים' הם גם הנציגים של חברת מתוקי הבוטיק 'נשיקה ראשונה'. מה שאומר שתוכלו למצוא גם מארזי מתוקים מקסימים בין שלל המוצרים בחנות הקטנה והמקסימה של 'בלונים': צנצנות ובקבוקים מלאים בנשיקות ובממתקים שעל כל אחד מהם הדפסה אישית. כמו כן תמצאו ב'בלונים' זרים מתוקים בשזירות מקסימות, קופסאות יפהפיות לכל אירוע ממולאות בממתקים מדהימים. מגוון המתוקים והאריזות משתנה בהתאם לחגים ולתאריכים וכמובן בהתאמה לאירועים שונים.
"בכל פעם שתיכנסו אלינו תהיה החנות לבושה ומקושטת אחרת, בכל פעם תמצאו בה מוצרים מתאימים לתאריך והאווירה במקום תמיד מסבירה פנים ומשמחת, חגיגית, עליזה וכיפית..."
ועכשיו חדש ב'בלונים' - סנאות לשזירה ופיסול בבלונים לילדים ומבוגרים.
אז רגע לפני ט"ו באב, אל תשברו את הראש. תנו קפיצה ל'בלונים' ותסמכו על לימור ושלומי שימצאו עבורכם את ההפתעה שתקלע בול אצל בן או בת הזוג. אל תגידו שלא אמרנו לכם... (תדמית)

'בלונים'
שד' התמרים 235/4 אילת
טל': 08-6333933, 08-6370637,
054-2386623. פקס: 08-6325914
www.balloonim.co.il
פתוח: ימים א'-ה' 09:30-14:00 16:00-20:00 שישי 09:30-14:00
לרשותכם תמיד במענה קולי בכל שעה ובכל יום.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש